Miten ilmaveivin voi oppia. Kertokaa vinkkejä salibandy peleihin ja hyviä kikkoja.
ilmaveivi
5
1419
Vastaukset
- girl
Mee kysyy Tähkältä! ;)
- Tähkä
Teet lavan kärkeen kupin ja harjottelet(paljon).Ei siinä muuta...
- Pelle
olin kysyny tota samaa juttuu vähä aika sitte.. Lue sielt mun viestist, siel oli jotai hyvii juttui..
- "punkari"
Varmaan voit oppia, jos minäkin opin, vaikka olen tyttö. Pääasiahan on, että pallo pysyy lavassa. Siitä se kaikki lähtee. Millään kourukäyristyksellä ei kannata harjoitella, koska on paljon hienompaa kun opit sen aivan normilla.
Joka päivä kun vähän vaikka olohuoneessa harjottelet ja veivaat, vaikka hermot menis. Ja varmaan meneekin. Ainakin minulla meni, mutta opin ja kamut on kateellisia. Vinkki: Lavan kärjessä se pallo yleensä veivatessa on.
T: fatpipe - joku random vaa
kannataa alottaa harjottelu Janne Tähkällä tai fat pipe holel niillä ite opin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638123Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592462Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693