Miten ilmaveivin voi oppia. Kertokaa vinkkejä salibandy peleihin ja hyviä kikkoja.
ilmaveivi
5
1446
Vastaukset
- girl
Mee kysyy Tähkältä! ;)
- Tähkä
Teet lavan kärkeen kupin ja harjottelet(paljon).Ei siinä muuta...
- Pelle
olin kysyny tota samaa juttuu vähä aika sitte.. Lue sielt mun viestist, siel oli jotai hyvii juttui..
- "punkari"
Varmaan voit oppia, jos minäkin opin, vaikka olen tyttö. Pääasiahan on, että pallo pysyy lavassa. Siitä se kaikki lähtee. Millään kourukäyristyksellä ei kannata harjoitella, koska on paljon hienompaa kun opit sen aivan normilla.
Joka päivä kun vähän vaikka olohuoneessa harjottelet ja veivaat, vaikka hermot menis. Ja varmaan meneekin. Ainakin minulla meni, mutta opin ja kamut on kateellisia. Vinkki: Lavan kärjessä se pallo yleensä veivatessa on.
T: fatpipe - joku random vaa
kannataa alottaa harjottelu Janne Tähkällä tai fat pipe holel niillä ite opin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.202605Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant982499- 2021354
- 941261
- 1211238
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2891184Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,18984Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12957- 60877