Miten ilmaveivin voi oppia. Kertokaa vinkkejä salibandy peleihin ja hyviä kikkoja.
ilmaveivi
5
1367
Vastaukset
- girl
Mee kysyy Tähkältä! ;)
- Tähkä
Teet lavan kärkeen kupin ja harjottelet(paljon).Ei siinä muuta...
- Pelle
olin kysyny tota samaa juttuu vähä aika sitte.. Lue sielt mun viestist, siel oli jotai hyvii juttui..
- "punkari"
Varmaan voit oppia, jos minäkin opin, vaikka olen tyttö. Pääasiahan on, että pallo pysyy lavassa. Siitä se kaikki lähtee. Millään kourukäyristyksellä ei kannata harjoitella, koska on paljon hienompaa kun opit sen aivan normilla.
Joka päivä kun vähän vaikka olohuoneessa harjottelet ja veivaat, vaikka hermot menis. Ja varmaan meneekin. Ainakin minulla meni, mutta opin ja kamut on kateellisia. Vinkki: Lavan kärjessä se pallo yleensä veivatessa on.
T: fatpipe - joku random vaa
kannataa alottaa harjottelu Janne Tähkällä tai fat pipe holel niillä ite opin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812