Lumilautailu on huippua! Vielä kun osaisi kunnolla. Miten pitää mennä ihan normaalisti eteenpäin ettei kaadu? Se lauta niinku lähtee kääntyyn jompaan kumpaan suuntaan ja sitte mennään vähä matkaa sivuttaisn ja läts! Pitää vissiin laskee silleen kanteilla. Mutta kumman puolen kanteilla??
Lumilaudalla laskeminen
5
1328
Vastaukset
- sitten
voisit vaikka ottaa tunnin hiihdonopettajalta. lauta ei lähde kääntymään jos sitä ei käännä, eli jos et vänkää vartalolla sivulle.
- Peikkuluinen
itse olen tehnyt niin, että olen ensiksi laskenut vain kanteilla, sitten pikkuhiljaa opetellut kääntymään ja nyt sujuu jo mukavasti.:)
- Appen
Kannattaa varata tunnin hiihtokoulu siinä ehtii jo oppia kaikenlaista ja itse opin sen kautta.
Olen itse laskenut noin 4 vuotta eli kokemusta on.
- rene31
täytyy olla etummaisella jalalla eli sillä joka on menosuuntaanpäin. kyllä sen äkkiä oppii kun muistaa tuon säännön. lapset 6v. ja 8v. oppi sen tuossa tuokiossa
- Peikkuluinen
se on totta, jos paino on takana lauta keikkaa ja sit on turvallaan. rohkeasti paino etujalalle niin toimii paremmin ja nou hämminki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958