zibabbaduida

ssbadammm

niinpä niin ja jaa jaa ja voi voi ja silleen ja tälleen, mulla tylsää on nyt, tylsääkin tylsempää, mutta nauran silti :DDD

121

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mäen anna...

• ssbadammm

mäen anna mitää, jos et säkään anna, sillaihan se yks biisi meni :DDD

• ssbadammm kirjoitti:

mäen anna mitää, jos et säkään anna, sillaihan se yks biisi meni :DDD

niin et,mä en tiedä mitään etkä.no ei se nyt kyllä noin mennyt,se muisti.. juu :=)))

• ssbadammm
        rahtikarju kirjoitti:

niin et,mä en tiedä mitään etkä.no ei se nyt kyllä noin mennyt,se muisti.. juu :=)))

mäen juo mitään, jos et säkään juo, sillai se meni se yks biisi :DDD

• ssbadammm kirjoitti:

mäen juo mitään, jos et säkään juo, sillai se meni se yks biisi :DDD

kuulin tuon biisin anonyymeissä alkoholisteissa...tai jossain?DDD

• ssbadammm
        rahtikarju kirjoitti:

kuulin tuon biisin anonyymeissä alkoholisteissa...tai jossain?DDD

se meni, mäen syö mitää, jos et säkään syö :DDD

• ssbadammm kirjoitti:

se meni, mäen syö mitää, jos et säkään syö :DDD

ku en mä tunne oikeestaan täält ku rahtarin...tai jonkun

• ssbadammm
        rahtikarju kirjoitti:

ku en mä tunne oikeestaan täält ku rahtarin...tai jonkun

rahtiksen tiiän :DDD
        no ei mun siellä mitää oo, kun sanoit mä käynkin kattoo sun :P

• ssbadammm kirjoitti:

rahtiksen tiiän :DDD
        no ei mun siellä mitää oo, kun sanoit mä käynkin kattoo sun :P

kyl sitä vois mennä kattoon,jos olis liimakengät jalas...DDR

• ssbadammm
        rahtikarju kirjoitti:

kyl sitä vois mennä kattoon,jos olis liimakengät jalas...DDR

sitten ole, haluutsä lainaa mun liimakenkii? :DD

• mulla ei oo tylsää ollu....
      ensten aamul olin letkun varressa(ei sitten ajatella kaksimielisesti koska kysymyksessähän oli imuri)... sitten olen tonttuillut....laitoin tontut ikkunaan....
      sitten kävin puoskarilla suolihuuhtelus....
      ja äsken tulin pulkkamäestä.....=:0))))
      tosin nyt heitti tylsäks.....

• ihanuus,sua oon niin oottanutDDD

• ssbadammm

viiti yhtää mainostaa sitä pulkkamäkee ja lunta, kuule sen verta syö, kun ei täällä oo lunta :(((
        Tarvii vissii lähtee keravalle siellä oli lunta, kun siitä ohi eilen menin :DDD
        Tuota mitäs imuroit, ettet vaa letkutellu ittees :PDDD

• rahtikarju kirjoitti:

ihanuus,sua oon niin oottanutDDD

ootko ihanaaaaa....=;0)))))) karjunen..puss puss...

• ssbadammm kirjoitti:

viiti yhtää mainostaa sitä pulkkamäkee ja lunta, kuule sen verta syö, kun ei täällä oo lunta :(((
        Tarvii vissii lähtee keravalle siellä oli lunta, kun siitä ohi eilen menin :DDD
        Tuota mitäs imuroit, ettet vaa letkutellu ittees :PDDD

letkutellu ja letkutellu...*vihelteleeee...*ihan vaan imuroin.....=;0)))
        oikeesti mentiin typsyn kans aikas lujaa.....heh....

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

letkutellu ja letkutellu...*vihelteleeee...*ihan vaan imuroin.....=;0)))
        oikeesti mentiin typsyn kans aikas lujaa.....heh....

nurmikko mäkee laskitte, niiku mäkin, kun ei siellä oikeesti lunta ookkaa, se on harhaa se valkonen moska vaa :DDDD

• ssbadammm kirjoitti:

nurmikko mäkee laskitte, niiku mäkin, kun ei siellä oikeesti lunta ookkaa, se on harhaa se valkonen moska vaa :DDDD

olis pitän villahousut olla vaan jalas...pärsse jääty...mut oli muksaa...=:0)))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

olis pitän villahousut olla vaan jalas...pärsse jääty...mut oli muksaa...=:0)))))))))

järven jäät,ja villahousut....peitti..

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

se mitää lunta oo :DDD
        kyllä mullakin villahousut on, mutta taitaa ne sit ihan turhaa olla, kuumahan tässä tulee ku ei oo luntakaa :DDD

• rahtikarju kirjoitti:

järven jäät,ja villahousut....peitti..

ostaa villikset....... lämpöset....=;0))))

• ssbadammm kirjoitti:

se mitää lunta oo :DDD
        kyllä mullakin villahousut on, mutta taitaa ne sit ihan turhaa olla, kuumahan tässä tulee ku ei oo luntakaa :DDD

noh vähän sateli lisää ja tais olla pari astetta pakkasta.... sai posket värii....=:0)))))))
        fiilistelen jouluuu....pistin musan soimaan...."sisään pukki nyt kiiruhtaaa....." ja niin päin pois....=:0)))

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

noh vähän sateli lisää ja tais olla pari astetta pakkasta.... sai posket värii....=:0)))))))
        fiilistelen jouluuu....pistin musan soimaan...."sisään pukki nyt kiiruhtaaa....." ja niin päin pois....=:0)))

ja mä sain tänään kutsun pikkujouluihin, mutta en mä mee sinne ja vielä kun mainostat sitä talvee, nii käy koht sillai et mä muutan sun kämppää ja sä mun kämppää :DDD

• ssbadammm kirjoitti:

ja mä sain tänään kutsun pikkujouluihin, mutta en mä mee sinne ja vielä kun mainostat sitä talvee, nii käy koht sillai et mä muutan sun kämppää ja sä mun kämppää :DDD

ok...mut onks sul saunaaaaa....sitt en vaihda jos ei oooooooo... mut voinks mää jättää kauhiksen tänne...(kauhukatin......)=:0)))))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

ok...mut onks sul saunaaaaa....sitt en vaihda jos ei oooooooo... mut voinks mää jättää kauhiksen tänne...(kauhukatin......)=:0)))))))

Sherlok brunee.

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

mut vaihat kuiteski ja jätä vaa kauhis sinne, nii mä jätän sulle roimasti enempi kauhiksii ja erilaisii viel :DDDD

• luke67 kirjoitti:

Sherlok brunee.

haistan kalan hajun.....
        *nauraa väkkyrässä......*=:0))))))))

• ssbadammm kirjoitti:

mut vaihat kuiteski ja jätä vaa kauhis sinne, nii mä jätän sulle roimasti enempi kauhiksii ja erilaisii viel :DDDD

en mää sitteenkään haluuuuu vaihtaaaaa...=:0))))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

haistan kalan hajun.....
        *nauraa väkkyrässä......*=:0))))))))

Kampela eikä silli.
        Tulin just saunasta, nyt kahveeta ja sit omaan kotiin.

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

en mää sitteenkään haluuuuu vaihtaaaaa...=:0))))))

haluat, haluut haluut, se on ihan hyvä juttu, usko vaa huvikses :DDD

• luke67 kirjoitti:

Kampela eikä silli.
        Tulin just saunasta, nyt kahveeta ja sit omaan kotiin.

sätis....mul nääs tylsäääää----- äääärettömän tylsäääääääää...=:0)))tai ei niin kauheen tylsää....sopivasti....öööh...olen outo tiedän...

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

sätis....mul nääs tylsäääää----- äääärettömän tylsäääääääää...=:0)))tai ei niin kauheen tylsää....sopivasti....öööh...olen outo tiedän...

Het hetkeks sättiin mua?

• ssbadammm kirjoitti:

haluat, haluut haluut, se on ihan hyvä juttu, usko vaa huvikses :DDD

kissiltä tulee se "sydämeni osuman sai..." tääää niin ihana....=:0))))))))

• luke67 kirjoitti:

Het hetkeks sättiin mua?

kyllä töpis tuun....kun pyydät...haluun sättiä sua.......=:0)))))

• ssbadammm
        BBrunetti kirjoitti:

kissiltä tulee se "sydämeni osuman sai..." tääää niin ihana....=:0))))))))

se on harmi et oli toinen kanava, ohi meni :DD

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

kyllä töpis tuun....kun pyydät...haluun sättiä sua.......=:0)))))

Paljo sättiny mua. Muistan ku joskus oikeen läksytit.

• luke67 kirjoitti:

Paljo sättiny mua. Muistan ku joskus oikeen läksytit.

voit varmaan kuvitella kuin tääl nauran...heh...kerkeen illal sua sättii......=;0)))) siel sätis...ja usko vaan mun arkku aukee illaks...munalukot kopsahtaa veke.....:))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

voit varmaan kuvitella kuin tääl nauran...heh...kerkeen illal sua sättii......=;0)))) siel sätis...ja usko vaan mun arkku aukee illaks...munalukot kopsahtaa veke.....:))))

Lopetella. Mikä noin naurattaa??
        Varo ettei tuu pissa housuun, ku alkaa jo tota ikääkin oleen.
        Vai joko on tenaleidi jo asetettu????

• quistis

Täällä niin ihania ihmisiä ympärillä...Aivan ainutlaatuisen suvaitsevaisia....;o)))

• ssbadammm

oon huomannu, vaikka mitää yleensäkää tajuukkaa, mutta arvaas mitä, ei mulla enää tässä sillai tylsää ookkaa, että mitäs leikittäis, tehääkö hiekkakakkui? :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

oon huomannu, vaikka mitää yleensäkää tajuukkaa, mutta arvaas mitä, ei mulla enää tässä sillai tylsää ookkaa, että mitäs leikittäis, tehääkö hiekkakakkui? :DDD

On lupa leikkiä...Pitää hauskaa ja viihtyä....Muuten missäs se kuuluisa hyvä tahto oikein on??

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

On lupa leikkiä...Pitää hauskaa ja viihtyä....Muuten missäs se kuuluisa hyvä tahto oikein on??

nyt män ohi.
        Mä ainaski teen nyt hiekkakakun ja hakkaan lapiolla ämpärii, älä tule paha kakku tule hyvä kakku ja sitten keinumaan, kumpi ekana :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

nyt män ohi.
        Mä ainaski teen nyt hiekkakakun ja hakkaan lapiolla ämpärii, älä tule paha kakku tule hyvä kakku ja sitten keinumaan, kumpi ekana :DDD

sait???...Quu ekana keinussa....Hei lauletaankos niin et koko huuhaa herää:o)) Lauletaan vaik niitä isojen tyttöjen lauluja....

Hei..sehän oli et maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto....Just soi tolta levyltä...Vesku laulaa...

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

sait???...Quu ekana keinussa....Hei lauletaankos niin et koko huuhaa herää:o)) Lauletaan vaik niitä isojen tyttöjen lauluja....

Hei..sehän oli et maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto....Just soi tolta levyltä...Vesku laulaa...

sitä ulkona on vaikka kuinka paljo, eikä yhtää lunta tai no ihan pikkariikkisen :((

O´key lauletaa sitten, mut mitäs ne isojen tyttöjen laulut on?
        Onko se niiku tahdon rakastella sinuaa, tahdotko sinä minuaa...paina huules huulia vasten...
        siis ei minä quuta, eikä quu minua :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

sitä ulkona on vaikka kuinka paljo, eikä yhtää lunta tai no ihan pikkariikkisen :((

O´key lauletaa sitten, mut mitäs ne isojen tyttöjen laulut on?
        Onko se niiku tahdon rakastella sinuaa, tahdotko sinä minuaa...paina huules huulia vasten...
        siis ei minä quuta, eikä quu minua :DDD

ja yhtä aikaa kaapista ulos...vaik siihen hiekkakasaan;o))
        Just noi on niitä isojen tyttöjen lauluja...Isot tytöt sanoo asiat aina niinkuin ne on;o))

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

ja yhtä aikaa kaapista ulos...vaik siihen hiekkakasaan;o))
        Just noi on niitä isojen tyttöjen lauluja...Isot tytöt sanoo asiat aina niinkuin ne on;o))

tää hiekka ku sitä menee suuhun ja silmii, lumi olisi kyllä parempaa :DD
        ai sanooko isot tytöt ihan aina asiat niiku ne on? kyllä minullakin olisi sitten asiaa :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

tää hiekka ku sitä menee suuhun ja silmii, lumi olisi kyllä parempaa :DD
        ai sanooko isot tytöt ihan aina asiat niiku ne on? kyllä minullakin olisi sitten asiaa :DDD

AINA asiat niin kuyin ne kirjooitetaan...Eivät quvia qumartele:o)) No kerros....

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

AINA asiat niin kuyin ne kirjooitetaan...Eivät quvia qumartele:o)) No kerros....

käyn tupakalla, oon muuten vähän vähentänyt tupakointia, tänäänkin olen polttanut vasta kuusi tupakkaa ja se on hirmu hyvä saavutus, kun pahimmillaan saatan polttaa kaksikin askia vuorokautta kohti ja nytkun käyn tupakalla se vasta seitsemäs tupakka. HUHUHH Sainpas ulistua asiani :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

käyn tupakalla, oon muuten vähän vähentänyt tupakointia, tänäänkin olen polttanut vasta kuusi tupakkaa ja se on hirmu hyvä saavutus, kun pahimmillaan saatan polttaa kaksikin askia vuorokautta kohti ja nytkun käyn tupakalla se vasta seitsemäs tupakka. HUHUHH Sainpas ulistua asiani :DDD

Mä aloitin tupakoinnin kaksitoista vuotiaana...Väkisin kissaa hokien savuja sisäänpäin....Nyt olen ollut polttamatta jo kuusitoista vuotta....Hemmetti minulla meni myös pari askia päivässä...Pikkusikarit oli mun lemppareita:o)) Quu nostaa hattua Ssdämille ja halaa;o))

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

Mä aloitin tupakoinnin kaksitoista vuotiaana...Väkisin kissaa hokien savuja sisäänpäin....Nyt olen ollut polttamatta jo kuusitoista vuotta....Hemmetti minulla meni myös pari askia päivässä...Pikkusikarit oli mun lemppareita:o)) Quu nostaa hattua Ssdämille ja halaa;o))

halaa takasin, mulla sikari himo iskee whiskyy juodessa vaa, et ei paha :DD
        Olisi mulla kyllä yksi toinenkin jutska, mut ekaks se hattu takas ettei pääsi palellu :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

halaa takasin, mulla sikari himo iskee whiskyy juodessa vaa, et ei paha :DD
        Olisi mulla kyllä yksi toinenkin jutska, mut ekaks se hattu takas ettei pääsi palellu :DDD

pois kiristämästä.....Nyt sit quulolla....Annas tulla vain....Ai niin tää ei juo viskiä...ei konjallia(siis ei meistelekkaan)...En mitään väkeviä ...Samppakaljaa kyllä...joskus..ja valkkaria...:o))

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

pois kiristämästä.....Nyt sit quulolla....Annas tulla vain....Ai niin tää ei juo viskiä...ei konjallia(siis ei meistelekkaan)...En mitään väkeviä ...Samppakaljaa kyllä...joskus..ja valkkaria...:o))

tää ei kyllä oo yhtää iso tyttö, joten jätän kertomatta, ku se on sellainen juttu :DDD
        mä juon nyt vaa taas pepsii, enkä mitää alkoholia :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

tää ei kyllä oo yhtää iso tyttö, joten jätän kertomatta, ku se on sellainen juttu :DDD
        mä juon nyt vaa taas pepsii, enkä mitää alkoholia :DDD

Jooh...Meilaa vaik minulle ja kerro kaikki salat julki,,,Jooh,,,:o)) Arvaas olenko mä iso tyttö;o)

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

Jooh...Meilaa vaik minulle ja kerro kaikki salat julki,,,Jooh,,,:o)) Arvaas olenko mä iso tyttö;o)

elämän tarinan meilaan syntymästä kuolemaan :DDD
        Ai nii eihän sitä voi vielä tehdä, kun ei oo kuollukaan :DDDD
        Mä arvaan et sä et voi kauheen iso olla, et ainakaan niin iso, kuin monet miehet on kooltaan :DDDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

elämän tarinan meilaan syntymästä kuolemaan :DDD
        Ai nii eihän sitä voi vielä tehdä, kun ei oo kuollukaan :DDDD
        Mä arvaan et sä et voi kauheen iso olla, et ainakaan niin iso, kuin monet miehet on kooltaan :DDDD

olen pieni ja lämpöinen...Vaalea ja hikinen,,ja sellaset hirveeeeeeeeeen isot....korvat:o)))))))

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

olen pieni ja lämpöinen...Vaalea ja hikinen,,ja sellaset hirveeeeeeeeeen isot....korvat:o)))))))

kuulee hirmu hyvin :DDD ei voi olla susilla on isot korvat ja et sä kyllä susi voi olla :DDD

• ..olin vähän aikaa sitten pitkän aikaa pitkällä kun pitkäkseni laitoin sohvalle ja makailin ja näin unia mutten muista mitä..

tylsää on se että mulla on hyvä leffa mutten osaa käyttää perkuleen deeveedeesoitinta.. pitää oottaa että tulee neuvoja..

• ssbadammm

vielä kauan oottamaan, että onko se neuvoja jo tulos?

• ssbadammm kirjoitti:

vielä kauan oottamaan, että onko se neuvoja jo tulos?

..kauanko joudun oottaa.. noh ku on oottanut yli kymmenen vuotta nähdäkseni tuon leffan niin ehkä sitä jaksaa iltaan..

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..kauanko joudun oottaa.. noh ku on oottanut yli kymmenen vuotta nähdäkseni tuon leffan niin ehkä sitä jaksaa iltaan..

leffa on kyseessä? Onhan sen sit oltava hyvä, entäs jos käyki sillai et joudut aamuuki oottaa
        En mä ainakaa jaksais odottaa, menisin jo sit naapurii kattoo :DDD

• ssbadammm kirjoitti:

leffa on kyseessä? Onhan sen sit oltava hyvä, entäs jos käyki sillai et joudut aamuuki oottaa
        En mä ainakaa jaksais odottaa, menisin jo sit naapurii kattoo :DDD

..kauhuleffa.. the pit and the pendulum.. kyllä apuu tulee tänää.. mutten tarkalleen tiedä koska.. sitä odotellessa....

• quistis

goottitäti vain utelee...Oliks sulla krapula yks aamu...??

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..kauhuleffa.. the pit and the pendulum.. kyllä apuu tulee tänää.. mutten tarkalleen tiedä koska.. sitä odotellessa....

olisin mäkin voinut sua tulla auttaa, mutta hyvä kun ei tarvii, kauhuleffat nii kovin pelottavii mulle, ku ei sit uskalla nukkuu ja säikkyy omaa varjooki :DD

• quistis kirjoitti:

..eipä ollut krapulaa.. hmm lähin sitte itsenäisyyspäivän päivällisille... ohops apu taitaa saapuu..

• ssbadammm kirjoitti:

olisin mäkin voinut sua tulla auttaa, mutta hyvä kun ei tarvii, kauhuleffat nii kovin pelottavii mulle, ku ei sit uskalla nukkuu ja säikkyy omaa varjooki :DD

..onkos noin?.. mää tykkään kauhusta.. se iiihanan jänskäää... joo eipä apu saapunutkaan vielä..

• quistis kirjoitti:

..olikin.. juuh..linnaan asti en päässy..

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..onkos noin?.. mää tykkään kauhusta.. se iiihanan jänskäää... joo eipä apu saapunutkaan vielä..

niin on pelkuri mikä pelkuri oon, viimeks kun oon kauhuleffan kattonu, siitä jo aikaa, nii se kenen kanssa katoin ei se voinu mua jättää yksinää, oon mä kyllä sen jälkee sillai sivu silmäl joutunu kattoo pakosta, mutta mulle hoettii vaa, oo hiljaa välillä, sitten mä meninki lukee kirjaa :DD

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..olikin.. juuh..linnaan asti en päässy..

Mä en edes katsonut koko pippaloita...Ei kiinnostanut...Mut juhlapäivällisellä kyllä olin:o)) Vielkin masu kipee....;o))

• quistis kirjoitti:

Mä en edes katsonut koko pippaloita...Ei kiinnostanut...Mut juhlapäivällisellä kyllä olin:o)) Vielkin masu kipee....;o))

..ne muakaan olis hirveesti kiinnostanu.. juhlapäivälliset sujuivat loistavasti.. masu tuli täyteen.. pää ei..onnex..

• ssbadammm kirjoitti:

niin on pelkuri mikä pelkuri oon, viimeks kun oon kauhuleffan kattonu, siitä jo aikaa, nii se kenen kanssa katoin ei se voinu mua jättää yksinää, oon mä kyllä sen jälkee sillai sivu silmäl joutunu kattoo pakosta, mutta mulle hoettii vaa, oo hiljaa välillä, sitten mä meninki lukee kirjaa :DD

..tuohon sanoa.. ku tietää ettei ne totta oo ne kauhuleffat.. höh.. vai semmosta..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..ne muakaan olis hirveesti kiinnostanu.. juhlapäivälliset sujuivat loistavasti.. masu tuli täyteen.. pää ei..onnex..

keskustelleeni yksi ilta..eikun yö..yhden aikas hauskan ja juopuneen miehen kanssa...Silloin sinulla oli pää täysi...hmm..ajatuksia...Hih;o)

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..tuohon sanoa.. ku tietää ettei ne totta oo ne kauhuleffat.. höh.. vai semmosta..

ei siihen voi sanoa mitää, mutta toisilla on vaa nii vilkas mielikuvitus, vaikka tietääkin ettei oo totta, mutta kyllä mä kirjoina luen kauhua, mut en katso sitä :DD

• ssbadammm kirjoitti:

ei siihen voi sanoa mitää, mutta toisilla on vaa nii vilkas mielikuvitus, vaikka tietääkin ettei oo totta, mutta kyllä mä kirjoina luen kauhua, mut en katso sitä :DD

..kai on ns vilkas mielikuvitus ja silti kattelen kauhukellareita kieli pitkällä..

• quistis kirjoitti:

keskustelleeni yksi ilta..eikun yö..yhden aikas hauskan ja juopuneen miehen kanssa...Silloin sinulla oli pää täysi...hmm..ajatuksia...Hih;o)

..tais olla ja varmasti löytyy tuolta huuhaan arkistoista.. en nyt ihan täsmällisen tarkasti muista mitä ajatuxia mielessäni vilisi..
        hmmmmmmmmmmmmmm.............

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..tais olla ja varmasti löytyy tuolta huuhaan arkistoista.. en nyt ihan täsmällisen tarkasti muista mitä ajatuxia mielessäni vilisi..
        hmmmmmmmmmmmmmm.............

Usko pois ne oli hauskoja ajatuksia.....Mul oli tosi hauska kanssasi:o)))))))))Miksihän niitä ajatuksia oli sensuroitu..Itsekkös...poistelit???

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..kai on ns vilkas mielikuvitus ja silti kattelen kauhukellareita kieli pitkällä..

ei sentäs kieli pudonneena :DDD

• quistis kirjoitti:

Usko pois ne oli hauskoja ajatuksia.....Mul oli tosi hauska kanssasi:o)))))))))Miksihän niitä ajatuksia oli sensuroitu..Itsekkös...poistelit???

..en oo poistanut.. olikos niin härskii..kummastelee koska itse en muista kirjoittaneeni mitään painokelvotonta...

• ssbadammm kirjoitti:

ei sentäs kieli pudonneena :DDD

..mielikuvituksen vuoksi musta kai kehittyi ns jonkinlainen taiteilijahemmo...

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..en oo poistanut.. olikos niin härskii..kummastelee koska itse en muista kirjoittaneeni mitään painokelvotonta...

Halusit peåulle pienesti läpsäytyksiä...Vai halusitkohan sittenkin Quistikselta sitä ruoskaa;o))

• quistis
        pervokki kirjoitti:

pepulle piiskaa....Nyt se on oikein ....

• quistis kirjoitti:

Halusit peåulle pienesti läpsäytyksiä...Vai halusitkohan sittenkin Quistikselta sitä ruoskaa;o))

..köh.. kyl siellä näytti kaikki viestit olevan paikallaan... läpsytyksiä läpsytyksiä,..

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..mielikuvituksen vuoksi musta kai kehittyi ns jonkinlainen taiteilijahemmo...

taiteilet?

• ssbadammm kirjoitti:

taiteilet?

..tiedä?.. profiilissta löytyy linkki galleriaan.. ja maalaukset kertoo puolestaan..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..köh.. kyl siellä näytti kaikki viestit olevan paikallaan... läpsytyksiä läpsytyksiä,..

Ei muuten ollu...Lonekin kävi siellä...Tai sit tää on tosi sokee ja huononäköinen:o/

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..tiedä?.. profiilissta löytyy linkki galleriaan.. ja maalaukset kertoo puolestaan..

enää, paitsi nyt profiilistas löyty myöskin rotta sivut :DDD

• quistis kirjoitti:

Ei muuten ollu...Lonekin kävi siellä...Tai sit tää on tosi sokee ja huononäköinen:o/

..virtuaalipiiskaa..

nii muuten käväskin.. omat viestini on kyllä kaikki paikallaan..

• ssbadammm kirjoitti:

enää, paitsi nyt profiilistas löyty myöskin rotta sivut :DDD

..haluisin hankkii pari rottatyttöö.. mut ekaks pitää pistää asiat kuntoon..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..virtuaalipiiskaa..

nii muuten käväskin.. omat viestini on kyllä kaikki paikallaan..

niin sokee ookkaan:o)) Sä oikein muuten haluamalla halusit piiskaa..tai ainakin läpäytyksiä...Juuh...

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..haluisin hankkii pari rottatyttöö.. mut ekaks pitää pistää asiat kuntoon..

niitä on muutama, ollu jo monta, monta vuotta, niihin jää vähän niiku koukkuu, edellisten jälkee tahtoo aina uudet, harmi et elävät nii vähä aikaa

• quistis kirjoitti:

niin sokee ookkaan:o)) Sä oikein muuten haluamalla halusit piiskaa..tai ainakin läpäytyksiä...Juuh...

.. tuota tuota.. hmm punastuu ja on ymmällään.. kääkk..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

.. tuota tuota.. hmm punastuu ja on ymmällään.. kääkk..

punastu...Tää on vaan ihan hömppätäti sellanen paksu ja hurjan roteva....Musta hurjan luonnollista läpytellä pervokkeja beballe:o))))))))

• quistis kirjoitti:

punastu...Tää on vaan ihan hömppätäti sellanen paksu ja hurjan roteva....Musta hurjan luonnollista läpytellä pervokkeja beballe:o))))))))

..kyllä siihen läpsyttelyyn pitäs tottuu.. mä nyt vaan oon tämmönen............

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kyllä siihen läpsyttelyyn pitäs tottuu.. mä nyt vaan oon tämmönen............

huomaman millanen sä olet...No kyllä vuodessa oppii:o)) Enkä edes viel kyllästynyt yhtään..sinuun siis:o)) Et sellanen vaan olet...

• höh...ehän oo vanha...... ite oot ku toisii haukut....sika!!!!!!!!=;0)))))))
      mua on kuule luultu...öööh..*korvat heiluuu..* parikymppiseksi,,,!!!!

• luke

Mä oonkii.
        Vanha ja väsyny romu.
        Papereis38
        Kroppa28
        Mieli18
        Älli8

• luke kirjoitti:

Mä oonkii.
        Vanha ja väsyny romu.
        Papereis38
        Kroppa28
        Mieli18
        Älli8

oot uskomaton....=:0)))))))))))))))))))))))))))))))

• luke67
        luke kirjoitti:

Mä oonkii.
        Vanha ja väsyny romu.
        Papereis38
        Kroppa28
        Mieli18
        Älli8

Myöhästyin vaihteeks bussista.
        Onneks vartin päästä menee taas.

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

oot uskomaton....=:0)))))))))))))))))))))))))))))))

Oma analyysi.
        Sama tyyppi sano "viinaa suonissa, kusta päässä
        Älykkyysosamäärä nolla.

• Bryneeee..evk....
        luke67 kirjoitti:

Myöhästyin vaihteeks bussista.
        Onneks vartin päästä menee taas.

just tyypillistä lukeeeee.....noi myöhästelyt....=:0))))))

• luke67
        Bryneeee..evk.... kirjoitti:

just tyypillistä lukeeeee.....noi myöhästelyt....=:0))))))

Jo jotai oppinu.
        Musta.

• luke67 kirjoitti:

Jo jotai oppinu.
        Musta.

aika usein.... mut mees ny ettet taas myöhästy....:)))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

aika usein.... mut mees ny ettet taas myöhästy....:)))

En myöhästyny.

• ..tippusin alas.. joo rotat on jyrsijöistä mun mielestä kaikkein symppiksimpii.. öö.. ne ku on niin fiksujakin vielä ja tietääkseni seurallisia???..

• ssbadammm evk

hyvinki seurallisia, mulla noi vipeltää täs samal aina vapaana, kun oon koneella, onpa joskus käyny sillaikin et, kun on kirjottanu jotai yks rotista dallannu näppäimistölle ja ite vahingos painanu viestin menee, tullu enempiki sit kirjotus virheitä :DD kyllä ne puhetta oppii ymmärtää ja kaiken näköisiä temppujaki, kuten avaa häkkinsä oven aika nopeesti, ite tehty häkki ja iki vanha, nyt virityksii et pysyvät siellä, sillon kun pitää pysyy :DDD

• ssbadammm evk kirjoitti:

hyvinki seurallisia, mulla noi vipeltää täs samal aina vapaana, kun oon koneella, onpa joskus käyny sillaikin et, kun on kirjottanu jotai yks rotista dallannu näppäimistölle ja ite vahingos painanu viestin menee, tullu enempiki sit kirjotus virheitä :DD kyllä ne puhetta oppii ymmärtää ja kaiken näköisiä temppujaki, kuten avaa häkkinsä oven aika nopeesti, ite tehty häkki ja iki vanha, nyt virityksii et pysyvät siellä, sillon kun pitää pysyy :DDD

..puhettakin ymmärtää.. joo kyllä mä joku päivä kaks rottaa hankin.. se on varma juttu..

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..puhettakin ymmärtää.. joo kyllä mä joku päivä kaks rottaa hankin.. se on varma juttu..

kyllä ne nimensä tuntevat ja silloin kun suutun, kun ne on ilkeitä joskus, kyllä ne kuule häkkii luikkii, kun komennan ja kyl ne muutakin ymmärtää, kun kysyy haluutteko juustoa, nii olkapäälle ne saman tien tulevat ym. :DDD

• ssbadammm kirjoitti:

kyllä ne nimensä tuntevat ja silloin kun suutun, kun ne on ilkeitä joskus, kyllä ne kuule häkkii luikkii, kun komennan ja kyl ne muutakin ymmärtää, kun kysyy haluutteko juustoa, nii olkapäälle ne saman tien tulevat ym. :DDD

..pitääpä lukee tarkasti ohjeita ja miten rottii voi opettaa.. ku mun mielestä se ei oo hyvä jos rotta on kauheen arka.. lemmikeistä pitää olla seuraa..

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..pitääpä lukee tarkasti ohjeita ja miten rottii voi opettaa.. ku mun mielestä se ei oo hyvä jos rotta on kauheen arka.. lemmikeistä pitää olla seuraa..

arkoi tuu, kun niitten kans paljon on ja toisinpäin lemmikeille pitää olla seuraa eikä pelkästää lemmikeistä pitää olla seuraa :DDD
        mut koskaan ei voi liikaa olla lukenut :DDD

• ssbadammm kirjoitti:

arkoi tuu, kun niitten kans paljon on ja toisinpäin lemmikeille pitää olla seuraa eikä pelkästää lemmikeistä pitää olla seuraa :DDD
        mut koskaan ei voi liikaa olla lukenut :DDD

..no hyvä.. tietysti kumminkin päin.. sellasta..
        mää alan tästä kokkailee.. ja heh pitää ruokkii pervokki.. sillä on nälkä..

• ssbadammm
        pervokki kirjoitti:

..no hyvä.. tietysti kumminkin päin.. sellasta..
        mää alan tästä kokkailee.. ja heh pitää ruokkii pervokki.. sillä on nälkä..

se pervokki mahtaa pervokille kokkailla :DDD

• quistis

Quu ei ole susi...Vai olinkohan jo susi syntyessäni..Mä men soittaa äidille ja kysäisen asiaa...hetkinen....

• ssbadammm

äiti sanoi, kerrotko jo??? :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

äiti sanoi, kerrotko jo??? :DDD

Useita reikiä joita piti tilkitä tämän tästä...Voihan...Onks nyt vähän noloo...:o/

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

Useita reikiä joita piti tilkitä tämän tästä...Voihan...Onks nyt vähän noloo...:o/

narraat minuu, etkö narraaki? kyllä narraat, muutenhan olisit ihan tilkkutäkki :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

narraat minuu, etkö narraaki? kyllä narraat, muutenhan olisit ihan tilkkutäkki :DDD

Arvaa vaan....Hih....Kyl mä vielkin...kerran kuussa ja silleen;o))

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

Arvaa vaan....Hih....Kyl mä vielkin...kerran kuussa ja silleen;o))

tais olla justiinsa se aika kuusta, arvaan mä, ku narraat sä :DDD

• quistis
        ssbadammm kirjoitti:

tais olla justiinsa se aika kuusta, arvaan mä, ku narraat sä :DDD

Muistatsä...isot tytöt sanoo asiat niin kuin ne on....Quu taitaa olla qiukkuisempi niinä ihanina päivinä....;o)))Nyt menen saunan,,,Perinteitä vaalien ...keskiviikkoisin;o)) Heh...Tein juuri Uppiksen testin....

• ssbadammm
        quistis kirjoitti:

Muistatsä...isot tytöt sanoo asiat niin kuin ne on....Quu taitaa olla qiukkuisempi niinä ihanina päivinä....;o)))Nyt menen saunan,,,Perinteitä vaalien ...keskiviikkoisin;o)) Heh...Tein juuri Uppiksen testin....

mä et sillee tarvii sanoo, sillai isojen tyttöjen lailla, vissiiki :DDD
        Hauskoi saunomis hetkii :DDD

• ..jooh no sehän on hyvä juttu se..

taidanpa alkaa tekee ruokaa ja pitää ruokkii pervokki.. sillä on nälkä ja se murisee.. vai vatsako se vaa.....

• quistis

quistiksen saunomaan...Sillä on vilu ja se hyrisee...:o))))

• Ei n

ÄLÄ NAURA !

• ssbadammm

en naura enää, enkä hymyilekään.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      289
      46029
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      53
      11504
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      242
      11090
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      43
      9892
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      92
      8716
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      293
      6787
    7. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      12
      3812
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      4
      3575
    9. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      3
      3460
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      8
      3369
    Aihe