Voiko jalapenoja pakastaa?
chilin pakastus
5
4942
Vastaukset
- nihoncha
Itse olen ainakin pakastanut tuoreet thai-chilit ja enkä ole koskaan huomannut niissä mitään muutosta. Kannattaa pestä ja kuivata ne ensin niin sitten niitä voi suoraan pakastimesta pilkkoa ruokiin.
- nokinenäkäs
Olen pilkkonut pieneksi ja pakastanut sitten pienissä "pussinyyteissä". Samoin olen laittanut pestoa pakastimeen, kun tuommoinen purkki kuluu niin hitaasti kahden hengen taloudessa.
Itse olen pakastanut Habaneroja siten, että olen silpunnut ne ensin veitsellä pieniksi paloiksi ja sitten pakastanut, enkä ainakaan maussa tai rakenteessa ole huomannut mitään erilaista verrattuna pakastamattomaan. Eiköhän siis Jalapenot siedä pakkasta yhtä lailla.
- Make
Kannattaa pakastaa,säilyy ihan hyvin.Helppo sulatellakkin,pari sekuntia lämpimän veden alla ja hyvvee on.Tosin meikä syö mieluummin vaikka habaneroa kuin jalapenoa,menee jalapenosta maha sekasin...mikäköhän siinä on.Tulisista chileistä ei mene ollenkaan.
- Habanero
Ja vielä sen verran, että voidaan pakastaa siis täysin käsittelemättöminä eli ei tarvitse esikypsentää,poistaa siemeniä jne. Pakkauksesta pakkaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594