Voiko jalapenoja pakastaa?
chilin pakastus
5
4848
Vastaukset
- nihoncha
Itse olen ainakin pakastanut tuoreet thai-chilit ja enkä ole koskaan huomannut niissä mitään muutosta. Kannattaa pestä ja kuivata ne ensin niin sitten niitä voi suoraan pakastimesta pilkkoa ruokiin.
- nokinenäkäs
Olen pilkkonut pieneksi ja pakastanut sitten pienissä "pussinyyteissä". Samoin olen laittanut pestoa pakastimeen, kun tuommoinen purkki kuluu niin hitaasti kahden hengen taloudessa.
Itse olen pakastanut Habaneroja siten, että olen silpunnut ne ensin veitsellä pieniksi paloiksi ja sitten pakastanut, enkä ainakaan maussa tai rakenteessa ole huomannut mitään erilaista verrattuna pakastamattomaan. Eiköhän siis Jalapenot siedä pakkasta yhtä lailla.
- Make
Kannattaa pakastaa,säilyy ihan hyvin.Helppo sulatellakkin,pari sekuntia lämpimän veden alla ja hyvvee on.Tosin meikä syö mieluummin vaikka habaneroa kuin jalapenoa,menee jalapenosta maha sekasin...mikäköhän siinä on.Tulisista chileistä ei mene ollenkaan.
- Habanero
Ja vielä sen verran, että voidaan pakastaa siis täysin käsittelemättöminä eli ei tarvitse esikypsentää,poistaa siemeniä jne. Pakkauksesta pakkaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1723020Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3801152Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073