Voiko jalapenoja pakastaa?
chilin pakastus
5
4897
Vastaukset
- nihoncha
Itse olen ainakin pakastanut tuoreet thai-chilit ja enkä ole koskaan huomannut niissä mitään muutosta. Kannattaa pestä ja kuivata ne ensin niin sitten niitä voi suoraan pakastimesta pilkkoa ruokiin.
- nokinenäkäs
Olen pilkkonut pieneksi ja pakastanut sitten pienissä "pussinyyteissä". Samoin olen laittanut pestoa pakastimeen, kun tuommoinen purkki kuluu niin hitaasti kahden hengen taloudessa.
Itse olen pakastanut Habaneroja siten, että olen silpunnut ne ensin veitsellä pieniksi paloiksi ja sitten pakastanut, enkä ainakaan maussa tai rakenteessa ole huomannut mitään erilaista verrattuna pakastamattomaan. Eiköhän siis Jalapenot siedä pakkasta yhtä lailla.
- Make
Kannattaa pakastaa,säilyy ihan hyvin.Helppo sulatellakkin,pari sekuntia lämpimän veden alla ja hyvvee on.Tosin meikä syö mieluummin vaikka habaneroa kuin jalapenoa,menee jalapenosta maha sekasin...mikäköhän siinä on.Tulisista chileistä ei mene ollenkaan.
- Habanero
Ja vielä sen verran, että voidaan pakastaa siis täysin käsittelemättöminä eli ei tarvitse esikypsentää,poistaa siemeniä jne. Pakkauksesta pakkaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1925132Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,344523Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699123169Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603070Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1593012- 542568
- 271939
- 561903
- 831872
- 231815