anteeksi

impipimppi

en ota enkä anna

33

1493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtik

zzxx

• on pakko antaaaaaaa"
      Anteeksi en ole impipimppi.......mitä sitä suotta käytettyä pihtaaaaaaa..........=:0))))))))))))))))

• ..johan on toteamus.. mikä pitää kyllä varmaan ihan paikkansa...

• pervokki kirjoitti:

..johan on toteamus.. mikä pitää kyllä varmaan ihan paikkansa...

niin se pitäääääääää todella paikkaansa..........heheheheeeeee,,,, anteeks...oon huppelis........=:0)))))99)99härö....

• rahti
        BBrunetti kirjoitti:

niin se pitäääääääää todella paikkaansa..........heheheheeeeee,,,, anteeks...oon huppelis........=:0)))))99)99härö....

ot kyl ihana beibee )))

• BBrunetti kirjoitti:

..mun vuoro on huomen kai.. tai sitten eiii.. saapas nähdä..

• rahti kirjoitti:

ot kyl ihana beibee )))

lähetääks kaljalle.....ööööh..... oon huppelis....
        ai nii ja pusi...pus......=;0))))))))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

lähetääks kaljalle.....ööööh..... oon huppelis....
        ai nii ja pusi...pus......=;0))))))))))))))

lähibaariin,ja sit nopeesti kotiin)))

• pervokki kirjoitti:

..mun vuoro on huomen kai.. tai sitten eiii.. saapas nähdä..

mut ei se haittaaaaaa....saatan sammua jo ysin aikaaaaan........=:0))))))))))))))))))))

• rahtikarju kirjoitti:

lähibaariin,ja sit nopeesti kotiin)))

toi tirra on mun lähin....Mut mikäs on sun.....?
        vai jätetääks baari väliin ja mennään heti kotiin....=;8))))))))tiedän tiedän oon petteri...

• sweet_lemon
        BBrunetti kirjoitti:

mut ei se haittaaaaaa....saatan sammua jo ysin aikaaaaan........=:0))))))))))))))))))))

Etkä sammu ysiltä, kun tuut jutteleen mun kans huuhaalle sit ku mä tuun pikkujouluista, niin!

• BBrunetti kirjoitti:

..sammuu liian aikaisin.. sen vuoksi aloitan loivasti.. kevyesti iltaan ja sit räjähtäää..

• sweet_lemon kirjoitti:

Etkä sammu ysiltä, kun tuut jutteleen mun kans huuhaalle sit ku mä tuun pikkujouluista, niin!

yjy4iujyuåprdopuknuyios8ps.....noin sönkkää brune kännis....=;0)))))))))))))

• pervokki kirjoitti:

..sammuu liian aikaisin.. sen vuoksi aloitan loivasti.. kevyesti iltaan ja sit räjähtäää..

sammuuuuuu....koht meen meikkaan sotamaalauksen..........=;0))))) ripsivärit ehkä poskilla mut ei se haittaaaaaaa.............

• sweet_lemon
        BBrunetti kirjoitti:

yjy4iujyuåprdopuknuyios8ps.....noin sönkkää brune kännis....=;0)))))))))))))

mitään, hih, saattaa olla että en ymmärtäis vaikka selkokieltä puhuisit. Siis siinä vaiheessa iltaa, tai sitten ei, joskus maistuu ja joskus sitä ei saa juotua vaikka haluttaiskin...

• sweet_lemon kirjoitti:

mitään, hih, saattaa olla että en ymmärtäis vaikka selkokieltä puhuisit. Siis siinä vaiheessa iltaa, tai sitten ei, joskus maistuu ja joskus sitä ei saa juotua vaikka haluttaiskin...

niih saat sit känniläisen juttukamun........=:0))))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

sammuuuuuu....koht meen meikkaan sotamaalauksen..........=;0))))) ripsivärit ehkä poskilla mut ei se haittaaaaaaa.............

..ootsä johonki villliin baariin menossa? vai johonkin hienoon SOITTOruokalaan..

• sweet_lemon
        BBrunetti kirjoitti:

niih saat sit känniläisen juttukamun........=:0))))))))))

parempi yks känninen juttukamu kun ei yhtään...

• perjantaipullo

jo korkattu

• pervokki kirjoitti:

..ootsä johonki villliin baariin menossa? vai johonkin hienoon SOITTOruokalaan..

lähikuppilaan.......... mut pakko maalata..... edes vähän........=:0)))))))

• BBrunetti kirjoitti:

lähikuppilaan.......... mut pakko maalata..... edes vähän........=:0)))))))

..on pakko maalata.. meikäläiselle riittää punertava nenä ja hiukset pörrössä.. ei tuu kukaan haastaa riitaa varsinkaan noissa kallion rähjälöissä..

• pervokki kirjoitti:

..on pakko maalata.. meikäläiselle riittää punertava nenä ja hiukset pörrössä.. ei tuu kukaan haastaa riitaa varsinkaan noissa kallion rähjälöissä..

hiukset....ku mul oon uudet hiukset......=;0)))))

• BBrunetti kirjoitti:

hiukset....ku mul oon uudet hiukset......=;0)))))

..niitä uusia saa?.. mulla on ihan vanhat hiustupet tuol päänahassa..ja ne on nyt mukavasti puskenu tukkaa..

• pervokki kirjoitti:

..niitä uusia saa?.. mulla on ihan vanhat hiustupet tuol päänahassa..ja ne on nyt mukavasti puskenu tukkaa..

ja laitoin uuden punan niihin....niin saa uudet hiukset....=:0)))))))))))

• impipimppi

omista pimppiä nähnyt olen

• impipimppi kirjoitti:

kaikilla voi olla sitä pimppiä.tai jotain

• impipimppi kirjoitti:

mulla onkin sellainen...=:0))))))

• v...ttu
        BBrunetti kirjoitti:

mulla onkin sellainen...=:0))))))

se kun olen rytkässyt lapsenkin maailmaan

• impipimppi
        rahtikarju kirjoitti:

kaikilla voi olla sitä pimppiä.tai jotain

pimppiä antaa,eikö vois kullia ottaa

• on vain
        v...ttu kirjoitti:

se kun olen rytkässyt lapsenkin maailmaan

nuorilla neitsyillä

• on vain kirjoitti:

nuorilla neitsyillä

huuhaa naisil?

• BBrunetti kirjoitti:

ja laitoin uuden punan niihin....niin saa uudet hiukset....=:0)))))))))))

..mää melkein ihmettelin että mitä tapahtu vahhoille.. pitäsköhän munkin värjäyttää pikimustiks tai ultrapllondiksi..hhhii.. jotain järisyttävää pitäs keksii..

• täällä
        rahtikarju kirjoitti:

huuhaa naisil?

niitä pilvin pimein

Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      226
      15135
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      127
      10540
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      121
      10116
    4. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9351
    5. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      53
      9175
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7079
    7. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      56
      6955
    8. 182
      6517
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      173
      6197
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5612
    Aihe