Lidl suklaa

utelias

Joskus, joku kehui lidlin suklaata äääärettömän hyväksi. Enpä ole tullut maistaneeksi.(Karkkilakossa tällä hetkellä) Mutta kun se loppuu...Millaista on?

14

11082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

lidlin suklaat on suklaata, eikä maitojauhetta ja sokeria, kuten suomalaiset.

• Eläkeläisnainen

Äärettömän hyvää ja halvempaa kuin muualla.

• Muffinsi

On todella tummaa, hyvää suklaata. Löytyy kolmea lajia, joista tummimmassa kaakaota muistaakseni jotain 70 %. Vähiten tummassa kermasuklaassakin 46 %. Vertailun vuoksi maraboun ja fazerin maitosuklaista löytyy n. 30 %. Erinomaista tuo tumma suklaa esim. suklaamuffinseihin tai muuhun leivontaan. Sellaisena en ainakaan itse tykkää syödä, on nimittäin aika vahvaa tavaraa :) Vastaavaa tavaraa ei Suomesta helpolla löydy, ja jos löytyykin, niin on erikoissuklaata, joka maksaa maltaita.

• herkuttelija...

varsinkin valkoinen suklaa,jota myydään 200 vai oliko jopa 300g:n levyissä,ja maksaa vain jotai 1,30e.Niitä on kahdenlaista,toisessa on pähkinää ja toisessa ei,ja kummatkin on aivan ihanaa!parasta ku mikään muu.Tummia tai "tavallisia"suklaita en oo kokeillu.

• kovasti

"Amazon"-tummasta, siis ei siitä kaikkein tummimmasta.

• herkku

Olen kuullut kehuttavan tuota amazon-suklaata, en vain ole maistanut kun olen luullut sen olevan liiankin tummaa (pidän enempi maito- ja kermasuklaista.)

Mutta kerropa tarkemmin tuosta..kannattaisiko minunkin maistaa.. Tumma suklaahan olisi terveellisempää kuin maito ;)

• olla...
        herkku kirjoitti:

Olen kuullut kehuttavan tuota amazon-suklaata, en vain ole maistanut kun olen luullut sen olevan liiankin tummaa (pidän enempi maito- ja kermasuklaista.)

Mutta kerropa tarkemmin tuosta..kannattaisiko minunkin maistaa.. Tumma suklaahan olisi terveellisempää kuin maito ;)

Jokin tukaani tms. isonokkainen lintu vihertävän pakkauksen kannessa. Niin, se on vähemmän tummaa (siis henk.koht. makuuni sopivan ei-kitkerää) kuin tummempi punapakettinen "Ecquador" tms. Mielestäni hieno kompromissi molemmista "filosofioista" :-) Palat saisivat olla pienempiä, vaikkei niitä taitoskohtia pakkoneurroottisesti tarvitsekaan noudattaa. Hinta/laatu-suhde on ehdottomasti kohdallaan. Ihmeellistä miten joillekin on niin vaikea asiamyöntää, että kohtuuhintaankin voi löytää jotakin erittäinkin kelpoa.

• myöhässä
        olla... kirjoitti:

Jokin tukaani tms. isonokkainen lintu vihertävän pakkauksen kannessa. Niin, se on vähemmän tummaa (siis henk.koht. makuuni sopivan ei-kitkerää) kuin tummempi punapakettinen "Ecquador" tms. Mielestäni hieno kompromissi molemmista "filosofioista" :-) Palat saisivat olla pienempiä, vaikkei niitä taitoskohtia pakkoneurroottisesti tarvitsekaan noudattaa. Hinta/laatu-suhde on ehdottomasti kohdallaan. Ihmeellistä miten joillekin on niin vaikea asiamyöntää, että kohtuuhintaankin voi löytää jotakin erittäinkin kelpoa.

Olenkin sekoittanut Madagaskarin ja Amazonin, edellisestä pidän, jälkimmäinen on makuuni kitkerää. Puristeista tuo ensimmäinen ei taida olla edes tummaa (46%).

• herkku

Itse pidän vaaleasta kermasuklaasta, sitä tummempaa en ole maistanut. Nimi "alpen sahne".
      Lisäksi pähkinäsuklaalevy ja pähkinä-rusina ihania, samoin pelkkä maitosuklaa. Ihania.

Mutta taidanpa maistaa seur.kerran Lidlissä käydessäni myös tuota kehuttua Amazon-suklaata:)

• makuaisti.

onhan se halvempaa kuin esim. fazer, mutta kehuvathan ne jotkut lidlin halppiskahvejakin :)

mieluummin minä silti maraboun pähkinäsuklaata ostan, vaikka se hiukan kalliimpaa onkin.

• Sveitsiläiseen

Osaako joku herkkuasiantuntija kertoa, onko Lidlin tumma suklaa (saksalaista?) yhtä hyvää ja laadukasta kuin sveitsiläisen Lindthin valmistama tumma suklaa?

• Jarkko

Suklaan hyvyys on maistajan suussa.

• Jarkko
    • herkku

Lidlissä on myyty ennen joulua sellaisissa pitkulaisissa rasioissa konvehteja, eri makuisia. Todella hyviä, suosittelen! Olikohan rasian nimi joku "Vanessa" tai sinne päin.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4672
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3182
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2929
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1690
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1274
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      1007
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      921
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      894
    Aihe