Moi!
Sellasta ajattelin kysellä, että miten kannattaa alottaa juokseminen järkevästi? Harrastan paljon kuntosalilla käyntiä ja olen suht lihaksikkaassa kunnossa. Lihasmassan sivutuotteena on tullut jonkin verran ylimääräistä rasvaa, josta tahtoisin aerobisen liikunnan myötä päästä eroon. Myös lihaskuntotreenit olen muuttamassa pian aerobisen liikunnan lisääntyessä siihen paremmin sopivaksi.
Nykyisestä kunnosta sen verran, että jaksan juosta milloin vain sen 10-15km, mut keskiarvosyke on todella korkealla (n.165) ja palautumiseen kuluu paljon aikaa. Tavoitteenani olisi sellainen hyvä peruskunto eli että voisi vaikka kokeilla puolimaratonia ihan huvikseen, siten että tuo syke pysyisi kurissa.
Toisena tavoitteenani olisi saada poltettua tuota massakauden aikana tullutta rasvaa... Aikaa juoksuun olisi viikossa max. 3 kertaa!
Eli kertokaan nyt te jotka tiedätte asiasta. Eli kuinka pitkillä lenkeillä aloitan ja miten jatkan.. Ja miten saan tuon rasvan palamaan!
Kesäksi kuntoon!
Mies23
1
454
Vastaukset
- Mara.S
Selvitä Max sykkeesi.
Sitten juokset talviajan 3*viikossa vaikka tunnin ajan sykkeellä MaxHR miinus 60 lyöntiä.
Jos tai sitten, kun tämä tuntuu vaatimattomalle, niin jatka yhtä lenkeistä niin pitkäksi kuin sielu sietää (alle 2.5h kuitenkin)tuolla matalalla sykkeellä. Näin ne läskit lähtee.
Jos tulee merkillinen halu juosta lujaa, niin tee se vain kerran viikossa tunnin lenkin yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770