Onko kukaan tehny itse estetolppia? Saan itselleni pari vuokrahevosta kesäksi ja olisi tarkoitus hypätä kerran viikossa. Eli tarvitsisin omat esteet, ettei aina ratsastuskoululle tarvitse mennä hyppäämään, koska maneesin/kentän käyttö maksaa. Eli jos joku teistä on itse tehnyt estetolpat niin voisitko antaa ohjeet minulle? Kiitos! :)
Itse tehdyt esteet
:DD
4
2231
Vastaukset
- ...peliin!!
jos kelpaa matalammat esteet niin laitat ihan vain heinäpaalin maahan... ja jos haluaa korkeempaa nii laittaa toisen päälle..ja kolmannen.... mielikuvituksen avulla saa ihmeitä aikaan!!!
- :DD
Tarkoitin ihan kunnollisia esteitä, mutta kai nuoki kelpaa. =)
- okkepam
:DD kirjoitti:
Tarkoitin ihan kunnollisia esteitä, mutta kai nuoki kelpaa. =)
no ainaki renkaita käyttämällä saa hyviä.
- Nimetön
meillä on käytetty tolppina muovisia "lihalaatikoita", kannellisia ämpäreitä(kun on kannet, voi laittaa useamman päällekkäin), puisia jakkaroita sekä trukkilavoja. Puomeina oksattomia rankoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760