Jouluja. Miten menee, gardenia hiuksissa?
Doris
5
863
Vastaukset
- JokisenEväs
..tuo Buena Vista Social Clubin dos gardenias
Uskalsin vastata, koska joskus kauan sitten minuakin Doorikseksi kutsuttiin ;))
Ja enemmän vielä siksi vastasin, että tästä on somaa ja helppoa rakentaa aasinsilta jouukukkakeskustelulle:
Mitäpä mieltä olette joulukukista?
Mikä joulukukista on teille mieluisin?
... itselläni on tapana nyppiä esim. saamistani joulukukkakoreista ensitöikseni kaikki tilpehöörit pois. Aika järkyttäviä rakennelmia kukkakaupat väsäävät;)) *puistattelee muovikärpässienille, suurille ruusukkeille ja kimalteille*- puhuri
onks niitä kärpässieniä vielä jossain? Mä tykkään semmosistä koreistä, mis on vaan joku kainiisti solmittu rusetti ja sit vaikka joulutähti.
Oiva pariskunta! Aikuisille AB/. Anesteesikoit molemmat!
- DorisMihailov
hyvin menee. Vietän joulun Suomessa. Saako sinuun muuten (saa tietysti) mailitse yhteyden?
- Lester
Mites me saataisiin nama email-osoitteet edes yhdelta (esim. minulta) toiselle (sinulle) ilman etta se leviaa pitkin poikin. Mulle tulee muutenkin roskapostia. Sanotaan, ma menen vaikka lesbo-osastolle ja laitan sinne nimella (jonka tunnet) viestin. Kay kurkkaamassa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982105
- 241883
- 231632
- 301616
- 1601481
- 341253