Koulussa oli eilen aika syvää ruokaa. (jollei lasketa mukaan jauhoperunoita) Paneroitu kala oli ihmeen hyvää kouluruoaksi. Taisi olla puna-ahventa...
Paneroitu kala
7
1756
Vastaukset
- .....
Se ON hyvää :D
- metal up your ass
"Koulussa oli eilen aika syvää ruokaa. (jollei lasketa mukaan jauhoperunoita) Paneroitu kala oli ihmeen hyvää kouluruoaksi. Taisi olla puna-ahventa... "
Kyllä se on aika syvältä niin kuin itse mainitsit.- Puna-ahventa...
Hinta se on joka määrää kouluruoan kalan. Puna-ahventa ei taatusti ole, ei lohtakaan.
Kala-ateriaksi sanotaan jopa kalapuikkoja, jotka on todellisuudessa: Maustetut korppujauhot kalalla-sanoisin-ateria.
Se on kustannuskysymys ja ruoan ei saa maksaa kuin muutaman kymmenen senttiä per oppilas
Pidin aikoinani noista koulun kalaruuista mutta nyt on tullut jonkinlainen inho tuota valkoista kalaa kohtaan!Miksi ei voi välillä käyttää esim.lohta?Muuten kala maistuu kyllä ja aina sen olen syönyt vaikka inhottaisikin!
- . . .
Lohi maksaa rahaa, ahven on halpaa.
- ...
Toi paneroitu kala oli mun kouluaikoina suosikkiruoka ainakin mun kohdalla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358