Olen menossa helsinkiin tammikuussa ja haluaisin edullisia pimeessä hohtavia huulikorun päitä ostaa... Mistä mahtas saada? 1,6mm tapille sopivia.
Pimeessä hohtavia huulikorun päitä
3
375
Vastaukset
- nebula
..no siis jos niin käy ettet sieltä hesasta löydä tai muutenkaan mistään liikkeestä, niin tilaa netistä.. mä olen sieltä pari korua tilannut ja ainakin vielä ihan luotettavasti on toiminut se tilaaminen: )että tavara on tullu niinku on pitäny ja näin. googleta joku sivu, mä olen anakin monesti nähnyt nuita pimeessä hohtavia, sdiellä on niitä irto-osa-kohtia ni niistä sitten. itselläni ei tosin huulikorua mutta..
- Selvä se...
Joo, otan kyllä myös nettiosotteita vastaan, kiitos :)
- elisant
Selvä se... kirjoitti:
Joo, otan kyllä myös nettiosotteita vastaan, kiitos :)
Suomi24:n Laajan haun kautta voi eri hakusanoilla hakea lisää palstalla käydyistä keskusteluista hyväksi havaittuja lävistyskoruja myyviä Internetissäkin toimivia kauppoja ja perinteisen googlettamisen lisäksi varmasti moni laittaa palautetta tähänkin viestiin, mutta kannan korteni kekoon minäkin ja postaan linkin A-Illusionin sivuille. Se on hyvä, edullinen ja luotettava paikka tilata koruja Internetistä. Muitakin toki on, mutta tuo on oma suosikkini.
http://a-ilusion.com/kauppa/index.php
Toivottavasti tästä oli apua.
Hauskaa joulua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2773454Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211903Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841441
- 1381083
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67993Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.89858Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51716