Erosta on kolme vuotta ja olemme ihan hyvissä väleissä. Elin pahinta kolmenkympin kriisiä ja kuvittelin eron olevan ratkaisu ongelmiin. Olen niin surullinen enkä ole pystynyt kertomaan tunteistani. Pitäisikö jatkaa eteenpäin vai kertoa???
Uusi suhde on hankalaa, koska asia vaivaa minua.
Miettikää vakavasti kannattaako ero.
Itse annoin liian helposti periksi.
Pitäisikö kertoa exälle että kadun eroa...
4
1947
Vastaukset
- !!!!!
Minusta sinun kannattaa ehdottomasti kertoa. Mitä menetät jos kerrot? :)
- et voi
mitään menettää. Myöhemmin voi kaduttaa enempi, jos et edes yrittänyt.
- mikä Luuseri
kolme vuotta sulla olis ollu aikaa hoitaa homma kotiin, nöyryytit toista ihan kuus-nolla aikoinaan, hommasit uuden suhteen ja nyt luulet että kaikki olis ihan ok??
Mene hoitoon.Mennyttä et takaisin saa.
- vaikka takaisin et pääsisikään
Voipi olla, että ex ei sinua enää ota takaisin ja voipi olla myös, että jos ottaa niin helppoa ei tule olemaan aluksi.
Mutta, exällesi se voi merkitä todella paljon. Ja ehkä joka tapauksessa olisi hyvä käydä kunnon keskustelu siitä, mikä johti eroon. siitä on sitten molempien hyvä jatkaa eteenpäin - erillään tai yhdessä.
Ainut mitä omalta exältäni enää toivon, olisi juuri rehellinen asioitten läpikäyminen. Eron todelliset syyt ovat jääneet minulle hämärän peittoon. Selityksiä kyllä riitti, mutta jostain syystä ne eivät vakuuttaneet. Niissä oli aika paljon ristiriitaisuuksia yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797