Haikeaa, surullista mutta ymmärrettävää. Kouvolaisen koripallon ikoni, ja Mestaruuksien takuumies Jukka Toijala joutuu lopettamaan menestyksekkään koripallouransa vammojensa vaivaamana.(Kouvolan sanomat 16.12.-05)
Emme unohda koko kaupungin Vinskiämme, "Jumala-Toikkaa"ikinä. Kiitos kaikista hienoista hetkistä joita olet meille pikkukaupungin asukkaille tarjonnut. Kaikkea hyvää sinulle, koko Kouvola jää sinua kaipaamaan.
Pelipaidallesi luulisi olevan jo paikka Mansikka-ahonhallin katossa. Kiitos Jukka!!
Suurkiitos "Toikka" kaikesta!
Pikkukaupungin poika
2
567
Vastaukset
- Juupista
Kiitos Toikalle!
Ja toivottavasti se paita nostetaan hallin kattoon, sen verran Toikka on Kouvoille merkannut.
www.koripallo.com/forum
Tuolta löytyy täst ja muutenkii koriksesta paljon keskusteluu. - Jes!
mitä juttua...Toijalan olisi pitänyt tajuta jo viimeistään viime kauden jälkeen ripustaa tossut naulaan! Mutta ei, kun ei niin ei. Ja vielä kerran ei. ONNEKSI ei tarvitse enää nähdä Toikkaa tekemässä torikokousta ja mussuttamassa joka tuomiosta Karhuvuoren pelikentällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838