Löytyyx täältä conlang-harrastajia?

Sebulon Kumara

Ois kiva tutustua toisiin conlang-harrastajiin, tyyppeihin jotka opiskelee jotain keinotekoista kieltä tai kehittää omia kieliä. Itse kehitän omaa kieltä nimeltä krusti (englanniksi Crustian). Jään odottamaan vastauksia.

3

1270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sebulon_kumara

Ois kiva jos kirjottaisit jotain tolla sun omalla kielelläs. Muuten, kirjotetaanx sitä kuin äännetään? Onx sun kieliä netissä? Sijoittuux sun kieli johonkin fantasiamaailmaan? Mistä kielistä sun kieles on saanu vaikutteita?

• sebulon_kumara

Katoin sun profiilis. Oot siis kuulonäkövammanen, niinkuin mun kihlattunikin. Hän opiskeli ennen saksaa ja espanjaa ja puhuu nyt sujuvaa ruotsia kun on kulunut vuosi siitä kun muutettiin Suomesta Ruotsiin. Itse en oikeastaan ole mikään kielinero tai muukaan nero, mutta oon osaan jotenkin ruotsia, sujuvasti suomea, muutaman sanan japania (ex-tyttöystävä oli japanitar) ja unkaria (mun äidinkieli jonka olen unohtanut oikeastaan kokonaan). Englantia en osaa hirveesti.
        Conlang-harrastuksen aloitin 12-vuotiaana. Silloin kehitin fantasiamaailman nimeltä Uzgobal ja kielet siellä asuville kansoille. Nyt olen keskittynyt krustin kieleen (engl. Crustian), joka on saanut paljon vaikutteita sekä kielioppiin että sanastoon toisesta kehittämästäni kielestä ,pethgaumista. Lisäksi krustin kielen sanasto on saanut vaikutteita japanista ja latinasta. Nyt krustin kielen sanasto on noin tuhannen sanan kokoinen. Kielioppia kehittelen myös koko ajan.
        Ois kiva tietää milloin sä olet aloittanut "conlangaamisen" ja kuinka pitkällä oot siinä. Ois myös kiva tietää että onx kukaan sun lähipiiristä kiinnostunut sun kielestäs.

• Hei
        sebulon_kumara kirjoitti:

Katoin sun profiilis. Oot siis kuulonäkövammanen, niinkuin mun kihlattunikin. Hän opiskeli ennen saksaa ja espanjaa ja puhuu nyt sujuvaa ruotsia kun on kulunut vuosi siitä kun muutettiin Suomesta Ruotsiin. Itse en oikeastaan ole mikään kielinero tai muukaan nero, mutta oon osaan jotenkin ruotsia, sujuvasti suomea, muutaman sanan japania (ex-tyttöystävä oli japanitar) ja unkaria (mun äidinkieli jonka olen unohtanut oikeastaan kokonaan). Englantia en osaa hirveesti.
        Conlang-harrastuksen aloitin 12-vuotiaana. Silloin kehitin fantasiamaailman nimeltä Uzgobal ja kielet siellä asuville kansoille. Nyt olen keskittynyt krustin kieleen (engl. Crustian), joka on saanut paljon vaikutteita sekä kielioppiin että sanastoon toisesta kehittämästäni kielestä ,pethgaumista. Lisäksi krustin kielen sanasto on saanut vaikutteita japanista ja latinasta. Nyt krustin kielen sanasto on noin tuhannen sanan kokoinen. Kielioppia kehittelen myös koko ajan.
        Ois kiva tietää milloin sä olet aloittanut "conlangaamisen" ja kuinka pitkällä oot siinä. Ois myös kiva tietää että onx kukaan sun lähipiiristä kiinnostunut sun kielestäs.

Mäkin oon kiinostunu canglaamisesta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2997
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2931
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1654
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79