Muistaako kukaan jo tuossa yhdessä viestissä mainittua Maraboun Crispy-suklaata? Oli ihana suklaalevy. Toinen oli sellainen jossa oli luumua sisällä.
Lisäksi olen huomannut, että Maraboun pieni 200g:n suklaarasia "Gold" on kadonnut..
Muutenkin kaipaa tuollaisia pienempiä suklaarasioita noitten jättien sijaan..=)
Marabou Crispy
5
775
Vastaukset
- suklaahirviö
.. löytyy pikku rasiotakin.. Kathy'sin nyt ainakin ja Guylianin. Fazerin pikkurasioitakin olen nähnyt siis täällä Turussa.
Jättirasiat OVAT arveluttavia, jos ei voi olla TÄYSIN varma siitä, että sisällys on upeaa. ;) Jos tulee pettymys, niin sitten on yksi avattu jättirasia, jonka suklaapalat on vain pakko syödä pois tai sitten heittää roskiin, ei hyvä! HYVÄ suklaarasia taas saa minusta olla just niin iso kuin vain mahdollista.. namm...
Minä en nyt satu muistamaan Maraboun Crispyä, mutta rakastan Fazerin suhteellisen uutta Keksicrisp-levyä. Ihanaa.. :)- herkku
Rasioita toki, tarkoitin vaan että olis joskus kiva jos esim. maraboun rasioista tulis pienempiä kun kaikki niin isoja ;)
Se maraboun crispy oli sellaista ihanaa riisicrispyä, mmm..tosin Fazerin keksicrisp myös ihanaa :)
Kaikki jossa keksiä ja crispiä ovat ihania. Muistatko Royal-patukkaa caramel-crisp? se oli vaan vähän aikaa myynnissä muta aah mikä maku... =) - suklaahirviö
herkku kirjoitti:
Rasioita toki, tarkoitin vaan että olis joskus kiva jos esim. maraboun rasioista tulis pienempiä kun kaikki niin isoja ;)
Se maraboun crispy oli sellaista ihanaa riisicrispyä, mmm..tosin Fazerin keksicrisp myös ihanaa :)
Kaikki jossa keksiä ja crispiä ovat ihania. Muistatko Royal-patukkaa caramel-crisp? se oli vaan vähän aikaa myynnissä muta aah mikä maku... =)Ah, caramel-crisp!!!! Alkaa heti sylki erittyä kun vain kuuleekin maininnan.. Parasta suklaata!
Kerran yritin syödä puolikkaan sellaisesta Fazerin Keksicrisp-levystä. Mutta puolet syötyäni tajusin, että se toinen puoli himottaa niin valtavasti! Oli pakko syödä sekin. Siitä tuli sitten paha omatunto. :( - suklaasyöppö;)
suklaahirviö kirjoitti:
Ah, caramel-crisp!!!! Alkaa heti sylki erittyä kun vain kuuleekin maininnan.. Parasta suklaata!
Kerran yritin syödä puolikkaan sellaisesta Fazerin Keksicrisp-levystä. Mutta puolet syötyäni tajusin, että se toinen puoli himottaa niin valtavasti! Oli pakko syödä sekin. Siitä tuli sitten paha omatunto. :(Marabou crisp..ooh..saisipa sitä vielä!!!
- Dali
suklaasyöppö;) kirjoitti:
Marabou crisp..ooh..saisipa sitä vielä!!!
Itsekin muistelen kaipauksella sitä Maraboun Crispyä..Oli parasta suklaata jota olen tähän astisessa elämässäni maistanut ja pakko myöntää että on tullut kyllä noita suklaita syötyä yli oman tarpeen...Olisi kyllä todella tervetullut takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058