Ab king pro TOIMII !!

Mie:)

Mun on ihan pakko kertoo kaikille jotka epäilee tvshopin tuotteita, että tuo vatsalihaslaite ab king pro oikeesti toimii!! Vaikutus tuntuu jo ekalla kerralla, hiki tulee pintaan ja vatsalihaksissa tuntuu. Siinä luvataan että tuloksia näkyy 10:ssä päivässä, mutta itse näin jo kolmessa! Nyt kymmenen päivää kulunu ja lähtenyt 12,5 senttiä vyötäröltä! Olihan siinä kymmenen päivän tehokuuri mukana, mutta en niin tarkaan noudattanu, pop cornejaki tuli välissä syötyä.. Mahtava laite, uskokaa pois:)

81

58760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghghffgh

      paljonko maksoi?

      • Mie:)

        Maksoi 140 20euron postituskulut:)Ja on sen arvonen. No eiköhän se rasvaki oo siinä samalla lähteny jos kerta vyötärö vaan hoikkenee hoikkenemistaan.


    • werwrcc

      ei tuo laite rasvaa poista vaan kiinteyttää, rasva poistuu kropasta tasaisesti niin tekemällä vatsoja kuin kävelemälläkin..

      • ulpukkar

        niin no itseasiassa se ei edes kunnolla "kiinteytä" sillä kiinteytyminen on lihaksen kasvua ja tiivistymistä minkä saa paremmin aikaiseksi saliharjoittelulla.


    • einari...

      ei se rasva pala paikallisesti eikä lihakset kasva kolmessa päivässä.

      • Mie:)

        En oo kyllä väittäny että lihakset ois kasvanu kolmessa päivässä vaan että vaikutus näkyi. Mahaa lähti pois.


      • einari...
        Mie:) kirjoitti:

        En oo kyllä väittäny että lihakset ois kasvanu kolmessa päivässä vaan että vaikutus näkyi. Mahaa lähti pois.

        sulta voi kymmenessä päivässä lähteä enintään 3 kiloa painoa. eikä rasva pala paikallisesti vaan ympäri kehoa tasaisesti joten se 3 kiloa ei ole voinut lähteä mahastasi.


      • Mie:)
        einari... kirjoitti:

        sulta voi kymmenessä päivässä lähteä enintään 3 kiloa painoa. eikä rasva pala paikallisesti vaan ympäri kehoa tasaisesti joten se 3 kiloa ei ole voinut lähteä mahastasi.

        Oonko mä missään välissä puhunu mistään kolmesta kilosta!!?? En oo, vaan 12,5 sentistä. Sen verran on lähteny, kiloja en oo ees kattonu! Turha keksiä mitää kolmea kiloa... Prkl sentää


      • einari...
        Mie:) kirjoitti:

        Oonko mä missään välissä puhunu mistään kolmesta kilosta!!?? En oo, vaan 12,5 sentistä. Sen verran on lähteny, kiloja en oo ees kattonu! Turha keksiä mitää kolmea kiloa... Prkl sentää

        hehehe kunhan kiusaan! mutta voin taata että se senttien kato vyötäröllä ei ole mitenkään sen laitteen ansiota.


      • Mie:)
        einari... kirjoitti:

        hehehe kunhan kiusaan! mutta voin taata että se senttien kato vyötäröllä ei ole mitenkään sen laitteen ansiota.

        Joo huomaan kyllä et kiusaat.. Sehän on tasan sen laitteen ansiota. Ehkä sinä et sitte siihen millään usko, mut kyl mä ite tiiän paremmin.


      • einari..
        Mie:) kirjoitti:

        Joo huomaan kyllä et kiusaat.. Sehän on tasan sen laitteen ansiota. Ehkä sinä et sitte siihen millään usko, mut kyl mä ite tiiän paremmin.

        ootko ihan varma? rohkenen epäillä ;)


      • Mie:)
        einari.. kirjoitti:

        ootko ihan varma? rohkenen epäillä ;)

        Juu, aivan oon varma. Ostappa ja kokkeile itekki ni yllätyt :)


      • einari...
        Mie:) kirjoitti:

        Juu, aivan oon varma. Ostappa ja kokkeile itekki ni yllätyt :)

        en minä tarvitse sellaista. olen itseasiassa bulkkjaksolla ja yritän saada painoa kerättyä. sitäpaitsi en usko tuollaisiin kaikenmaailman härpättimiin. uskotko sinä?


      • Mie:)
        einari... kirjoitti:

        en minä tarvitse sellaista. olen itseasiassa bulkkjaksolla ja yritän saada painoa kerättyä. sitäpaitsi en usko tuollaisiin kaikenmaailman härpättimiin. uskotko sinä?

        Enpä oo yleensä uskonu, mutta ab king prosta huomas heti et siinä tehhään ite töitä, eikä se ole mikään vyö joka tärisee mahalla ;) Niihin en usko.


      • Seppo123
        Mie:) kirjoitti:

        Oonko mä missään välissä puhunu mistään kolmesta kilosta!!?? En oo, vaan 12,5 sentistä. Sen verran on lähteny, kiloja en oo ees kattonu! Turha keksiä mitää kolmea kiloa... Prkl sentää

        millainen oli lähtötasosi? missä mitoissa olit ennen?

        Niissä mainoksissa on aina isomahaisia ihmisiä jotka ei oo varmaan kymmentä vatsaa enempää tehnyt elämänsä aikana.. no onko ihme jos se pakka tiivistyy siitä kun vähän treenaa ja mukanahan tulee yleensä joku diettiohjelma..

        niin ja toi laitehan kehittää samalla koko kropan kuntoon.. ostakaa ihmeessä :)

        tosiaan niin kuin moni jo sanonutkin, ei se rasva siitä vatsasta pelkästään pala pois, vaikka tekisit 1000 vatsaa päivässä... kyllä se vaatii ruokavalion muutoksen ja liikunnan lisäämisen...


      • haisepahalle
        einari... kirjoitti:

        sulta voi kymmenessä päivässä lähteä enintään 3 kiloa painoa. eikä rasva pala paikallisesti vaan ympäri kehoa tasaisesti joten se 3 kiloa ei ole voinut lähteä mahastasi.

        "sulta voi kymmenessä päivässä lähteä enintään 3 kiloa painoa. eikä rasva pala paikallisesti vaan ympäri kehoa tasaisesti joten se 3 kiloa ei ole voinut lähteä mahastasi. "

        Ja vitut! Sitä voi lähteä vaikka kuinka paljon, tosin voi olla mehut ihmisessä aika vähissä mutta tuo että 10 päivässä voi lähteä enintään 3 kiloa on ihan paskaa, ei se painon pudotus ole yhtä hiasta litkutusta välttämättä niin ku joku vittumainen lihasmassan kasvatus joka kasvaa ihan järettömän hiljaa. Kukaan täys järkinen tuhlaa elämästään 20 vuotta lihaskasvua treenatessa jos aattelee esim. että lihas kasvaa vuodessa ilman steroideja 4 kiloa. JEE!


    • Mää=)

      Ei se mitään toimi..

      • toimii kautta markun kiven

        Täs ollaan sextabin (aka seksi-kesä-tabi) kanssa treenailtu jo toista päivää. Kaljamaha on selkeästi vahvistunut, ja muutenkin osittaisintegroinnin tuoma selkeä potenssin kasvu on näkyvissä; stondis on ollut päällä jo 56h. Riskinä on erittäin selkeästi vain veritulppa palleissa, sillä tämä laite tuo palleihin VOIMAA. Olen huutanut jo pitkään yöhön "MULLA ON PALLEISSA VOIMAA" koska mulla todella on vihdoinki palleissa voimaa, Houston, we don't have o problem, we got the greatest balls in the universe, men jag måste gå ny : t. lasse lehtinen HIH HIH HIH feat sextab


    • Tyttö

      On tosi juttu.. Itekki oon kokeillu ja on lähteny senttejä vyötäröltä.. suosittelen..

    • menee näin...

      Et kyllä näin se ainakin periaatteessa menee. Itse käytän töissä periatteessa samaa tekniikkaa TNS:n muodossa lihasheikkouksien hoitoon sekä neurologisten kipujen
      hoitoon. Hermo ärsyke tulee tässä vain ulkopuolelta, muuten lihassupistus on identtinen ns. luonnolliseen verrattuna tai jopa hieman kovempi. Yksi heikkous on, tutkimusten mukaan ulkoa tuleva ärsyke EI LISÄÄ LIHASVOIMAA, toki lihas voi kasvaa, mutta sen voima ei lisäänny koska stimulaatio ei tule oman hermoston kautta. Yst. terv. Ft, liikuntalääketieteen yo.

      • tototo..

        tarkoitatko siis jotain sähkövyötä tai vastaavaa? ei sellaisella kyllä kovin paljoa lihasmassa kasva... voi ziisus!


      • einari...

        lihas ei voi kasvaa tiettyä rajaa isommaksi ilman voimatasojen nousuja joten kyllä tuolla sähkömenetelmällä hankittu lihaskasvu on niin pientä ettei sitä edes huomaa. Kannattaa ehkä opiskella vielä vähän lisää... ja nimen omaan lihaskasvuun ja voimaan liittyviä asioita...


      • Mie:)
        tototo.. kirjoitti:

        tarkoitatko siis jotain sähkövyötä tai vastaavaa? ei sellaisella kyllä kovin paljoa lihasmassa kasva... voi ziisus!

        En todellakaan tarkota mitään vyötä, en niihin ite ees usko. Vaan sellanen isompi niinku kuntosalin laite, jossa ihan selvästi tehdään itse vatsalihaksilla töitä. http://www.tvshop.com/index.phtml?&set_country=FI Siinä se on etusivulla, käykääs kattoon.


      • tototto
        Mie:) kirjoitti:

        En todellakaan tarkota mitään vyötä, en niihin ite ees usko. Vaan sellanen isompi niinku kuntosalin laite, jossa ihan selvästi tehdään itse vatsalihaksilla töitä. http://www.tvshop.com/index.phtml?&set_country=FI Siinä se on etusivulla, käykääs kattoon.

        kannattaa sitten hommata tuohon vempeleeseen niitä lisä vastuksia siltä varalta että niitä ei enää parin vuoden päästä saa, ne kun kyllä löystyvät ja "kuluvat käytössä".


      • opiskelija
        einari... kirjoitti:

        lihas ei voi kasvaa tiettyä rajaa isommaksi ilman voimatasojen nousuja joten kyllä tuolla sähkömenetelmällä hankittu lihaskasvu on niin pientä ettei sitä edes huomaa. Kannattaa ehkä opiskella vielä vähän lisää... ja nimen omaan lihaskasvuun ja voimaan liittyviä asioita...

        ehkä sun ei kannata lähteä asiantuntijoille kettuilemaan. Teen tällä hetkellä gradua liikuntalääketieteestä, peruskoulutukseltaan fysioterapeutti. Kaupallistahan nämä on, mutta perusajatus toimii.


      • harmittaa...
        opiskelija kirjoitti:

        ehkä sun ei kannata lähteä asiantuntijoille kettuilemaan. Teen tällä hetkellä gradua liikuntalääketieteestä, peruskoulutukseltaan fysioterapeutti. Kaupallistahan nämä on, mutta perusajatus toimii.

        Lueppa muutama sata artikkeli cochranen tai pubmedin (ai niin, ei taida olla tuttuja.. kun en on lääketieteellisen artikkeleiden julkaisu palstoja) ja valitse sieltä satunnaistettuja kontrolloituja tutkimuksia, eli varmaan tiesit, et ne on luotettavimpia. Kannattaa miettiä, ennen kuin alkaa kommentoimaan.


      • einari...
        harmittaa... kirjoitti:

        Lueppa muutama sata artikkeli cochranen tai pubmedin (ai niin, ei taida olla tuttuja.. kun en on lääketieteellisen artikkeleiden julkaisu palstoja) ja valitse sieltä satunnaistettuja kontrolloituja tutkimuksia, eli varmaan tiesit, et ne on luotettavimpia. Kannattaa miettiä, ennen kuin alkaa kommentoimaan.

        No niin kaikkitietävyys... ehkäpä voisit esittää jotain todisteita jos olet eri mieltä kanssani. Olen treenaillut painoilla kymmenisen vuotta ja tunnen todella paljon sekä kehonrakennuksen, että voimanoston harrastajia sekä olen tutustunut alan kirjallisuuten,osallistunut erinlaisiin kokeisiin,testeihin ym ym. Tietoa siis löytyy lihasten kasvamiseen ja rakennukseen.Kukaan joka asioista vähänkään tietää mitään ei tule väitämään, että "kunnollista" lihaskavua (jos ylipäätään minkäänlaista) saa aikaiseksi jollain sähköiskuilla ja voimatasojen nousuja.Olen nähnyt omin silmin mikä toimii ja mikä ei, joten ihan sama mulle mitä joku nörtti on väitöksissään tai tutkimuksissaan ilmaissut.Missä on näkyvät todisteet? Mulla ne on itselläni luiden ympärillä.


      • einari...
        opiskelija kirjoitti:

        ehkä sun ei kannata lähteä asiantuntijoille kettuilemaan. Teen tällä hetkellä gradua liikuntalääketieteestä, peruskoulutukseltaan fysioterapeutti. Kaupallistahan nämä on, mutta perusajatus toimii.

        Se ei riitä, että toimii ajatus tasolla vaan sen todella pitäisi sitten toimia jos niin väitetään.Ihan sama mulle mitä opiskelet tai miksi valmistut, mutta nyt et taida tietää mistä kirjoitat? Väitätkö tosissasi, että esimerkiksi urheilijat esim: kehonrakentajat tai fitness kilpailijat voisivat kasvattaa hyvän/riittävän kehon fysiikan jollain sähköiskuilla ilman, että kuormitusta lihaksille lisättäisiin asteittain...? hohhoijaa...


      • mennyt..
        einari... kirjoitti:

        Se ei riitä, että toimii ajatus tasolla vaan sen todella pitäisi sitten toimia jos niin väitetään.Ihan sama mulle mitä opiskelet tai miksi valmistut, mutta nyt et taida tietää mistä kirjoitat? Väitätkö tosissasi, että esimerkiksi urheilijat esim: kehonrakentajat tai fitness kilpailijat voisivat kasvattaa hyvän/riittävän kehon fysiikan jollain sähköiskuilla ilman, että kuormitusta lihaksille lisättäisiin asteittain...? hohhoijaa...

        keskustelu väärille raiteille. Perus kysymyshän on koko ajan ollut, että voiko lihasta PERIAATTEESSA kasvattaa elektronisella stimulaatiolla. Ei siis se, että se olisi pääharjoittelumuoto. Siinähän saisi vetää linkki kotiin suoraan Fortumilta.. ;) Parin minuutin etsimisen jälkeen löysin vähän väitettä tukevaa matskua..

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=16118574&query_hl=5&itool=pubmed_DocSum


      • einari...
        mennyt.. kirjoitti:

        keskustelu väärille raiteille. Perus kysymyshän on koko ajan ollut, että voiko lihasta PERIAATTEESSA kasvattaa elektronisella stimulaatiolla. Ei siis se, että se olisi pääharjoittelumuoto. Siinähän saisi vetää linkki kotiin suoraan Fortumilta.. ;) Parin minuutin etsimisen jälkeen löysin vähän väitettä tukevaa matskua..

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=16118574&query_hl=5&itool=pubmed_DocSum

        Eipä vakuuta mitkään periaatteelliset ja täysin todisteettomat vihjailut j sekoilut ym ilmiöt. Tämän maailman fysikaaliset lait sotivat pahasti tuota sähköisku menetelmää vastaan. Ehkä jotain mikroskooppisen pientä hermotusta ja kasvua saataisiin, mutta ei mitään mitä voisi kutsua lihaskasvuksi.Lihas tarvitsee kasvaakseen alati kasvavan kuormituksen jolla se sysätään kasvun tielle. Otetaan esimerkki: jos nyt vaikka veivaisit samoilla käsipainoilla 12 vuotta himassa hauiskääntöä niin voin taata että lihaksesi eivät kasva ensimmäisen puolen vuoden jälkeen enää milliäkään.


      • juttelet..
        einari... kirjoitti:

        Eipä vakuuta mitkään periaatteelliset ja täysin todisteettomat vihjailut j sekoilut ym ilmiöt. Tämän maailman fysikaaliset lait sotivat pahasti tuota sähköisku menetelmää vastaan. Ehkä jotain mikroskooppisen pientä hermotusta ja kasvua saataisiin, mutta ei mitään mitä voisi kutsua lihaskasvuksi.Lihas tarvitsee kasvaakseen alati kasvavan kuormituksen jolla se sysätään kasvun tielle. Otetaan esimerkki: jos nyt vaikka veivaisit samoilla käsipainoilla 12 vuotta himassa hauiskääntöä niin voin taata että lihaksesi eivät kasva ensimmäisen puolen vuoden jälkeen enää milliäkään.

        aiheen sivuun. Itse en ole kertaakaan oman urheilu-urani aikana (muutama suomenmestaruus) käyttänyt kyseisiä laitteita, eli toki ne on osaltaan hömppää. Mutta edelleen on kyse siitä, toimiiko perusperiaate vai ei. Kun näköjään olet urheilumiehiä, niin katsoppa esim. jääkiekkoillijoille tehty tutkimus.

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=15741845&query_hl=8&itool=pubmed_docsum


      • einari...
        juttelet.. kirjoitti:

        aiheen sivuun. Itse en ole kertaakaan oman urheilu-urani aikana (muutama suomenmestaruus) käyttänyt kyseisiä laitteita, eli toki ne on osaltaan hömppää. Mutta edelleen on kyse siitä, toimiiko perusperiaate vai ei. Kun näköjään olet urheilumiehiä, niin katsoppa esim. jääkiekkoillijoille tehty tutkimus.

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=15741845&query_hl=8&itool=pubmed_docsum

        Oli miten oli, mutta mitä me tästä enempää jauhetaan. Molemmat varmaan kuitenkin tiedetään miten asiat ovat teoriassa ja käytännössä. Hyvää joulua ja yleisesti hyvää jatkoa sinulle!


      • ajattelin..
        einari... kirjoitti:

        Oli miten oli, mutta mitä me tästä enempää jauhetaan. Molemmat varmaan kuitenkin tiedetään miten asiat ovat teoriassa ja käytännössä. Hyvää joulua ja yleisesti hyvää jatkoa sinulle!

        hyvää joulua sinnekin, hyvä väittely on aina ilo.


    • liikkuja

      No varmasti toimii. Ja sinulla on varmaankin liikunnan määrä kasvanut kun olet laitteen hankkinut ja ruokailuakin ehkä vähän miettinyt?

      Eli jokainen kun löytää sen oman liikuntamuodon joka sopii ja vähän "parantaa" ruokailutottumuksia niin johan kunto paranee. Aloittajalle sopii tuo Ab king ja jollekin toiselle sitten joku muu liikuntamuoto.

      • Mie:)

        No ymmärtäähän joku:) Joo, laite saa kyllä niin energiselle tuulelle että on tullu muutenki liikuttua enemmän. Ruokavalio on muuttunu parempaan suuntaan myös. Kaikesta kiitos ab king prolle x)


      • hönö1
        Mie:) kirjoitti:

        No ymmärtäähän joku:) Joo, laite saa kyllä niin energiselle tuulelle että on tullu muutenki liikuttua enemmän. Ruokavalio on muuttunu parempaan suuntaan myös. Kaikesta kiitos ab king prolle x)

        mikä sun paino sit on vai ootko joku tosi laiha et lihaksen näkyy vaikka ei takis mitään? oon itekki ajatellu ostaa mutta vielä vähän epäilen..
        kaipa se on ihan hyvä saliharjottelun lisäks :)


      • Mie:)
        hönö1 kirjoitti:

        mikä sun paino sit on vai ootko joku tosi laiha et lihaksen näkyy vaikka ei takis mitään? oon itekki ajatellu ostaa mutta vielä vähän epäilen..
        kaipa se on ihan hyvä saliharjottelun lisäks :)

        En oo laiha, vaan laihutan ab king pron avulla:)


    • [xxx]

      kyllä se "vaikutus" varmaan tosiaan tuntuu, mutta millä teholla se vaikuttaa onkin sitten jo eri asia! hiki tulee pintaan myös ihan vaan hyppimällä tasa jalkaa,ja vatsalihaksissa tuntuu jos teet vaikkapa istumaannousuja joitaa voit tehdä lisäpainoilla taikka ilman.

      Tuloksia ei näy varmasti kolmessa päivässä! perustelut: lihakset eivät kasva kolmessa päivässä mihinkään, eikä rasvaa voi palaa kovinkaan paljoa siinä ajassa. Jos siis jotain senttejä tai kiloja katoaa 10 päivässä niin on se todennäköisesti nestettä/turvotuksen laskemista jne...

      Laitteen yleisestä toimivuudesta en tiedä, mutta nämä "tulokset" ovat joko bluffia tai kusetusta tai molempia.

      • Mie:)

        Siinä on vastuksena oma paino. Ja tietenki nesteet poistuu eka kehosta, mutta seki voi näkyä ja on aina parempaan suuntaan! Tuloksia näkyi kolmessa päivässä ja sen tiiän ite paremmin ku kukaan teistä, että ihan turhaan väitätte mulle että se ei auta mitään ku ite oon vaikutukset kokenu.


      • Oletko tosissasi?
        Mie:) kirjoitti:

        Siinä on vastuksena oma paino. Ja tietenki nesteet poistuu eka kehosta, mutta seki voi näkyä ja on aina parempaan suuntaan! Tuloksia näkyi kolmessa päivässä ja sen tiiän ite paremmin ku kukaan teistä, että ihan turhaan väitätte mulle että se ei auta mitään ku ite oon vaikutukset kokenu.

        Siis kannattaako tämä ihan varmasti ostaa?
        Olen kyllä miettinyt tuota paljon. Ja ajatus kyllä houkuttaa paljon.
        Olen nimittäin juoksuihmisiä,mutta missään se mun juokseminen ei näy.. Paitsi no kunnossa tietenkin,mutt vartalosta sitä ei oikein huomaa.(olen hieman pyörehkö)
        Niinpä hankin salikortin ja nyt olen myös miettinyt tätä.
        Näkyykö mahassasi todellakin jotain?
        Miten on jenkkisten laita?
        Suositteletko todella tätä laitetta vai huijaatko meitä nyt?
        Kiitos vastauksestasi jo etukäteen.


      • mie=tv-shop työntekijä
        Oletko tosissasi? kirjoitti:

        Siis kannattaako tämä ihan varmasti ostaa?
        Olen kyllä miettinyt tuota paljon. Ja ajatus kyllä houkuttaa paljon.
        Olen nimittäin juoksuihmisiä,mutta missään se mun juokseminen ei näy.. Paitsi no kunnossa tietenkin,mutt vartalosta sitä ei oikein huomaa.(olen hieman pyörehkö)
        Niinpä hankin salikortin ja nyt olen myös miettinyt tätä.
        Näkyykö mahassasi todellakin jotain?
        Miten on jenkkisten laita?
        Suositteletko todella tätä laitetta vai huijaatko meitä nyt?
        Kiitos vastauksestasi jo etukäteen.

        pelkkää mainostustahan tässä on, ei epäilyksen vertaakaan! säästä rahasi irtopainoihin.


      • Mie:)
        Oletko tosissasi? kirjoitti:

        Siis kannattaako tämä ihan varmasti ostaa?
        Olen kyllä miettinyt tuota paljon. Ja ajatus kyllä houkuttaa paljon.
        Olen nimittäin juoksuihmisiä,mutta missään se mun juokseminen ei näy.. Paitsi no kunnossa tietenkin,mutt vartalosta sitä ei oikein huomaa.(olen hieman pyörehkö)
        Niinpä hankin salikortin ja nyt olen myös miettinyt tätä.
        Näkyykö mahassasi todellakin jotain?
        Miten on jenkkisten laita?
        Suositteletko todella tätä laitetta vai huijaatko meitä nyt?
        Kiitos vastauksestasi jo etukäteen.

        Oon 16-vuotias likka, mitä järkee mun ois tollasta kusettaa? Siis, oon kans vähän pyöreä ja tarkotus ois laihtua ja saaha vähän lihaksia näkyviin. Nyt on lähteny about 13senttiä vyötäröltä joulusuklaista ja kinkuista huolimatta. Jenkkakahvat katosi oikeestaan ensimmäisenä ku laitteella voi tehdä myös vinoja vatsalihaksia.

        Oon ehottomasti sitä mieltä et kannattaa ostaa! Inhottava ku ilmotin tästä siksi et muilla ei mee hyvä tilaisuus ku aattelee vaan et nuo laitteet on huijausta ja täällä jaksetaan väittää vastaan ja epäillä et mainostan vittu. Mä oon sen ostanu ja oon sitä käyttäny. Nämä muut täällä ei. Enköhän tiijä pikkusen paremmin. Oon laihtunu,lihakset vahvistunu, olo on pirteä ja oon tyytyväinen! Osta ihmeessä ja tuu sitte puollustaan mua ku huomaat et se ei oo mitää höpötystä! Ootteko koksaan nähny sitä mainosta ees?? Siitähän huomaa heti et ite tehdään töitä!

        Oon ollu aina vähän lihava. Mun isä kuoli 3kuukautta sitte ja masennuin. Ajattelin et pakko saaha elämä järjestykseen ja päätin laihtua. Ostin laitteen, käyn uimassa pari kertaa viikossa. Nyt oon laihtunu, suruki alkaa helpottaa ja masennus on päästäny irti.

        Pliis, älkää enää tulko tänne väittämään et se ei toimi ku mun kaikki kaveritki ja perhe jo huomaa et oon hoikempi ja energisempi!


      • Mie:)
        mie=tv-shop työntekijä kirjoitti:

        pelkkää mainostustahan tässä on, ei epäilyksen vertaakaan! säästä rahasi irtopainoihin.

        Ei, en oo tv-shopin työntekijä. Vaan 16-vuotias likka joka on laihtunu tuon laitteen avulla. Älä tuu tänne keksimään tuommosia älyttömyyksiö kiitos!


      • Oletko tosissasi?
        Mie:) kirjoitti:

        Oon 16-vuotias likka, mitä järkee mun ois tollasta kusettaa? Siis, oon kans vähän pyöreä ja tarkotus ois laihtua ja saaha vähän lihaksia näkyviin. Nyt on lähteny about 13senttiä vyötäröltä joulusuklaista ja kinkuista huolimatta. Jenkkakahvat katosi oikeestaan ensimmäisenä ku laitteella voi tehdä myös vinoja vatsalihaksia.

        Oon ehottomasti sitä mieltä et kannattaa ostaa! Inhottava ku ilmotin tästä siksi et muilla ei mee hyvä tilaisuus ku aattelee vaan et nuo laitteet on huijausta ja täällä jaksetaan väittää vastaan ja epäillä et mainostan vittu. Mä oon sen ostanu ja oon sitä käyttäny. Nämä muut täällä ei. Enköhän tiijä pikkusen paremmin. Oon laihtunu,lihakset vahvistunu, olo on pirteä ja oon tyytyväinen! Osta ihmeessä ja tuu sitte puollustaan mua ku huomaat et se ei oo mitää höpötystä! Ootteko koksaan nähny sitä mainosta ees?? Siitähän huomaa heti et ite tehdään töitä!

        Oon ollu aina vähän lihava. Mun isä kuoli 3kuukautta sitte ja masennuin. Ajattelin et pakko saaha elämä järjestykseen ja päätin laihtua. Ostin laitteen, käyn uimassa pari kertaa viikossa. Nyt oon laihtunu, suruki alkaa helpottaa ja masennus on päästäny irti.

        Pliis, älkää enää tulko tänne väittämään et se ei toimi ku mun kaikki kaveritki ja perhe jo huomaa et oon hoikempi ja energisempi!

        Ok,kyllä minä sinua uskon ja ehkä minä nyt sitten tosissani harkitsen sitä sen ostoa! öö.. Kuinka kauan harjoittelet päivässä sillä että alkaa tuntumaan?
        Minua on aina kiehtonu se laite,mutta en ole raaskinut tilata jos se sitten onkin huijausta, mutta ehkäpä se sitten ei olekaan!:)


      • Mie:)
        Oletko tosissasi? kirjoitti:

        Ok,kyllä minä sinua uskon ja ehkä minä nyt sitten tosissani harkitsen sitä sen ostoa! öö.. Kuinka kauan harjoittelet päivässä sillä että alkaa tuntumaan?
        Minua on aina kiehtonu se laite,mutta en ole raaskinut tilata jos se sitten onkin huijausta, mutta ehkäpä se sitten ei olekaan!:)

        Siinä tulee mukana burn it up video ja siinä on se kolmen minuutin sarja. Se riitti alussa että tuntui, mutta nyt ku lihakset on vahvistuneet, teen aika paljon ennemmän. Ihan vähänki riittää jos tekee sillä vaikealla tasolla, ainaki mulla:) Ei ole huijausta, suosittelen lämpimästi!


      • ProAb
        Mie:) kirjoitti:

        Oon 16-vuotias likka, mitä järkee mun ois tollasta kusettaa? Siis, oon kans vähän pyöreä ja tarkotus ois laihtua ja saaha vähän lihaksia näkyviin. Nyt on lähteny about 13senttiä vyötäröltä joulusuklaista ja kinkuista huolimatta. Jenkkakahvat katosi oikeestaan ensimmäisenä ku laitteella voi tehdä myös vinoja vatsalihaksia.

        Oon ehottomasti sitä mieltä et kannattaa ostaa! Inhottava ku ilmotin tästä siksi et muilla ei mee hyvä tilaisuus ku aattelee vaan et nuo laitteet on huijausta ja täällä jaksetaan väittää vastaan ja epäillä et mainostan vittu. Mä oon sen ostanu ja oon sitä käyttäny. Nämä muut täällä ei. Enköhän tiijä pikkusen paremmin. Oon laihtunu,lihakset vahvistunu, olo on pirteä ja oon tyytyväinen! Osta ihmeessä ja tuu sitte puollustaan mua ku huomaat et se ei oo mitää höpötystä! Ootteko koksaan nähny sitä mainosta ees?? Siitähän huomaa heti et ite tehdään töitä!

        Oon ollu aina vähän lihava. Mun isä kuoli 3kuukautta sitte ja masennuin. Ajattelin et pakko saaha elämä järjestykseen ja päätin laihtua. Ostin laitteen, käyn uimassa pari kertaa viikossa. Nyt oon laihtunu, suruki alkaa helpottaa ja masennus on päästäny irti.

        Pliis, älkää enää tulko tänne väittämään et se ei toimi ku mun kaikki kaveritki ja perhe jo huomaa et oon hoikempi ja energisempi!

        Kyl se toimii..oon omistanu laitteen kesästä saakka ja kyl se polttaa sitä rasvaa mutta 3 päivässä !? :O Sen kyllä uskon että hikoot pari kiloo pois 3 päivässä!! ja on se mahollista saada pois monta senttiä vyötäröltä jos on paljon yli painoa ollut !!


      • Mie:)
        ProAb kirjoitti:

        Kyl se toimii..oon omistanu laitteen kesästä saakka ja kyl se polttaa sitä rasvaa mutta 3 päivässä !? :O Sen kyllä uskon että hikoot pari kiloo pois 3 päivässä!! ja on se mahollista saada pois monta senttiä vyötäröltä jos on paljon yli painoa ollut !!

        Hyvä et joku uskoo! Kolmessa päivässä siis näkyi jo vähän tuloksia mutta ei ne kaikki sentit sillon lähteneet:)


      • Enkidu71
        Oletko tosissasi? kirjoitti:

        Siis kannattaako tämä ihan varmasti ostaa?
        Olen kyllä miettinyt tuota paljon. Ja ajatus kyllä houkuttaa paljon.
        Olen nimittäin juoksuihmisiä,mutta missään se mun juokseminen ei näy.. Paitsi no kunnossa tietenkin,mutt vartalosta sitä ei oikein huomaa.(olen hieman pyörehkö)
        Niinpä hankin salikortin ja nyt olen myös miettinyt tätä.
        Näkyykö mahassasi todellakin jotain?
        Miten on jenkkisten laita?
        Suositteletko todella tätä laitetta vai huijaatko meitä nyt?
        Kiitos vastauksestasi jo etukäteen.

        Hei kaikki! Ajattelin kirjoittaa Ab-King Prosta sen verran että itselläni on tuo kyseinen laite ollut jo muutaman vuoden ja SE TODELLAKIN TOIMII. Ensinnäkin vatsalihakset vahvistuu, paino putoaa ja hoikistuu. Oma paino oli siinä 80-90 kg. Laitteen avulla 60-65 kg. Treenasin aktiivisesti n. 1-2 v. Toki muutakin liikuntaa ja kuntoilua samalla ja tietty kevyempää ruokavaliota. Tällä hetkellä painan 73-75 kg. ns. normaali paino. Joten reilun tauon jälkeen vatsalihas treeni Ab King Pro:lla jatkuu tai alkaa uudelleen koska motivaatiota on kun tietää että tuloksia tulee ja ehkä sitä nyt pitäisi vihdoin hankkia itselleen vaaka niin ei nuo painolukemat olisi niin summittaisia. Heheh..


    • Ammattikalastaja

      Moni kollegani on kertonut huimista pietarin kalansaaliista tätä laitetta käytettyään. Harmi vaan, kun ei ole missään myynnissä. Itken joka ilta.

      • harmi

        niin se elämä vaan on.


    • jalmari

      Mulla oli toi kyseinen laite. Se oli tosi hyvä, mutta säilytin sitä talonyhtiön kerhohuoneessa, siellä oli muutenki puntti välineet...mut sit se laite pöllittiin, eikä se tietenkään ollu lukittu mihinkään saatika edes kaiverrettu omistajan tietoja. Sitä vaan luulin että oman talon väkeen voi luottaa...tai sit oli vieraita.

    • sixxpack

      Kyllä laite toimii! Ite oon hankkinut jenkeistä kyseisen laitteen jo vuonna 2005 kesällä. Vastusta voi vaikka lisätä laittamalla lisä painoa penkin päätyyn. 12 pacistä six packiksi 8 kuukaudessa. Tosi on ja nyt prisma myy tuotetta alle 60€!!!! Kokeilkaa

      • Mettemyy

        Ei noihin Prisman tuotteisiin ole luottamista. Testasin sitä eikä tunnu missään. Mulla on Ab King Pro, ja todellakin vaikutus tuntuu. muutaman päivän treenin jälkeen huomaa jo vaikutuksen, niinkuin moni sanoikin.


      • pump
        Mettemyy kirjoitti:

        Ei noihin Prisman tuotteisiin ole luottamista. Testasin sitä eikä tunnu missään. Mulla on Ab King Pro, ja todellakin vaikutus tuntuu. muutaman päivän treenin jälkeen huomaa jo vaikutuksen, niinkuin moni sanoikin.

        sori vaan...
        Sama laite on prismassa. Ostin tvshopistaja prismasta laitteet ja samat on. Nimi on vain eri!
        Vaikutus on sama. Testaajia on 5 ja tulosta tulee, et silleen......


    • minä vaa

      mulla on kans se ab king pro -vatsalihaslaite, ja kyllä on tuloksia tullu.. on iteki pitäny nuita tv shopin juttuja humpuukina, mutta nyt oon sen iteki nähny ja kokeillu.. =)

      • Mäxi

        Ja jos ei tunnu tehoavan onha siin palautus oikeus ja massit takas


      • Utelias
        Mäxi kirjoitti:

        Ja jos ei tunnu tehoavan onha siin palautus oikeus ja massit takas

        Puhutko nyt 100%? Olen varmaankin aikeissa hankkia laitetta, jos siitä nyt mihinkään kiinteytymiseen ainesta on. Eli, oletko huomannut näkyviä tuloksia(sixpack) tai jotain muuta vastaavaa? Onko laitteella helppo treenata ja jaksaako sillä tehdä harjoitteita? Onko se mukava ja onko sinulle riittänyt tuloksien näkymiseen tuo 3 min päivittäin?
        Kiitos jo etukäteen!


      • Alias 71
        Utelias kirjoitti:

        Puhutko nyt 100%? Olen varmaankin aikeissa hankkia laitetta, jos siitä nyt mihinkään kiinteytymiseen ainesta on. Eli, oletko huomannut näkyviä tuloksia(sixpack) tai jotain muuta vastaavaa? Onko laitteella helppo treenata ja jaksaako sillä tehdä harjoitteita? Onko se mukava ja onko sinulle riittänyt tuloksien näkymiseen tuo 3 min päivittäin?
        Kiitos jo etukäteen!

        Laite kiinnostaa ... Mutta jos jollain on sellainen kotona Tv shopista hankittu .. voisitteko ilmoittaa selkänojan pituuden .. sillä kaverillani on Prismasta ostettu laite ja selkänoja on hieman lyhyt .. muuten hyvä laite testasin sitä 3 päivää ja paikat tosi kipeänä ..
        Eli toimii .. Kiitos etukäteen


      • kertokaas
        Alias 71 kirjoitti:

        Laite kiinnostaa ... Mutta jos jollain on sellainen kotona Tv shopista hankittu .. voisitteko ilmoittaa selkänojan pituuden .. sillä kaverillani on Prismasta ostettu laite ja selkänoja on hieman lyhyt .. muuten hyvä laite testasin sitä 3 päivää ja paikat tosi kipeänä ..
        Eli toimii .. Kiitos etukäteen

        kertokaas joku vielä siis miten paljon nyt treenaatte päivittäin? tuleeko yli aikaa tehtyä vai riittääkö oikeasti se 3min/päivä? harkitsen vakavasti jo ostamista, mutta olis kiva kuulla paljon muut täällä treenaa ja paljolla tuloksiin on päästy??


      • ....
        kertokaas kirjoitti:

        kertokaas joku vielä siis miten paljon nyt treenaatte päivittäin? tuleeko yli aikaa tehtyä vai riittääkö oikeasti se 3min/päivä? harkitsen vakavasti jo ostamista, mutta olis kiva kuulla paljon muut täällä treenaa ja paljolla tuloksiin on päästy??

        Ite sain laitteen eilen.. Tuli siinä reenattua yhteensä aikalailla päivän aikana ja tänään kyllä se tuntuu! :D Itsekkin epäilin laitetta mutta kyllä se vaan on hyvä ja kohentaa vatsaa! :)

        Itse tein niinku pari kertaa 20 ja välillä 10 ja illasta kokeilin sitä 3min niin sen tosesin melko hyväksi ajaksi! :) Että tekee joko jotain 20 toistoo tai 3-5 min.. Minkä parhaaks tuntee niin niin tekee! :) Mutta kovin pitkään sillä ei tarvitse tehdä.. JA kyllä tuloksia tulee ja nopeaan.. :) Suosittelen kaikille lämpimästi!


      • erika__
        .... kirjoitti:

        Ite sain laitteen eilen.. Tuli siinä reenattua yhteensä aikalailla päivän aikana ja tänään kyllä se tuntuu! :D Itsekkin epäilin laitetta mutta kyllä se vaan on hyvä ja kohentaa vatsaa! :)

        Itse tein niinku pari kertaa 20 ja välillä 10 ja illasta kokeilin sitä 3min niin sen tosesin melko hyväksi ajaksi! :) Että tekee joko jotain 20 toistoo tai 3-5 min.. Minkä parhaaks tuntee niin niin tekee! :) Mutta kovin pitkään sillä ei tarvitse tehdä.. JA kyllä tuloksia tulee ja nopeaan.. :) Suosittelen kaikille lämpimästi!

        Heippa, kuinka tiukkaa ruokavaliota pitää noudatta kyseisen laitteen kanssa jotta tuloksia näkyisi? Tilasin eilen ilalla tämän! :)
        Onko mukana mm. ruokavalio opas? Millaista ruokavaliota te muut noudatatte? (herkkupäiviä?)
        Kesäkuuntoon & bodymunkista eroon ;);)


      • piiiiiiip
        erika__ kirjoitti:

        Heippa, kuinka tiukkaa ruokavaliota pitää noudatta kyseisen laitteen kanssa jotta tuloksia näkyisi? Tilasin eilen ilalla tämän! :)
        Onko mukana mm. ruokavalio opas? Millaista ruokavaliota te muut noudatatte? (herkkupäiviä?)
        Kesäkuuntoon & bodymunkista eroon ;);)

        Mä harrastan lenkkeilyä, jumppia n. 3krt/ viikko ja käyn kuntosalilla kaks kertaa viikossa ja oon hoikka, mut ainoo ongelma-alue on toi alavatsa ja alaselkä! tuntuu ettei mikään auta niihin. joten oon ajatellut tilaa ton laitteen. et auttaako se varmasti alavatsaan? ja jenkkakahvoihin?


      • ...
        .... kirjoitti:

        Ite sain laitteen eilen.. Tuli siinä reenattua yhteensä aikalailla päivän aikana ja tänään kyllä se tuntuu! :D Itsekkin epäilin laitetta mutta kyllä se vaan on hyvä ja kohentaa vatsaa! :)

        Itse tein niinku pari kertaa 20 ja välillä 10 ja illasta kokeilin sitä 3min niin sen tosesin melko hyväksi ajaksi! :) Että tekee joko jotain 20 toistoo tai 3-5 min.. Minkä parhaaks tuntee niin niin tekee! :) Mutta kovin pitkään sillä ei tarvitse tehdä.. JA kyllä tuloksia tulee ja nopeaan.. :) Suosittelen kaikille lämpimästi!

        Voitko ilmoittaa selkänojan pittuden , jos laite on ostettu Tv shopista ...


      • Oseron
        ... kirjoitti:

        Voitko ilmoittaa selkänojan pittuden , jos laite on ostettu Tv shopista ...

        Se, mitä aion teille kertoa, saattaa kuulosta rahan tuhlaukselta tai jopa täysin hullulta. 3kk sitten ostin TV Shopista Ab King Pro:n ja Lateral Thigh Trainerin. Syy: AKP keskittyy vatsalihaksiin, LTT reisiin, pohkeisiin, takamukseen jne.
        2 viikon käytön jälkeen painoa oli pudonnut 4,5kg. Olen 19v mies, 185cm pitkä ja painoin alussa 104kg, body mass index = 32. Treenasin LTT:llä 2x15min /päivä ja AKP:lla tein 30 vatsalihastreeniä ja 2x10 vinoja vatsalihaksia /päivä. Yhteensä treenasin 20-25min päivässä, enkä harrastanut muuta kuntoilua.
        Ruokavalioon tein dramaattisia muutoksia, mutta en seurannut kummankaan laitteen laihdutusoppaita. Dieetti on melko yksinkertainen: syöt säännöllisesti 3-4h välein, pienennät annoksia, lämpimän ruoan kanssa ½ annoksesta salaattia, etkä syö mitään klo 19.00 jälkeen. Jos nälkä yllättää illasta, juot vettä ja syöt porkkanaa. Vihanneksia ja kasviksia saat syödä rajattomasti.
        Nyt olen käyttänyt laitteita 4kk ajan ja olen laihtunut 21kg (!). Kyllä, uskokaa tai älkää, ja minulla on myös sixpack. Paikat ovat kiinteytyneet täysin. Laitteet tulivat maksamaan yhteensä 270€, mutta se on pieni hinta paremmasta elämästä.
        Olen aina ollut TV- Shopin vastustaja, joten ymmärrän epäilyksenne. Jos teillä on rahaa ja haluatte elämänne kuntoon, seuratkaa esimerkkiäni. Jokainen voi onnistua!


    • Laihduttaja

      Itsekkin ostin ab king pro:n ja tuloksia on tullu. mahtava laite. Mitä diettiä käytit siinä samalla..?

      • charkki

        Itekki oon vähä miettiny tota Ab King Prota ja siin sanotaan että kolme minuuttia päivässä riittää niin onko se oikeasti totta? kuulostaa aika pieneltä ajalta... :)


      • Laihuri #1

        täytyyks tehä jotai muuta ku treenata sil ab koneel? niiku vaiks diet?


    • ''Laihduttaja''

      Meillä on kans Ab King Pro-vatsalihaslaite. Ja oon sillä tehnyt vatsalihaksia. Ja kyllä toimii!!!:D Haluaisn vaan tietää kuinka usein te teette sillä vatsalihakset? Ja montako?Ja millä vastustasolla teette? Voitte kertoa myös omia päiväohjelmia laihdutuksessa.
      Mä oon tehnyt silloin tällöin ja yleensä teen 3*15.

      • Mie:)

        Olen siis tuo alkuperänen ketjun alottaja, vieläkin tähän jaksetaan vastailla:) Valitettavasti mulla lopahti tähän laitteeseen innostus ja jäi kauaksi aikaa sängyn alle pölyttymään.. Lähteneet sentit ja kilotki tuli takasi:( Vaan nyt tänä keväänä kun muutin isompaan asuntoon ja sain Ab king pron esille niin siinä on tullut tehtyä noin 4pv viikossa.. Ja heti näkyy:) Oon yleensä tehny sen 3min videon mukaisen sarjan vähän extraa. Ja toisella tai kolmannella tasolla. Älä sie menetä intoa!


    • vinkki vinkki

      Moi! Omistan kyseisen laitteen. Heti alkuun totesin että aparaatin jalkatuki berberistä. Sillä heitin kuikkaa persiiseen. Laittaa vain värkin lähelle seinää jotta saa jalat seinälle n.90asteen kulmaan tai miten tykkää ja eiku tuunaamaan, huomattavasti miellyttävämpi tehdä ja huomattavasti tehokkaampaa, ainakin omasta mielestäni. kokeilkaa, olisi mukava kuulla muiden käyttäjien kokemuksia tästä moodista.

      t: veju

      • mxc

        Itsekin hankin laitteen tuossa viime kesänä. Mulla on se Prisman versio eli ab bench mutta samanlainen taitaa olla kun tämä prookin. Noista jalkatuista totesin minäkin, että aivan hyödyttömät, ainakaan minun koipiani eivät tukeneet vaikka kuinka säätelin. Kauheet viritykset saan aina pistää peitoista ja tyynyistä että saan tukea otettua jaloilla. Tariikin kokeilla tuota seinää. Laite on pölyttynyt kiireen, motivaation puutten jne takia kotona, mutta nyt olen alkanut reenaamaan. Oudokseltaan tulee kyllä vatsa helläksi. Muutaman minuutin teen aamuisin. En tiedä nousenko jotenkin väärin ylös (vai johtuuko se puutteellisesta jalkatuesta) mutta selkä meinaa rasittua. toisaalta selkä on aina ollut vähän vaivainen muutenkin, mutta ei tavallisissa vatsoissakaan se ole ennen rasittunut. Ehkä jos kokeilen tuota vinkin taktiikkaa niin voisi helpottaa... Kunhan nuo seikat saan kuntoon niin varmasti vatsakin petraantuu (hyvät vatsalihakset kun olisivat ryhtini ja alaselkänikin hyvinvoinnin kannalta tärkeät).


    • salitreeni on parasta

      En epäile, etteikö laite toimisi yhtä tehokkaalla tavalla kuin mikä tahansa muukin laite tai härveli, mutta 10 päivässä 12,5cm on jopa teoriassa mahdotonta ainakin pelkän tällaisen laitteen avulla. Ja epäilen, että silti vaikka olisit täysin syömättä tuon ajan. Tottatan toki sitä voi mennä rasvaimuun ja muuhun ;)

      • KEHORAKSA

        se on se laite surrannu sun läskit jalkoihin! eikö ne oo semmosia pörisöitä. herran juide näitä hyvä uskosia laiskiaisia. salille vaan ja lenkkeilyt plus ruokavalio kohoralleen,hyväuskoset spetkeles.


      • madremia
        KEHORAKSA kirjoitti:

        se on se laite surrannu sun läskit jalkoihin! eikö ne oo semmosia pörisöitä. herran juide näitä hyvä uskosia laiskiaisia. salille vaan ja lenkkeilyt plus ruokavalio kohoralleen,hyväuskoset spetkeles.

        tehdään kaikki vatsarutistukset edelleenkin itse!!!!


    • KUSETUSTA TIETTY

      HAISTAKKA JO VITUT NOIDEN LAITTEIDENNE KANSSA!!!!

      rUOKAVALIO KUNTOON JA SALILLE!!!!!!!! TYHMÄT LAPSELLISET IDIOOTIT

      • BettyPage

        Ja salille ku mennee ni siellä venaa se samanen laite jonka puikkoihin hyppäät innolla vain koska se on "salilla" uuuu


    • ab king proo

      Hyvin huomaa että täällä käy kommentoimassa ihmisiä jotka eivät jaksa edes googlettaa mistä laitteesta on kyse. Tämä ei ole mikään sähkösurisija. Kannattaisi olla hiljaa kun ei viitti sen vertaa tehdä hommia asian eteen..

    • vuokko-1

      Voi itku- nyt pitäisi olla se video, joka tulee laitteen mukana. Olisikohan joku, joka osaa ulkoa oman ab pro King videonsa ja luopuisi siitä. Satuin kaatopaikalle samaan aikaan nuoren miehen kanssa. Tämä nosti peräkontistä uutukaisen ab pro King kuntolaitteen enkä malttanut olla kysymättä syytä moiseen hylkimiseen. Hän kertoi vaimon ostaneen laitteen, joka lähtee huushollista nyt, koska se on pyörinyt tiellä pari vuotta ilman käyttöä. Totesin, että se voisi saada uuden kodin luonani, jos sopii. Mieheni oli silmät ymmyrkäisinä, kun kannoin tavaraa sisään autoon, kun piti toimia päinvastoin, kaatopaikalla kun olimme mutta vaikeni viisaasti . Nyt olen temmeltänyt ab pro Kingini kanssa parhaan ymmärrykseni mukaan vaihtelevin seurauksin . Mieheni hymyilee mutta edelleen vaikenee viisaasti tietävän näköisenä. Tilasin kerran ab Duerin ja siitähän on naurua riittänyt koko perheelle vuosikausiksi! Vielä minä niille näytän hoikistuneen vyötärön, mutta mistä se video. kauppiailla tuskin on ylimääräisiä

    • Hpop

      Hyvin toimii. 3kk:tta joka aamu 100 vatsaa ja keskikroppa on kiinteytynyt.

      • 50plusrasva

        Tällaisella hyvin keski-ikäisellä nuo rasvamaksa ym. keskivartalolihavuus ongelmat tyypin2 diapetes tuloillaan
        , niin tällaiseen minulla jo 13 vuotta ollut laite tulee nyt jatkossa jokapäiväiseen käyttöön. Mukavasti juuri polttaa tuota keskivartalorasvaa, mitä ei välttämättä kävelyllä pala niin paljon ja jalat on kyllä muutenkin enemmän rasituksessa.


    • vatsa

    Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe