Kirjottakaa ihmeessä conlang-palstalle omista keinotekoisista kielistänne, niin päästään analysoimaan niitä. Minua ainakin kiinnostaa vähemmänkin julkisuutta saaneet keinarit :)
kertokaa omista kielistänne
4
801
Vastaukset
- Sadivilakidivieli
Muistan joskus lapsena keskustelleeni kaverini kanssa "divi-kielellä". Sanan ensimmäisen tavun jälkeen lisätään DIVI. Jos sana on yksitavuinen, DIVI lisätään kahden ensimmäisen kirjaimen jälkeen. Yhdyssanoissa DIVI tulee molempiin sanoihin.
Siis: Mudiviistan jodiviskus ladivipsena kediviskustelleeni kadiviverini kadivinssa didivivi-kidivielellä.
Onko tuttua kellekään?
Ja kontinkielihän on kai kaikille tuttu. Kaikkihan tietää sananmuunnokset (Käännäpä tuo!)
Konna Antti Kosu Puntti = Annakontti pusukontti.- Oikeita keinokieliä, kiitos
Ei niillä keinokielillä mitään sanaleikkejä tarkoiteta.
- lololloo
Oikeita keinokieliä, kiitos kirjoitti:
Ei niillä keinokielillä mitään sanaleikkejä tarkoiteta.
Kaverini kertoi että hänen kaverinsa opetti lapsellee oman kielen ja he puhuivat sitä kieltä kahdestaan,myöhemmin lapsen oli vaikea oppia puhumaan suomea.Viisasta?
- Tyypillistä
lololloo kirjoitti:
Kaverini kertoi että hänen kaverinsa opetti lapsellee oman kielen ja he puhuivat sitä kieltä kahdestaan,myöhemmin lapsen oli vaikea oppia puhumaan suomea.Viisasta?
MBS = minor brain damage (lievä aivovaurio). Luultavampaa on, että lapsi keksi tuon kielen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733981- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362708- 1251663
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038