Olen keksinyt uuden kielen ja etsin nyt sopivia opiskelijoita kieltä oppimaan. Aluksi opiskelu tapahtuu internetissä mutta melko varmasti jo tammikuun aikana kielenopetus alkaa paikkakuntani iltalukiossa. Viimeksi keskustellassani kyseisen oppilaitoksen rehtorin kanssa, tämä vaikutusvaltainen mutta humaani johtaja huomautti, että luennoitsijoita olisi hyvä olla valmiina, kun koulutusta aletaan, toivoakseni alkuvuonna, järjästämään.
Tuleeko Sinusta ensimmäinen uudesta kielestä väitellyt tohtori? Tuletko opettamaan tätä uutta, mullistavaa kieltä kansanjoukoille? Ilmoittaudu nyt ensimmäiseen Uhtry'yhyn kielenopiskelijaryhmään.
Alatko
oppilaaksi.
2
426
Vastaukset
- nimetön
no kyllä sä oisit voinut kirjoittaa edes jotain tietoa siitä sun kielestäs.
- Ehkäpä...
Jos kerrot edes maakunnan, niin olisi paremmin tietoa. Ja hieman brosyyriä itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848