Olen tutustunut treffipalstalla mieheen jonka kanssa on löytynyt paljon yhteistä, tunteeni ovat heränneet ja luulin jo löytäneeni Sen Oikean.
Mies on kertonut minulle eronneensa muutama vuosi sitten enkä edes tapaamistemme aikana osannut ajatella hänen olevan varattu ja kiltti monen lapsen isä.
Nautin hetkistä hänen kanssa.
Kaikki muuttui kun juttelin ystävättäreni kanssa (jolla on myös profiili täällä ).
Sama mies on jutellut paljon myös hänen kanssaan ja kertonut elämänsä ihan eri tavalla kuin minulle, mm olevansa naimisissa onnellisesti.
Järkytyksestä toivuttuani soitin miehen kotinumeroon ja aivan oikein, vaimo vastasi.
Kerroin olevani miehen entinen luokkatoveri joka kokoaa entisiä luokkalaisiaan tapaamiseen.
kerroinmyös haluavani tietää heidän elämäntilanteestaan ja vaimohan kertoi,,, onnellisen avioliiton, lasten synt ajat. En raskinut särkeä vaimon elämää mutta miehelle aion tehdä julkisesti jotain ilkeää.
Voihan nenä, mies huijasi minua kunnolla. Varasti tunteet ja aikani ja tulevasuuden suunnitelmat.
Tänään menemme lounaalle yhdessä, mies ei tiedä tilannetta.Miehen pomo on sattumoisin ystäväni. Kutsun paikalle joitain muitakin tuttuja ja paljastan kauniilla äänellä miehen valehtelun.
Ja lopuksi toivotan hyvää joulua....
Vastaavaia kokemuksia ???
Mies ilmoitti toiselle naiselle olevansa naimisissa
40
6559
Vastaukset
- utelias
Kerro miten kävi!!! :)
- ovat
vittumaisia.
Semmoiseksi tulee kun koko ikänsa raahaa sitä mukanansa, meinaan sitä vittua.- Tiita
Kerro heti kaikki! Tahtoo tietää, se äijä ansaitsee kaiken mitä teit sille... MUHAHAA!
- siperia opettaa
naisista tulee vittumaisia kun miehet kusettavat kerta toisensa jälkeen
- Tiita
siperia opettaa kirjoitti:
naisista tulee vittumaisia kun miehet kusettavat kerta toisensa jälkeen
Otsikko puhukoon puolestaan.
- Suruissaan
Sovittu lounastapaaminen repesi puolessa tunnissa.
menin sinne , mies odotti, tilasimme juotavaa ja kerroin ystäväni tulevan seuraksemme. Olin kutsunut sen ystäväni mukaan kenelle mies oli kertonut avioliitostaan.
Hän saapui ja kertoi kuka on , samoin saapui miehen pomo joka on vanha ystäväni..
Mies oli punakka ja halusi syödä nopeasti , sanoi olevan vielä paljon töitä. Pomo kuitenkin rauhoitti häntä ja sanoi ettei tarvitse kiirehtiä.
Tyttöystäväni aloitti kysymällä kuinka vaimo ja lapset voivat ja minä puutuin siihen kertomalla miehen olevan vapaa ja lapseton ja seurustelumme jatkuneen jo joitain kuukausia.
Pomo otti puheenvuoron ja kertoi tuntevansa miehen vaimon .
Mies hikoili ja suuttui, väitti meidän naisten suunnitelleen hänen vietteleminen ja uran katkaisu.
Kuulin olevani kamala akka joka tuhoaa toisten ihmisten liittoja ja väitti kertoneen minulle olevansa varattu mutta kun en vain jättänyt häntä rauhaan.Eilen olin vielä kuullut mieheltä kauneudestani ja älystäni, nyt olin ruma ja ilkeä.
Pomo kuitenkin keskeytti miehen vuodatuksen ja sanoi ettei hän voi lähettää miestä ulkomaankomennukselle ja parempi jos hän alkaa katselemaan uutta paikkaa itselleen. Mies vielä koetti kaikkea mahdollista, raivosta itkuun.
Lopulla hän poistui huutaen solvauksia vahtimestarin kanssa saaden porttikiellon kyseiseen ravintolaan.
Häpäisin hänet, nolasin, työpaikka menee...
mutta vaimo tai lapset eivät tiedä.
Iltapäivän itkin , tunsin itseni hölmöksi, loukatuksi ja sydänmeen sattui.
Onneksi osa ihmisistä on rehellisiä ja jossain vaiheessa tapaan ihanan , rehellisen miehen.
Hyvää joulua ja kiitos kannustuksesta - sadetta
Suruissaan kirjoitti:
menin sinne , mies odotti, tilasimme juotavaa ja kerroin ystäväni tulevan seuraksemme. Olin kutsunut sen ystäväni mukaan kenelle mies oli kertonut avioliitostaan.
Hän saapui ja kertoi kuka on , samoin saapui miehen pomo joka on vanha ystäväni..
Mies oli punakka ja halusi syödä nopeasti , sanoi olevan vielä paljon töitä. Pomo kuitenkin rauhoitti häntä ja sanoi ettei tarvitse kiirehtiä.
Tyttöystäväni aloitti kysymällä kuinka vaimo ja lapset voivat ja minä puutuin siihen kertomalla miehen olevan vapaa ja lapseton ja seurustelumme jatkuneen jo joitain kuukausia.
Mies hikoili ja suuttui, väitti meidän naisten suunnitelleen hänen vietteleminen ja uran katkaisu.
Kuulin olevani kamala akka joka tuhoaa toisten ihmisten liittoja ja väitti kertoneen minulle olevansa varattu mutta kun en vain jättänyt häntä rauhaan.Eilen olin vielä kuullut mieheltä kauneudestani ja älystäni, nyt olin ruma ja ilkeä.
Pomo kuitenkin keskeytti miehen vuodatuksen ja sanoi ettei hän voi lähettää miestä ulkomaankomennukselle ja parempi jos hän alkaa katselemaan uutta paikkaa itselleen. Mies vielä koetti kaikkea mahdollista, raivosta itkuun.
Lopulla hän poistui huutaen solvauksia vahtimestarin kanssa saaden porttikiellon kyseiseen ravintolaan.
Onneksi osa ihmisistä on rehellisiä ja jossain vaiheessa tapaan ihanan , rehellisen miehen.
Hyvää joulua ja kiitos kannustuksestaihailen sitkeyttäsi! toi juttu pitäisi julkaista, jotta kaikki valehtelijat ymmärtäis häipyä vähin äänin...
kyllä sinun sydämesi paranee, ja olet sitten vahvempi. osaat varoa varattuja, kyllähän sen saa aika äkkiä selville. soittaa ei sovi, tapaamisille tulee peruutuksia, jutut perheestä ja erosta on epämääräisiä. älä tyydy ympäripyöreään selitykseen, kysele, miksi erosivat ja milloin, miten siitä on selvitty, mitä on tehty sen jälkeen.
hyvää joulua sinulle ja parempaa uutta vuotta meille kaikille sinkuille! - hellan lettas
Suruissaan kirjoitti:
Hyvää joulua ja kiitos kannustuksestaNämä on niitä naisten päiväunia.
Semmoiseksi sitä tulee kun päivät pitkät katselee papiljotit päässä ja tuulipuvussa kauniita ja rohkeita. Eihän siinä huomaa kun alkaa haarakiila kiristämään. Tanttajaloissa vaan suonikohjut pullistuu pikkuhiljaa. - Megababe
hellan lettas kirjoitti:
Nämä on niitä naisten päiväunia.
Semmoiseksi sitä tulee kun päivät pitkät katselee papiljotit päässä ja tuulipuvussa kauniita ja rohkeita. Eihän siinä huomaa kun alkaa haarakiila kiristämään. Tanttajaloissa vaan suonikohjut pullistuu pikkuhiljaa.Yök!
- Niin sitä pitää
Suruissaan kirjoitti:
Hyvää joulua ja kiitos kannustuksestaAivan oikein teit! Ei ihmissuhteet ole peliä, ja varsinkaan toisen tunteilla leikkiminen!!
Sitä asiaa en oikein ymmärrä, et jos pitää pettää toista, niin mix sit on parisuhteessa jos ei voi olla uskollinen. Eikö ihmiset tajua että siinä leikitään monen ihmisen elämällä. Jos täytyy seikkailla, niin sit vaa sinxux eihän siinä on sen kummempaa. Olen itse mies jolta on kaksi kertaa revitty sydän vereslihalle, joten tiedän mistä puhut!!!
Sympatiani sinulle... Muista vain ... elämä yllättää, silloin kun sitä vähiten odottaa!!
- Rauhallista Joulua kaikille-
ps. eikä läträtä sen viinan kanssa..kait sitä voi ees joulun olla fixusti!
(tää oli miehille) - päiväunia?
hellan lettas kirjoitti:
Nämä on niitä naisten päiväunia.
Semmoiseksi sitä tulee kun päivät pitkät katselee papiljotit päässä ja tuulipuvussa kauniita ja rohkeita. Eihän siinä huomaa kun alkaa haarakiila kiristämään. Tanttajaloissa vaan suonikohjut pullistuu pikkuhiljaa.Kerroppa meille !
Jokainen tietää että miehillä niitä tunnetusti on,(ainakin jos on terve),
kerroppa , vai meneekö pupu lahkeesta sisään? - toissakin yönä
päiväunia? kirjoitti:
Kerroppa meille !
Jokainen tietää että miehillä niitä tunnetusti on,(ainakin jos on terve),
kerroppa , vai meneekö pupu lahkeesta sisään?näin minä unissani. Kaksi niin hiivatin nättiä tyttöä roikkuvan munissani.
- olla
Megababe kirjoitti:
Yök!
tanttajalka.
- .......
toissakin yönä kirjoitti:
näin minä unissani. Kaksi niin hiivatin nättiä tyttöä roikkuvan munissani.
hyvä roikkua...niissä kolmessa...se keskimmäinen roikotin jäi siis ilman taaskin,kuten aina.
- että...
....... kirjoitti:
hyvä roikkua...niissä kolmessa...se keskimmäinen roikotin jäi siis ilman taaskin,kuten aina.
Tarzanin huuto syntyi siitä kun Jane erehtyi liaanista...
- toivottavasti..
että... kirjoitti:
Tarzanin huuto syntyi siitä kun Jane erehtyi liaanista...
toivottavasti ..mutta tarina kertoo.. että niin roikkui...roikkui...
mutta......liaani se ei ollutkaan..ja lähti juurineen irti..
mahtaa olla uni...z - se tuppaa
toivottavasti.. kirjoitti:
toivottavasti ..mutta tarina kertoo.. että niin roikkui...roikkui...
mutta......liaani se ei ollutkaan..ja lähti juurineen irti..
mahtaa olla uni...zroikkumaan mutta ei se irti lähde. Se on sieltä toisesta päästä kiinni. Voisin vaikka tarvittaessa tulla esitelmöimään havaintomateriaalin kera.
Jos kiinnostaa. - pullat on hyvin
se tuppaa kirjoitti:
roikkumaan mutta ei se irti lähde. Se on sieltä toisesta päästä kiinni. Voisin vaikka tarvittaessa tulla esitelmöimään havaintomateriaalin kera.
Jos kiinnostaa.löytyy..;)
moni muu olis heti väittänyt ettei ikikä roiku.
Esitelmöintiä en nyt juuri ja juuri tarvitse.
Sen verran on hyvin pullat uunissa.
Tän hetkinen kypsyys näyttää olevan mallillaan,
oikeenkin hyvältä näyttää. - aikuiseksi
Suruissaan kirjoitti:
Hyvää joulua ja kiitos kannustuksestaäläkä pilaa muiden elämää olemalla säälittävä luuseri, joka ei vielä sitä tiedä, että toi treffipalsta on pullollaan huijareita. Mitä siitä tulisi, jos kaikki alkaisi vainoamaan kaikkia ja penkomaan asiat pohjamutia myöten. Oletko todellakin onnellinen siitä, että perheen isä menetti työn? Tiedätkö, että tää mies taisi vain haluta pitää hauskaa, mutta sä ressukka kun otit kaiken niiiiin pirun vakavasti. Niinhän sitä sanotaan, että paha saa palkkansa ja mä toivon, että säkin tulet tekos myötä kärsimään ja paljon. RAUKKA sä olet!
- lehmä ojassa?
aikuiseksi kirjoitti:
äläkä pilaa muiden elämää olemalla säälittävä luuseri, joka ei vielä sitä tiedä, että toi treffipalsta on pullollaan huijareita. Mitä siitä tulisi, jos kaikki alkaisi vainoamaan kaikkia ja penkomaan asiat pohjamutia myöten. Oletko todellakin onnellinen siitä, että perheen isä menetti työn? Tiedätkö, että tää mies taisi vain haluta pitää hauskaa, mutta sä ressukka kun otit kaiken niiiiin pirun vakavasti. Niinhän sitä sanotaan, että paha saa palkkansa ja mä toivon, että säkin tulet tekos myötä kärsimään ja paljon. RAUKKA sä olet!
Eli jos tulet suojatiellä rattijuopon yliajamaksi, niin omahan on vikasi. Jokainenhan tietää, että näillä teillä ajelee rattijuoppoja, mitäs menit sinne suojatielle vihreällä ylittämään!
Näin tässä tehdään uhrista syyllinen jälleen kerran!
Kuten sanoit, mitä siitä tulisi, jos kaikkia pitäisi epäillä ja alkaa tonkia pohjamutia myöten toisten asioita. Siksi perusolettamus on ja pitää ollakin se, että ihmisiin voi luottaa! Tässä tapauksessa tämä perheen isä paljastui vahingossa huijariksi.
Menetti jo työnsä ja todennäköisesti menettää myös perheensä, koska on huijannut myös vaimoaan. Hänkin on tietysti syyllinen siihen, että on tullut huijatuksi, kun meni naimisiin miehen kanssa, joka haluaa joskus "pitää vähän hauskaa"!
Miehellä on siis mielestäsi luomakunnan kruununa oikeus huijata ja heilua niin paljon kuin itse tahtoo? - minä
Suruissaan kirjoitti:
Hyvää joulua ja kiitos kannustuksestaHeh! Ei voi muuta sanoa kuin että HYVIN KEKSITTY JUTTU! Olispa vielä totta. Sulla taitaa olla liian vilkas mielikuvitus jos luulet tuommosen potaskan menevän läpi! Ulkomaankomennus...Heh! Ja työpaikka meni...Hahhaa! Älä puhu paskaa vaikka sua ois petetty!
- M,,44
Ihan totta, mäkin haluan tietää. Ihan oikein tuollaisen käytöksen jälkeen. Oikeestaan kuva ois tosi makee... Voin vaan kuvitella ilman sitä.
Ei ihme, että meillä rehelisillä ja uskollisilla on vaikeeta. - uskomatonta
Karmea juttu. Älä päästä tuota miestä kuin koiraa veräjästä , älä vaan!! Sikamainen sika !
Tee se mitä pitää, ANNA PALAA !!
Sanan mukaisesti POLTA SE ÄIJÄ !
Saa mitä tilaa, on kärventänyt sinun sydämesi pitkäksi aikaa .
t.eräs,jota yks varattu mies myös kusetti n. vuosi sitten,toipuminen vei aikaa , joten tiedän, I have been there , I got T-shirt- voi miesparkaa..
joka ton kans yrittää - siinä on koko maailman katkeruus yhdessä ja samassa paketissa - eikä itsessä mitään vikaa tietenkään....
- yyyyyy
...mutta vain tyhmät ja epäonniset jäävät kiinni.. :)
Oikeasti, harvapa meistä koko ajan ehdottomassa totuudessa pysyy, vaan eiköhän kaikki välillä lauo pieniä valkoisia valheita. Itsellänikin olisi jäänyt ehkä moni suhde kokematta, jos koko ajan puhuisin 100% totta. Se ei tietenkään tarkoita, että pitäisi valehdella kaikki. Mutta kyllä joissain pikkujutuissa voi vähän kaunistella totuutta. Se on ihmisluonto.
Mun käy miestä sääliksi. Teki ikävän tempun sulle, mutta sinä teit oikeastaan vähintään yhtä ikävän tempun hänelle, kun meni työpaikkakin. - xxxxxxx
parhain kosto on kun et kosta
- Kesäneito
Kyllä meitä naisia vedätetään kokoajan täällä netissä ja ihan tuolla livenäkin.
Itse koin yhden vedätysyrityksen hiljattain. Onneksi huomasin ajoissa merkit jotka kertoivat miehen olevan naimisissa jne.
Säälittävää miehet!!!!!!!!!
Aivan oikein jos menee tuollaisesta työpaikka ja koko muukin elämä!
Toisten ihmisten tunteilla leikkiminen on todella raakaa ja siksi rankaistava teko! - fmm
Toivottavasti ko. mies kostaa sinulle, ystävällesi ja (ex-)pomolleen ja saatte kaikki ansionne mukaan.
- nainen kärsii eniten
Mitä helvettiä te naista syytätte, ei hän huijannut tai valehdellut.
Uskoi miestä ja rakastui.
Ei edes vaimolle kertonut miten mies käyttäytyy.
Ja ei nainen suuttunut, häbeltä' särkyi sydän.
Miksi valehtelijoita pitää suojella ja miksi niitten pitäisi antaa tehdä mitä haluavat ihmisten kustannuksella.
Älkää jauhako paskaa ja läimikö naista.
Jokin taju asioissa pitää olla kuitenkin.
Valehtelija pääsi vähällä..
- otan osaa...
terveisin myös kovia kokenut... oikein teit vaimon ja lasten kannalta. mies olis ansainnut kunnon opetuksen, mut niin ettei viattomat kärsi. hyvää joulua sinulle halauksin, ja uskoa tulevaisuuteen kuitenkin...M
- siinä
vaimo ja lapsetkin, jos mies joutuu työttömäksi.
Mutta mieshän käyttäytyi tilanteessa tosi moukkamaisesti, kun alkoi valehdella ja syytellä kertojaa. Jos olis ottanut syyn niskoilleen ja pyytänyt anteeksi, sanonut vaikka ihastuneensa niin, ettei hennonnut oikaista "väärinkäsitystä", niin ehkä olis vielä työpaikka...tiedä häntä!
Vaan ei ollutkaan todellinen pelimies kyseessä ja sai ansionsa mukaan! - xxxxx
siinä kirjoitti:
vaimo ja lapsetkin, jos mies joutuu työttömäksi.
Mutta mieshän käyttäytyi tilanteessa tosi moukkamaisesti, kun alkoi valehdella ja syytellä kertojaa. Jos olis ottanut syyn niskoilleen ja pyytänyt anteeksi, sanonut vaikka ihastuneensa niin, ettei hennonnut oikaista "väärinkäsitystä", niin ehkä olis vielä työpaikka...tiedä häntä!
Vaan ei ollutkaan todellinen pelimies kyseessä ja sai ansionsa mukaan!Ei kenenkään kannata alkaa uhoamaan pomonsa edessä. Kuka sellaiseen työntekijään luottaa joka ei käyttäytyy kriisitilanteessa uhoavasti tai ei osaa edes yrittää tilannetta.
Olisi reilusti pyytänyt anteeksi,, olisi antanut hyvän kuvan itsestään ja pomokin olisi nähnyt hänen selviävän vaikeastakin tilanteesta.
Naiselle toivotan voimaa ja kaikkea hyvää.
Ei kaikki miehet kuitenkaan valehtele.
- dsfgewgw
hahha, taas yhden chattihuijarin uhri itkee...
- nuori vielä
Rasittavaa miten miehet jaksavat kusettaa. Vaimo ja lapsia ja silti pakko syrjähypellä! Itse olen nuori vielä (parikymppinen naisen alku) ja pelottaa alkaa seurustelemaan kenenkään kanssa, kun ikinä ei tiedä noista kusettajista. Yhden uhriksi jouduin kesällä. Tosin emme tavanneet netin kautta, vaan eräässä pienessä tapahtumassa. Parin päivän päästä sainkin tältä mieheltä viestiä, että onkin varattu. Olisi tehnyt mieli vääntää siltä valehtelevalta pelurilta niskat nurin tai hirttää se palleihinsa.
Voimia sinulle, jota petettiin noin epäreilulla tavalla ja särjettiin sydän. Mutta aivan oikein sille pelurille, että menetti työnsä!! Sitä saa mitä tilaa!! - se oikea
Olen pahoillani kun tapasit moisen miehen mutta älä kuminkaa vie koko itsetuntoa meiltä kaikilta, kun meitä hyviäkin on (ja rehellisiä) Olen ajatellut hakea sitä oikeaa kumpania samoista paikoista kuin sinä että älä anna periksi
- oikein
Ihan oikein miehelle.
Viisas nainen kun antoikunnon opetuksen.
Huijarit, oli ne miehi tai naisia, pitäisi paljastaa ja nolata julkisesti.
- -----
Olipas se!
Liian moni pääsee kuin koira veräjästä.Onneksi sai opetuksen!Eri käytöksellään olisi tuossakin tilanteessa säilyttänyt työpaikkansa,olis myöntänyt virheensä tms.Mutta tuollaisella öykkäröinnillä ja suuttumisella meni ne loputkin rippeet ihmisen uskottavuudesta mihinkään.
Ei siis kannata pettää puolisoaan !
Erotkaa ensin ja sitten VASTA uutta naista kainaloon. - OPIKSENNE
OTTAKAA OPIKSENNE , VARATUT !!
JÄÄTTE KIINNI JOSSAIN VAIHEESSA VARMASTI !! - inhoo valehtelemista
Mies joutais raastupaan valehtelustaan ja tuomittavaksi ehdottomaan vankeuteen kymmeneksi vuodeksi
- Utelias
Olihan kokemus varmaan.
Mutta miten selvisit asiasta , onko mies ollut yhteydessä jne.
Kerro lisää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1056358
- 2223575
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183405Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663328Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po332721Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162555Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242524Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282373- 2742181
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441786