niin vain kävi että botta kaatoi ifkin, hä-hää.... ;)
Botta rules ;)
Punainen norsu nurin
8
930
Vastaukset
- Beippo
Niin turpiin tuli, että tukkalhti, mutta ei se tähän jää ;)
- snara666
Pakko sanoa että kenties surkein bandy-matsi mitä ikinä olen nähnyt...
Taitaa jääpallolle käydä kuten käsipallolle. Stadin jengit pelkkiä heittopusseja ja koko laji hiipuu vähitellen pois.
- näkee punasta
uhoo, mutta ei tulosta,,,
- Nälkäviikko
Taisivat saada selkää venäläisiltäkin ;)
- punainen kana
jotkut kaato Tornion...... ja jotkut on liigassa 6. ja jotkut 8.
- Pööna
Niin kuink moni maalintekiä on ifkn junnu tai kasvatti missään mielessä?
- turisti maalta
Pööna kirjoitti:
Niin kuink moni maalintekiä on ifkn junnu tai kasvatti missään mielessä?
jos olen Koposen (Veiterä) juttuja oikein tavannut niin Söderströmin (Botnia) ja Laineen (JPS) varassa ovat tehot olleet. Ilmeisesti kehiin palanneet Tiainen (Kampparit) ja Kumela(Kampparit) ovat nyt Priitskun (Botnia) ohella maalanneet. Kapteeni sentään on Vestasta...
- kapu vaihtu
turisti maalta kirjoitti:
jos olen Koposen (Veiterä) juttuja oikein tavannut niin Söderströmin (Botnia) ja Laineen (JPS) varassa ovat tehot olleet. Ilmeisesti kehiin palanneet Tiainen (Kampparit) ja Kumela(Kampparit) ovat nyt Priitskun (Botnia) ohella maalanneet. Kapteeni sentään on Vestasta...
paikallispelin jälkeen hifkin kapteenin nauha siirtyi vestasta bottaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151332- 103905
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56777- 49776
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43759