niin vain kävi että botta kaatoi ifkin, hä-hää.... ;)
Botta rules ;)
Punainen norsu nurin
8
954
Vastaukset 8
- Beippo
Niin turpiin tuli, että tukkalhti, mutta ei se tähän jää ;)
- snara666
Pakko sanoa että kenties surkein bandy-matsi mitä ikinä olen nähnyt...
Taitaa jääpallolle käydä kuten käsipallolle. Stadin jengit pelkkiä heittopusseja ja koko laji hiipuu vähitellen pois.
- näkee punasta
uhoo, mutta ei tulosta,,,
- Nälkäviikko
Taisivat saada selkää venäläisiltäkin ;)
- punainen kana
jotkut kaato Tornion...... ja jotkut on liigassa 6. ja jotkut 8.
- Pööna
Niin kuink moni maalintekiä on ifkn junnu tai kasvatti missään mielessä?
- turisti maalta
Pööna kirjoitti:
Niin kuink moni maalintekiä on ifkn junnu tai kasvatti missään mielessä?
jos olen Koposen (Veiterä) juttuja oikein tavannut niin Söderströmin (Botnia) ja Laineen (JPS) varassa ovat tehot olleet. Ilmeisesti kehiin palanneet Tiainen (Kampparit) ja Kumela(Kampparit) ovat nyt Priitskun (Botnia) ohella maalanneet. Kapteeni sentään on Vestasta...
- kapu vaihtu
turisti maalta kirjoitti:
jos olen Koposen (Veiterä) juttuja oikein tavannut niin Söderströmin (Botnia) ja Laineen (JPS) varassa ovat tehot olleet. Ilmeisesti kehiin palanneet Tiainen (Kampparit) ja Kumela(Kampparit) ovat nyt Priitskun (Botnia) ohella maalanneet. Kapteeni sentään on Vestasta...
paikallispelin jälkeen hifkin kapteenin nauha siirtyi vestasta bottaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606