ajoin tojotaani ja meno nuukahti, kuului pamaus putkesta ja sitten kävi kolmella pytyllä ja haisi pahalle, vähän niiku palaneelle.
sammutin ja käynnistin uudelleen.. piiiitkän startin jälkeen alko käymään ja kävi kuin vanha transitti eli kolmella pytyllä..
sitten odotin hieman ja sitten pääsin liikkeelle.
sitten meni ok muutamaa nuukahdusta lukuun ottamatta.
mitä tapahtui??
auto on camry 2.0 gli automaatti.
ei ehkä ole täysin oikea foorumi mutta kun merkkipalstoilla on suhteessa vähän lukijoita ja olen vähän epätoivoinen...
tojota kronaa vastaan
10
1048
Vastaukset
vaan tutkimaan. Kyllä se selviää, kun katselet. Täällä on kristallipallo huurteessa, ei näe mitään.
Mitä tulee savupiipusta???? (pakoputki)
Kannentiivisteeseen osuu ainakin osa vihjeistä....- make
sieltä tulee pakokaasua niinku ilman kattia oleva kuulukin savuttaa.. ei valkoista eikä harmaata.
vedet ja öljyt oikeissa paikoissa..
tulpat/johdot ok
miksi se haju tulee??
tuleeko aina ku käy kolmella vai voiko se transittimainen ääni olla jotain muuta moottorista???? make kirjoitti:
sieltä tulee pakokaasua niinku ilman kattia oleva kuulukin savuttaa.. ei valkoista eikä harmaata.
vedet ja öljyt oikeissa paikoissa..
tulpat/johdot ok
miksi se haju tulee??
tuleeko aina ku käy kolmella vai voiko se transittimainen ääni olla jotain muuta moottorista????....., testaat sen helposti itsekin.
Irrotat vaan koneen käydessä tulpanjohdot yksi kerrallaan irti ja takaisin. Jos koneen käyntiääni ei muutu irroituksen/takaisinlaiton yhteydessä, irroitamasi sylinteri ei ole käytössä.- make
Tojo-Kölli kirjoitti:
....., testaat sen helposti itsekin.
Irrotat vaan koneen käydessä tulpanjohdot yksi kerrallaan irti ja takaisin. Jos koneen käyntiääni ei muutu irroituksen/takaisinlaiton yhteydessä, irroitamasi sylinteri ei ole käytössä.kun ongelma esiintyy silloin tällöin. usemmiten kun auto on seissyt muutamanpäivän...
luulin että tojotassa ei ole vikoja...
edelleen pisimpään korjaamatta olen ajanut fiat uno 70 i.e... taakse jää mm 1995 primera, citroen berlingo, madza 323gt make kirjoitti:
kun ongelma esiintyy silloin tällöin. usemmiten kun auto on seissyt muutamanpäivän...
edelleen pisimpään korjaamatta olen ajanut fiat uno 70 i.e... taakse jää mm 1995 primera, citroen berlingo, madza 323gt....viisaampia palstalaisia.
Mun/tuttavien Tojoissa ei ole ollut (eikä tule olemaan :-) ) mystisiä vikoja.
Hyvää Uutta vuotta kuitenkin.- Niko
make kirjoitti:
kun ongelma esiintyy silloin tällöin. usemmiten kun auto on seissyt muutamanpäivän...
edelleen pisimpään korjaamatta olen ajanut fiat uno 70 i.e... taakse jää mm 1995 primera, citroen berlingo, madza 323gtjäässä tai syttyvika.
- ....
Mazda 626 teki samaa ja silloin ongelma oli vettä täynnä oleva bensan suodatin. Oli tankin täyttöputkeen tullut reikä ja tankissa oli viitisen litraa vettä. =)
Oireet juuri samat. - selvästi
sytytyspuolen vikaan. Veikkaan ohjausboksia.
- nero
kosteutta jossain päin sytytystä varmaan. mitsu seiso kosteella ilmalla viikon eikä meinannu käydä ni ei kun esson paariin hakee kosteutta hylkivää spreitä ja sitä koko konetila täyteen eikä ole sen jälkeen reistannu enään kertaakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197