Botta on uusinut kotisuvunsa, hyvä. Ilme hyvä ja toteutuskin ok. Mutta mikä parasta niitä näköjään päivitetään säännöllisesti, jonka oon nyt huomannut pikkasen aikaa sivuja seuranneena.
Parasta on linkit, maan paras linkkikokoelma bandystä ja otteluselosteet. Jatkakaa samaa tahtiin niin ehkä saadaan myös meidän muiden nettisiivut pelaa samalla tasolla;).
Bottan uudet nettisiivut ;)
Lärry
6
694
Vastaukset
- Lärry
Se botnian kotisivujen osoite on www.botnia-69.fi, siis 69 ;)
- Täh Häh
Miks bottan nimessä pitää olla vielä toi vuosi 69? Eiks pitäisi jo siirtyä 2000-luvulle ja jättää toi pois. Kumpi on parempi Botnia vai Botnia-69, no Botnia tietenkin ;)
- sebu
no ainakin sika hyvät linkit
- ei paha, ei paha
ei paha, ei paha
- sepelus
jatkakaa ja päivittäkää yhtä usein kuin tähän asti niin hyvä tulee...
- ...
Joo linkki kokoelmaanhan on linkki jopa suomenjääpalloliiton sivuilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249