Botta on uusinut kotisuvunsa, hyvä. Ilme hyvä ja toteutuskin ok. Mutta mikä parasta niitä näköjään päivitetään säännöllisesti, jonka oon nyt huomannut pikkasen aikaa sivuja seuranneena.
Parasta on linkit, maan paras linkkikokoelma bandystä ja otteluselosteet. Jatkakaa samaa tahtiin niin ehkä saadaan myös meidän muiden nettisiivut pelaa samalla tasolla;).
Bottan uudet nettisiivut ;)
Lärry
6
722
Vastaukset
- Lärry
Se botnian kotisivujen osoite on www.botnia-69.fi, siis 69 ;)
- Täh Häh
Miks bottan nimessä pitää olla vielä toi vuosi 69? Eiks pitäisi jo siirtyä 2000-luvulle ja jättää toi pois. Kumpi on parempi Botnia vai Botnia-69, no Botnia tietenkin ;)
- sebu
no ainakin sika hyvät linkit
- ei paha, ei paha
ei paha, ei paha
- sepelus
jatkakaa ja päivittäkää yhtä usein kuin tähän asti niin hyvä tulee...
- ...
Joo linkki kokoelmaanhan on linkki jopa suomenjääpalloliiton sivuilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151332- 103905
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56777- 49776
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43759