Kun painaa kaasua moottori yskii? Tyhjäkäynnillä moottori käy suunnilleen kunnolla.
Mikä vikana...
12
821
Vastaukset
kärjet.
- Suzuki Alto
Kärjet on vaihdettu uusiin. Ei auttanut asiaa.
- Suzuki Alto
Suzuki Alto kirjoitti:
Kärjet on vaihdettu uusiin. Ei auttanut asiaa.
Välillä on toiminyt hyvin, mutta joskus auto alkaa hyytymään, kun on ajettu jonkin aikaa. Sytytystä on myös yritetty itse säätää korvakuulolta, mutta sekään ei ole auttanut.
- polttoaineen
Suzuki Alto kirjoitti:
Välillä on toiminyt hyvin, mutta joskus auto alkaa hyytymään, kun on ajettu jonkin aikaa. Sytytystä on myös yritetty itse säätää korvakuulolta, mutta sekään ei ole auttanut.
saannissa se vika tai mahdollisesti jäätää kaasutinta.
Onko siinä imuilman esilämmitys ja jos on niin käännä se talvi asentoon, jos ei ole termostaattilla toimiva vaan mekaanisesti käännettävä - Suzuki Alto
polttoaineen kirjoitti:
saannissa se vika tai mahdollisesti jäätää kaasutinta.
Onko siinä imuilman esilämmitys ja jos on niin käännä se talvi asentoon, jos ei ole termostaattilla toimiva vaan mekaanisesti käännettäväImuilman esilämmitys on talviasennossa eli vika luultavasti ei ole siinä.
- ....................
Vaikka sytty olis just kohallaan ja jopa säätyisi kuormituksen ja kierroksien mukana oikein, voi moottori yskiä.
Kun painat kaasua, aukenee kaasuläppä ja kone vetää ilmaa sisäänsä; lisääntynyt ilmamäärä tarvitsee mukaansa myös lisää bensaa.
Jos on suodatin OK, se voi olla vika jo tankissa; joko bensa loppu, tai tankin pohjalla jäätä.
Kokeile uutta suodinta ja jäänestoa.- Suzuki Alto
Tämä voi olla totta. Tiedätkö missä bensasuodatin sijaitsee, kun itse en ole tutkinut?
Suzuki Alto kirjoitti:
Tämä voi olla totta. Tiedätkö missä bensasuodatin sijaitsee, kun itse en ole tutkinut?
se syttö lampulla kohdalleen, korvakuulolta menee aivan varmasti pieleen. Sen jälkeen tarkasta, että kiihdytyspumppu toimii jos kaasarikone.
sitroen kirjoitti:
se syttö lampulla kohdalleen, korvakuulolta menee aivan varmasti pieleen. Sen jälkeen tarkasta, että kiihdytyspumppu toimii jos kaasarikone.
vieläkin nykii, tarkasta että alipainesäätimen kalvo on ehjä.
- Jamppa1
vika löytyy kaasarista (laiha seos tai kiihdytyspumppu ei tomi) tai tulpanjohdoista.
Jos satunnaista, voipi myös kaasari vetää jäähän.- mahdollista
että bensan pinta liian alhaalla ja se voi johtua rikkinäisestä bensapumpusta, että ei jaksa nostaa kierroksilla enää tarpeeksi ainetta
- häiriön
Saattapi vesihelmi seosputkessa tai pää- tai kiihdytys-suuttimen kanavassa aiheuttaa moisen härön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247