jos elämä menee suunitelmien mukaan ja pääsen keväällä ylioppilaaksi ja syksyllä kuopioon opiskelemaan, niin haluaisin jatkaa lentopalloa.
Lopetin lukion toisella, pelasin naisten 2 sarjaa, B.tyttöjä ja aluejoukkueessa 3 vuotta. Haluasin harrastelumielessä jatkaa rakasta lajia, mutta tosimieliseen kilpailuun ei riitä enää aika/mielenkiinto. Löytyisikö Kuopiosta sopivaa joukkuetta? Onko yliopistolla mitään lentopalloryhmää ja jos ei ole, voikohan sinne perustaa sellasen sekajoukkue pelailuryhmän?
Pelasin "urani" :) aikana passarina, yp:nä, liberona ja keskitorjujana, joten tämän hetken luokitus olisi varmaan jäähdyttelevä yp.
Naisten puulaakia tms. Kuopiossa?
4
771
Vastaukset
- Reeta
Kuopion yliopiston liikuntatarjonta ei ole välttämättä mitään monipuolisinta, mutta jos olet aktiivinen, niin perusta oma treenausporukka! Kerro vaan rohkeasti toiveistasi tutoreille / liikuntavahdille, niin eiköhän ala tapahtua!
Itse olen jo opiskelut lopettanut ja Kuopiosta poismuuttanut, mutta tiedän, että sitä saa mitä tilaa, ainakin Kuopiossa...- ex-palloilija
tarkoitiko sitä saa mitä tilaa lausahduksella että jos semmosta toivoo niin saa? no jopas kuullostaa hyvältä!!!!
- Reeta
ex-palloilija kirjoitti:
tarkoitiko sitä saa mitä tilaa lausahduksella että jos semmosta toivoo niin saa? no jopas kuullostaa hyvältä!!!!
Niin itse opiskelin Kuopion Yliopistossa 5 vuotta, lopetin viime vuonna. Oman tuntumani mukaan siellä tarvitaan juuri noita aktiivisia ihmisiä, jotka varaavat salivuorot ja infoavat ihmisiä. Halukkaita löytyy usein vaikka kuinka paljon, mutta kukaan ei tee asian eteen mitään.
Ainakin minä itse olisin innolla mennyt pelaamaan lenttistä, jos lenttisvuoro olisi Studentialla (=liikuntatilat) ollut. Mutta kun vuoroa ei ollut, niin enpä jaksanut vaivautua tekemään asialle mitään... Samankaltaisia tyyppejä on varmaan pilvin pimein.
Eli eikun vaan aktiivisesti ehdotuksia tekemään ja vuoroja vaatimaan, järjestyy varmasti!!! - ex-palloilija
Reeta kirjoitti:
Niin itse opiskelin Kuopion Yliopistossa 5 vuotta, lopetin viime vuonna. Oman tuntumani mukaan siellä tarvitaan juuri noita aktiivisia ihmisiä, jotka varaavat salivuorot ja infoavat ihmisiä. Halukkaita löytyy usein vaikka kuinka paljon, mutta kukaan ei tee asian eteen mitään.
Ainakin minä itse olisin innolla mennyt pelaamaan lenttistä, jos lenttisvuoro olisi Studentialla (=liikuntatilat) ollut. Mutta kun vuoroa ei ollut, niin enpä jaksanut vaivautua tekemään asialle mitään... Samankaltaisia tyyppejä on varmaan pilvin pimein.
Eli eikun vaan aktiivisesti ehdotuksia tekemään ja vuoroja vaatimaan, järjestyy varmasti!!!kiitos... järkkäämiseen on jo totuttu tukari, oppilaskunnanhallitus ja SLL:n hommissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828