haluan aloittaa koripallon olen 155cm 11-vuotias tyttö ja painan 34kiloo... olenkohan liian lyhyt?
kuitenkin mitkä ovat hyviä harjoituksia koripalloilulle? käyn hiihtämässä ja juoksemassa säännöllisesti, mutta mitä muuta. vastatkaa asiallisesti!
koripallo
3
544
Vastaukset
- olet
liian lyhyt. Koska olet kuitenkin vielä noin nuori, ja tulet vielä kasvamaan melkoisesti. Mielestäni olet aika pitkä ikäiseksesi. Siitä vaan kyselemään joukkueilta miten pääset mukaan, ja sieltä saat varmaan todella hyviä neuvoja hyvistä harjoitteista. Hyvän lajin olet valinnut :)
- vaikka on
lyhyt. oon 12.v poika ja kaikki siel nyt on aika lyhyitä paitsi mää koska oon 176 senttiä pitkä.
- ....
vaikka on kirjoitti:
lyhyt. oon 12.v poika ja kaikki siel nyt on aika lyhyitä paitsi mää koska oon 176 senttiä pitkä.
oon 14-vuotias tyttö ja olin itekki joskus aika lyhyt mut nyt 170cm. ja ei se koriksessa haittaa vaikka onki lyhyt.pitää vaan jaksaa harjotella ni kyl se sitte siitä :). Kannattaa treenata juoksemista ja yleiskuntoo (vatsa- ja selkälihaksia ja sitte punneruksia) se auttaa sitte paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159