avantouinti sinänsä ei tunnu niin erikoiselta
mutta se mikä tuntuu on huomattavasti pullottava
uikkareitteni etumus.. siel on usein ollut aamusta muitakin ja ovat maininneet ja/ tai
kiinnittäneet huomiota häpeän koska pullotus on
suuri (lue: mul taitaa olla tavallista "isompi
mela")
miulla
5
1134
Vastaukset
- .......
ei kun avantoon vaan, siellä kaikki kutistuu - se "pullottava etumus" myös ;) virkistäviä uinteja.
- kutistaa
pullotus laskee mutta olisit pikemminkin huolissasi siittiöiden tuotannosta ei kait jää-
kylmä vesi tee hyvää tälle asialle! En itse
hirveäisi mennä avantoon koska kiveksetkin
"jäätyvät" ja siittiöiden tuotanto alenee- eikös
se saunominen pikemminkin vaikuta siittiösolujen tuotantoon...? Ne kun kuolevat kuumuudessa.
- sun uikkareissas
on aamusti ollut muitakin?
No, ei ihme, että pullottaa. - hyvä asia
Näitä palstoja lukiessani olen huomannut että ainaskin Turun suunnalla harrastetaan naku-uintia avannossakin, en tiiä onko muualla suomessa mitään vastaavaa. Siellä isomunanen olis varmaan arvostettu eikä häpeilyyn olis aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070