avantouinti sinänsä ei tunnu niin erikoiselta
mutta se mikä tuntuu on huomattavasti pullottava
uikkareitteni etumus.. siel on usein ollut aamusta muitakin ja ovat maininneet ja/ tai
kiinnittäneet huomiota häpeän koska pullotus on
suuri (lue: mul taitaa olla tavallista "isompi
mela")
miulla
5
1086
Vastaukset
- .......
ei kun avantoon vaan, siellä kaikki kutistuu - se "pullottava etumus" myös ;) virkistäviä uinteja.
- kutistaa
pullotus laskee mutta olisit pikemminkin huolissasi siittiöiden tuotannosta ei kait jää-
kylmä vesi tee hyvää tälle asialle! En itse
hirveäisi mennä avantoon koska kiveksetkin
"jäätyvät" ja siittiöiden tuotanto alenee- eikös
se saunominen pikemminkin vaikuta siittiösolujen tuotantoon...? Ne kun kuolevat kuumuudessa.
- sun uikkareissas
on aamusti ollut muitakin?
No, ei ihme, että pullottaa. - hyvä asia
Näitä palstoja lukiessani olen huomannut että ainaskin Turun suunnalla harrastetaan naku-uintia avannossakin, en tiiä onko muualla suomessa mitään vastaavaa. Siellä isomunanen olis varmaan arvostettu eikä häpeilyyn olis aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571472704Sale on loistava presidentti
Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny2282098- 481143
Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?
Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä941140Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi
Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?3531097- 113955
- 52775
- 36740
- 52734