avantouinti sinänsä ei tunnu niin erikoiselta
mutta se mikä tuntuu on huomattavasti pullottava
uikkareitteni etumus.. siel on usein ollut aamusta muitakin ja ovat maininneet ja/ tai
kiinnittäneet huomiota häpeän koska pullotus on
suuri (lue: mul taitaa olla tavallista "isompi
mela")
miulla
5
1174
Vastaukset 5
- .......
ei kun avantoon vaan, siellä kaikki kutistuu - se "pullottava etumus" myös ;) virkistäviä uinteja.
- kutistaa
pullotus laskee mutta olisit pikemminkin huolissasi siittiöiden tuotannosta ei kait jää-
kylmä vesi tee hyvää tälle asialle! En itse
hirveäisi mennä avantoon koska kiveksetkin
"jäätyvät" ja siittiöiden tuotanto alenee- eikös
se saunominen pikemminkin vaikuta siittiösolujen tuotantoon...? Ne kun kuolevat kuumuudessa.
- sun uikkareissas
on aamusti ollut muitakin?
No, ei ihme, että pullottaa. - hyvä asia
Näitä palstoja lukiessani olen huomannut että ainaskin Turun suunnalla harrastetaan naku-uintia avannossakin, en tiiä onko muualla suomessa mitään vastaavaa. Siellä isomunanen olis varmaan arvostettu eikä häpeilyyn olis aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731506
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483