Teillä taviksilla on sellainen ajattelutapa, jossa mitään ei tiedetä ja kaikkea harrastetaan vain teoriassa. Sitten te tuomitsette kaikki ja kaiken tuntematta sen todellista luonnetta ja luulette kaikkien olevan kyvyttömiä näkemään sitä, puhutte "oikeudesta mielipiteeseen". Tässäkin tapauksessa tämä näkyy siten, että ajattelitte te avantouinnista mitä tahansa, se ei ole todellinen kokemuksenne avantouinnista. Piditte avantouintia kauheana ajatuksena tai ette, se ei kerro mitään itse avantouinnista.
Olette väärässä
4
1112
Vastaukset
- tota..
Kyllä käsitys kylmästä vedestä mun mielestä riittää perusteeks kielteiseen ennakkokäsitykseen avannosta.
Suosittelen kokeilemaan. Antaa eksoottisen lisän saunomiseen.- Nää
Suosittelen kokeilemaan. Antaa eksoottisen lisän panemiseen.
- tota..
Nää kirjoitti:
Suosittelen kokeilemaan. Antaa eksoottisen lisän panemiseen.
Kovin tohkeissaan..
- Mursu
tota.. kirjoitti:
Kovin tohkeissaan..
Olen itse harrastanut avantouintia Lahdessa yli 10 vuotta, jossa meitä harrastajia on yli 1500 kolmessa eri uintikohteessa. Harrarrastajien määrä lisääntyy runsaalla 200 vuodessa. Avantouinti rentouttaa ja virkistää. Nykyisin reumalääkärit suosittelevat avantouintia. Useat seuran jäsenet ovat saaneet apua vaivoihinsa ja hyvän mielen joten voin suositella harrastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249