Olen nyt harrastanut avantouintia mökillämme neljä vuotta. Aiemmin se ei edes käynyt mielessä, pidin jpa ishmistä jotak sitä harrastivat outona....mutta kun siihen nyt on mahdollisuuus, se on vienyt mennessään.Ihananpaa , kevyttä oloa ei tule mistään.
itse käyn useimmiten vain kerran , saunasta pois lähteissäni. missään nimessä en halua saunaan avannon jälkeen mennä. muuten häviää se ihana tunne mikä siitä tulee.
suurin ongelma mielestäni on jalat. niitä rupeaa pistelemään kylmästä, villasukat jalassa ovat vielä epämiellyttävämmät, kylmä vain jatkuu kun avannosta tulee. mutta se pistely kyllä loppuu pian kun kävelet pois avannosta . sitten alkaa nousta mukava lämmin tunne alhaalta ylös.
nukkuminen avannon jälkeen on todella sikeää ja hyvän tuntuista unta.
flunssat ovat jääneet, samoin jalkasäryt.
meillä on käynyt useita ystäviämme mökillämme ja kaikki ovat alkukauhistelujen jälkeen saunasta avantoon pulahtaneet. vaikka eivät ole uineet syksyllä myöhään.
avantouinti ei vaadi syksyistä totuttelua kylmään veteen.. sen voi aloittaa milloin vaan. ns. ihan kylmiltäänkin...
avannon iloja / neuvoja
4
1113
Vastaukset
- neopreenitossuja
Neopreenitossut ja -hanskat ovat auttaneet ystäviäni, joilla on ollut taipumusta jalkkojen ja käsien paleluun.
- ronita
myydäänö niitä tossuja urheilukaupoissa? olen nähnyt sokoksella avantotossuja, ajatelin sellaiset hommata...jos en muuta keksi
- 20 - 25 EUR
ronita kirjoitti:
myydäänö niitä tossuja urheilukaupoissa? olen nähnyt sokoksella avantotossuja, ajatelin sellaiset hommata...jos en muuta keksi
Suomen Ladun lisäksi avantouintiseurojen ilmoitustauluilla myydään tossuja ja käsineitä.
Käsineitä varmaan saa samoista kaupoista kuin sukellustarvikkeita ja pilkkivarusteita. - ronita
20 - 25 EUR kirjoitti:
Suomen Ladun lisäksi avantouintiseurojen ilmoitustauluilla myydään tossuja ja käsineitä.
Käsineitä varmaan saa samoista kaupoista kuin sukellustarvikkeita ja pilkkivarusteita.kiitos , otanpa yhteyttä sinne ja selvitän asian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237