5min 30 sek
mites muut?
ennätykseni avannossa
7
1475
Vastaukset
- nasukasa
...viikko,karkeasti arvioiden...
- Dimitri Peippo
Naapurin ukko oli marraskuun riitteiltä huhtikuun alkuun eli about 6 kuukautta,tais olla vähän kankee noin niinkun loppupeleissä???
- jukkis
Tälläiset rehvastelijat poimitaan jäiden lähdön jälkeen kaislikosta. Vaatteet päällä tipahtaneet avantoon ja yli 10 minuuttia olleet vedessä/märissä vaatteissa. Seurauksena hypotermia.
- masokismia
Se 30 sek. olisi riittänyt!
- mitäs noista
mä oon aina avannossa,kirjoitan tätäkin avannosta,kesän tullessa uin pohjois navalle.
- Kokemusta on
mitäs noista kirjoitti:
mä oon aina avannossa,kirjoitan tätäkin avannosta,kesän tullessa uin pohjois navalle.
Kyllähän sitä avannossa oleskelee jos menee suoraan saunasta avantoon missä vesi ei liiku ja on aivan paikoillaan.
- avantouimari
Talven harjoittelun tuloksena uin viime viikolla avannossa 100 metriä yhteen menoon. Saunassa en käynyt ennen, enkä jälkeen suorituksen. Oli kyllä vähän liian pitkä matka ilman neopreenihanskoja. Ei onnistunut vaatteiden pukeminen ennen kuin lämmittelin sormia ensin lämpöpatterin päällä hetken aikaa :-) Kangistuneita sormia lukuunottamatta olo oli fantastinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714