Käytättekö laihdutuksessa motivaatiokuvia? Joko kuvia itsestä hoikempana tai sitten esim. lehdestä leikattuja? Olisiko siitä teidän mielestä enemmän haittaa kuin hyötyä?
Ja jos sopii kysyä, mikä (t. siis kuka) on motivaattorina sinulla? Ja missä pidät sitä?
Motivaatiokuva
2
807
Vastaukset
Itsestäni käytän kuvaa lihavempana. Mieheni otti minusta kuvan kun olin n. viikon tai kaksi laihduttanut..sitä katselen aina välillä...Eilen otimme uuden kuvan ja vertailimme, masu ja reidet oli pienentyneet silleen, että sen huomasi :)
Ja H&M:n uusin kuvasto on selattu muutamaan kertaan läpi. Olen jo valinnut vaatteita joita tilaan sitten kun olen laihempi :) Tein saman jutun syksyllä ja silloin se toimi. Ei tee mieli karkkia yms. niin hirveästi.
Syksyllä tein myös niin, että tilasin housut ja paidan kokoa pienemmät mitä silloin olin. Aina välillä kokeilin kyseisiä vaatteita ja pikku hiljaa ne meni paremmin ja paremmin...pian kyseiset vaatteet on jo isoja :) Hieno tunne, todella hieno tunne!! :)
Motivaatiota nostaa myös erään tutun lausahdus laihtumisestani..Muistan jopa päivämäärän koska hän sen sanoi. Aina kun ei kiinnosta yhtään lähteä lenkille mietin kyseistä henkilöä ja hänen lausahdustaan.
Siinä minun motivaation nostattajia.. :)- karmea kuva
itselläni alkoi painonpudotus kun näin itsestäni otetun bikini-valokuvan viime kesänä! Se oli karmea ja todella herätti mut. Aloitin painonpudotuksen syyskuussa ja nyt olen normaalipainoinen, paino laski 14 kg ja nyt opettelen pysymään tässä painossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3472384Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944212370- 1121371
- 411072
- 56803
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo61798Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39785Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26781Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi116731En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30689