Tarja näytti taas voimansa ja vei miehiä kuten pässejä narussa. Miehistä ei ole vastusta Tarjalle ja hyvä niin. Hautalakin on jo antanut vähän periksi ja alkanut käyttäytymään oikein eikä enää arvostellut Tarjaa niin kärkevästi kuin aikaisemmin. Lisäksi hän sanoi kiertotietä, että toivoo Tarjan tulevan valituksi.
Vähän säälin Tarjaa tämänpäiväisessä keskustelussa, sillä kaikki se arvostelu ja kiittämätön kritiikki satutti Tarjaa varmasti, sillä vähän surullisen näköinenhän Tarja oli. Lisäksi Sarasvuon törkeä kommentti varmasti lisäsi Tarjan hämmennystä ja tämän jälkeen hän saattoi näyttää vähän pahantuuliselta mutta kyseessä oli varmaankin vain lievä hämmästyneisyys joka Tarjan kasvoilla oli.
Minä olen vähän huolissani meidän kaikkien Suomen naisten edustajan eli Tarja hyvinvoinnista, sillä ehkä Tarja on vähän väsynyt tuohon ehdokkuuden mukanaantuomaan mediarumbaan ja kaikkeen siihen epämääräiseen arvosteluun ja valheelliseen vihjailuun siitä ettei hän muka olisi saanut oikein mitään aikaan presidenttikaudellaan.
Tarja on näinä kuutena vuotena saanut paljonkin aikaan ja tulee varmasti saamaan vielä enemmän toisella presidenttikaudellaan. Uskon hänen haluavan parantavan meidän kaikkien Suomen naisten asemaa yhteiskunnassa, keinoja ei tosin ole hirveästi mutta ehkä jotain kuitenkin. Lisäksi hän halunnee auttaa "erilaisia" ihmisiä sopeutumaan yhteiskuntaamme, joka tiukkapipoisuudessaan tuomitsee mm. ruoskinnan vaikka se on eräiden ihmisten keskuudessa hyvinkin turvallinen tapa tuottaa mielihyvää itselle ja toiselle ihmiselle.
Jaksa Tarja meidän kaikkien Suomen naisten puolesta!
Hyvä Tarja
17
696
Vastaukset
Gallupitkin samaa mieltä. Ekalla läpi!
- yksin
tuollaisten mielipiteiden kanssa. sunnuntaina nähdään ;)
- kaverina
ainakin. en jätä
- MikaelAg
Joskus järjenkäyttö on sallittua myös mielipiteissä. Käsittämättömän huono esitys Tarjalta.
- TAO
capt.cöpenick kirjoitti:
Hallit haukkuu mutta Tarjan karavaani kulkee.
Kannatus on selkeästi älykkäällä ja vahvalla pohjalla.
TAO kirjoitti:
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
http://www.etla.fi/suhdanne/Png/y01c.pngKansa valitsee presidenttinsä omilla perusteillaan.
- TAO
capt.cöpenick kirjoitti:
Kansa valitsee presidenttinsä omilla perusteillaan.
Kun tuo käppyrä on sellainen, jonka merkitys on niin suuri, että tuolla tavoin ei sinullekaan suolleta eläkettä jos tahti jatkuu.
Se vaan ei kerro mitää, jos ymmärrys puuttuu.
Tuo "kansan peruste" on tosiaan näennäisdemokratiassa välillä idioottimainen. Siksi näennäis, että kansallekaan ei kerrota edes ymmärryskykynsä rajoissa totuutta. - tikulla silmään...
TAO kirjoitti:
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
http://www.etla.fi/suhdanne/Png/y01c.pngEikös tämä ole se käyrä jolla demarien kannattajat ovat yrittäneet todistaa Esko Ahon olleeen syyllisen 90-luvun lamaan.
Mitähän tekivät ennen Ahoa herrat Koivisto, Liikanen, Holkeri...
- Hyvä Tarja
Tarja on paras! Tarjallakin on kissa, minullakin on!
- mulla myös
Tarjalla on monta kissaa, ei siis voi olla kovin paha. Äänestetään kimpassa kilttiä Tarjaa!
- Numero 7
voittaa pelin eikä media, Niinistö tai Halonen.
- jatkoon eläköön!
mulla myös kirjoitti:
Tarjalla on monta kissaa, ei siis voi olla kovin paha. Äänestetään kimpassa kilttiä Tarjaa!
Kyllä hyvä ihminen vaan kissa pitää, tarja on siis hyvä ihminen. Ja monta kissaa niin moninverroin. On varmasti hyvä Presidenttikin.
Yhdessä äänestetään! - kilttiä Tarjaa
mulla myös kirjoitti:
Mutta en ikinä sitä kärttyistä Tarjaa, joka tänäänkin nähtiin.
Numero 7 kirjoitti:
voittaa pelin eikä media, Niinistö tai Halonen.
Mutta kun bofoorit tinttaavat merellä luvulla 9, niin matti kääntää jo kotirantaan.
Se on 5 päivän purjehdus enää!
- rytilos
mutta olen 7 oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407879Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303087Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3642113Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841714Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1461529Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211301- 1001229
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371142- 151108
Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191086