Olisikohan Jyväskylässä mitään paikkaa, jossa treenataan rantalentistä? Olen tässä puolitoista vuotta pelannut lentopalloa, ja haluaisin beachvolley "tiimiin". Onko ainoat mahdollisuudet uimarannalla verkoilla?
Beachvolleytä Jyväskylässä!!
4
841
Vastaukset
- Slind
Minun tietojeni mukaan Jyväskylässä ei ole mitään rantalenttisseuraa, joka treenaisi. Pelaajia kyllä rannalta löytyy, me olemme kesäisin lähes joka päivä tuossa Tuomiojärven rannalla. Ikähaarukka meidän porukassa on noin 20-35 vuotta, ja porukassa on myös naisia mukana. Mukaan pääsee kysymällä :) Ja jos harrastat irkkiä, IRCnetistä löytyy kanava #jkl-beach (tosin hiukan epäaktiivinen näin talvella), tervetuloa. Kanavalla sovitaan kesäisin peliajat ja muut illanvietot yms.
- Milla
Heh, olen vasta 15, mutta täytyy katsella sitten kesällä! Kiitos vastauksesta! :)
- jiippa
nonii, ens kesää ootellessa voitas jo sopia et aloteltas jo aamusta niinko vanhaan hyvään aikaan ;) paitti mä oon loman suhteen hiukan rajoittunut niin tarvii jatkaa sit myös myöhään yöhön :)
- Slind
jiippa kirjoitti:
nonii, ens kesää ootellessa voitas jo sopia et aloteltas jo aamusta niinko vanhaan hyvään aikaan ;) paitti mä oon loman suhteen hiukan rajoittunut niin tarvii jatkaa sit myös myöhään yöhön :)
Pelit alkaa vasta 17.00 ku mie kerkeen töistä rannalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406