idaalit kiipeily vaatteet

pörri

millaisissa vaatteissa harrastatte kiipeilyä?
tarvitaanko kalliokiipeilyyn mielestänne edes erityisiä vaatteita? Miksi kaikki kiipeilyvaatteet ovat ihan tavallisia vaatteita, jotka ovat brändätty jonkun valmistajan logolla? mitä mieltä? mammut taitaa olla ainoa valmistaja jolla asiat eivät ole näin.
pörri.

5

4779

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiipijä

Koitappa arcteryxin vaatteita (lähinnä takkeja) niin et muita kiipeilyssä halua käyttää.Laatutyötä kanadasta ei mistää halpamaasta.

• ihan missä

Missä mennään? Farkut ja t-paita riittää jonnekkin, mutta jos sää on vaativampaa niin sen mukaan. Ei tullut mainittua missä olosuhteissa on tarkoitus kiipeillä?

• kippapippa

Mä en tarvi muutakun kevyet housut jotka ei pistä vastaan polvista/haarovälistä sillon kui nostaa/siirtää jalkaa johonkin kauas.
      Paitaa ei tarvi..tuntuu paljon vapaammalta.
      Kylmällä ilmalla käytän jotain mukavaa paitaa...
      Helppoa.

• Joku2

Itse vedin ekaa kertaa kiipeillessani verkkarit jalkaan ja menin seinaa ylos. Trendin mukaisesti ostin kymmenen taalan shortsit ja niilla on ollut mukava roikotella. Lahkeet sais olla polven yli ettei olis aina naarmuilla.

• Sakke

Itselläni on ainakin löysät vaatteet riippuen säästä, kuumana kesä päivänä menee aika lailla pelkästään shortsit jalassa ja sitten kylmempinä niin t-paita ja löysät kangas housut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe