juomatupa avoinna..öppnet...

merliNi

ja pientä suolaista ja makeaa purtavaa kaikilla herkuilla tahi ilman:)

Pehmeät lökösohvat, toki löytyy muutama pirttipenkkikin vaihtoehtona, seisomapaikkoja on runsaasti:)

Laajakuva televiso ja suorat lähetykset kaikkialta kahvipalstalta, mikäli yhteys pelittää:)

Talo tarjoaa ensimmäisen kierroksen kirjailijoille ja muut saavat puoleen hintaan.Zerpentiinit ja muuta rekvisiittaa saa ottaa vapaasti ovenpielestä:)

Lisämaksusta särkylääkkeet, sidetarpeet ja kumit..:D

*nappaa kermalikööriä posket punoittaenÄ

41

2090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merliNi

Ä ja* on näköjään vaihtaneet vaivihkaa paikkaa näppiksellä:)
      Melko veijareita..*nappaa toisen pehmeääkin pehmeämmän*

• tähtitoimittaja

että meninkin taas lupaamaan. Anna viinaa.

• merliNi

*mättää tiskille kirkasta ja kirjavaa sekä monenkokoisia laseja*

Et muuten oo ainoa jolla on hermot menossa..mulla tai mä näen jo kummia ja kuulenkin kaikenlaisia ääniä.Lisäksi mulla on hitonmoinen tarve kirjottaa koko ajan jotain..*hörppää jo pullon suusta*

• Maxelle

niin että onko tiskikaappia?

• merliNi

*aukaisee oven*..kömmihän sinne vain,Fairy ja muut epäilyttävät pullot lukitsin lääkekaappiin ja avaimem..*kohottelee kulmiaan *..mihin hemmettiin laitoin avaimen*panikoi*

Tyhjäsin roskiksen ja laitoin puhtaan pussin tilalle sekä kylppärin maton pehmikkeeksi.Nurkasta löytyy ns.korvaava minibar..suolakeksejä ja minipulloja sekä jäitä:)

• Maxelle
        merliNi kirjoitti:

*aukaisee oven*..kömmihän sinne vain,Fairy ja muut epäilyttävät pullot lukitsin lääkekaappiin ja avaimem..*kohottelee kulmiaan *..mihin hemmettiin laitoin avaimen*panikoi*

Tyhjäsin roskiksen ja laitoin puhtaan pussin tilalle sekä kylppärin maton pehmikkeeksi.Nurkasta löytyy ns.korvaava minibar..suolakeksejä ja minipulloja sekä jäitä:)

...ja vuokrahan ei päätä huimaa?

Voi miten söpösti oletkaan tiskikaapin minulle kalustanut, sitäpaitsi täällä tuoksu puhtaalta ja raikkaalta!

*nuuuuhh*

KIITOS!

• merliNi
        Maxelle kirjoitti:

...ja vuokrahan ei päätä huimaa?

Voi miten söpösti oletkaan tiskikaapin minulle kalustanut, sitäpaitsi täällä tuoksu puhtaalta ja raikkaalta!

*nuuuuhh*

KIITOS!

varovasti tiskikaappiin*

Huhuu, oletkos vielä siellä...tuolla ylhäällä*huitoo peukulla ylöspäin* on Taikis tekemässä jotain tutkimusta horoskoopimerkeistä.Käyhän ilmoittautumassa ja ota mukaasi kaikki jotka matkalla kohtaat, pitäis saada kymmenkunta kokoon:)

• Jeeh...jeeh,,jeeh!!!
      Me saatiin hurlumin kans toi jaettu kakkos sija ainaskin tuossa haastelliseman tekstin osiossa.
      Siis hurlumin haaste mulle ja mun hurlumille!!!

Ja meijän Mäksi tuli haastellisimmaksi:-))

Lasi täyteen ---Hik*
      *nyt aletaan kohta tanssia tript'tiis siis tripaskaa***

• tähtitoimittaja

jaettu kolmossija, mun laskujen mukaan jokiset sai myös kaksi ääntä *huokailee*

• merliNi

otat huikat tai koko pullon, niin kerro nyt mistä hemmetistä lopulliset tulokset löytyy*kaataa pullosta pienen lorauksen lasiin ja ojentaa*

Sitäpaitsi eikö äänestysaika ollut yhdeksään asti.
        Ketkä ovat ne puolueettomat virkailijat jotka laskevat tuloksen ja toimitus joka julkistaa sen mennäänkö kenties toiselle kierrokselle:)

Musta tuntuu että nyt on parasta keittää hyvin,hyvin vahvaa kahvia:D

• tähtitoimittaja kirjoitti:

jaettu kolmossija, mun laskujen mukaan jokiset sai myös kaksi ääntä *huokailee*

..siellä tais käydä vielä joku viimetipalla ....

--mutta voittaja lista ei tainnut enää muuttua----

• merliNi kirjoitti:

otat huikat tai koko pullon, niin kerro nyt mistä hemmetistä lopulliset tulokset löytyy*kaataa pullosta pienen lorauksen lasiin ja ojentaa*

Sitäpaitsi eikö äänestysaika ollut yhdeksään asti.
        Ketkä ovat ne puolueettomat virkailijat jotka laskevat tuloksen ja toimitus joka julkistaa sen mennäänkö kenties toiselle kierrokselle:)

Musta tuntuu että nyt on parasta keittää hyvin,hyvin vahvaa kahvia:D

Tähtis on nimitetty ylemäksi äänten laskijan viralliseksi direktööriksi.
        Sillon nyt pinssi rinnuksissa ja punainen nauha käsivarressa.

*kulauttaa pohojamaan kautta*

• tähtitoimittaja
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

Tähtis on nimitetty ylemäksi äänten laskijan viralliseksi direktööriksi.
        Sillon nyt pinssi rinnuksissa ja punainen nauha käsivarressa.

*kulauttaa pohojamaan kautta*

menehän päättämään äänestys.

• tähtitoimittaja kirjoitti:

menehän päättämään äänestys.

Tuon listasi saa nyt nakata sinne näkyville!

• tähtitoimittaja

Tuon listasi saa nyt nakata sinne näkyville!

viiden kärki ei muuttunut, mutta kun aloit sekoilemaan jaetusta kolmannesta ja neljännestä ja viidennestä sun muusta, niin nyt kyllä KELE TANA sanot kuinka monta siihen listaan laitetaan!!!

• merliNi
        tähtitoimittaja kirjoitti:

viiden kärki ei muuttunut, mutta kun aloit sekoilemaan jaetusta kolmannesta ja neljännestä ja viidennestä sun muusta, niin nyt kyllä KELE TANA sanot kuinka monta siihen listaan laitetaan!!!

kolme tietty palkitaan ja toiset saa hyvät sijoitukset,toisaalta taas mäkikisoissakin palkitaan joskus jopa kuusi ja pressakilpailuissa vain yksi...*pyörittelee silmiään*

• tähtitoimittaja
        merliNi kirjoitti:

kolme tietty palkitaan ja toiset saa hyvät sijoitukset,toisaalta taas mäkikisoissakin palkitaan joskus jopa kuusi ja pressakilpailuissa vain yksi...*pyörittelee silmiään*

siellä vihoviimeinen lista, kun unohtui haasteellisin kirjuutus pois. Hyvää yötä kaikille.

• lyytikaisa

..siellä tais käydä vielä joku viimetipalla ....

--mutta voittaja lista ei tainnut enää muuttua----

sai mitä ansaitsi; olin viimeinen....jihuuuuu.
        Kiitti Taikikselle haasteesta, mutta kyllä se niin on ettei lyyti edelleenkään kirjoita!
        Mutta kivaa oli :DDD

• lukijainen
        lyytikaisa kirjoitti:

sai mitä ansaitsi; olin viimeinen....jihuuuuu.
        Kiitti Taikikselle haasteesta, mutta kyllä se niin on ettei lyyti edelleenkään kirjoita!
        Mutta kivaa oli :DDD

Ei ole häpeäksi ettei noiden kirjoitusten joukosta kaikki nousseet esiin. Ja sitä paitsi sieltä joukosta poistuikin vielä muutama hyvä kirjoitus.
        Sinulla on lyytikaisa täysin oikea asenne!

• Onpas täällä mukavat hulinat tänään. Meininki on katossaan. Niin sitä pitää. Värikkäitä hauskoja päiviä takana, nyt sitä pitääkin juhlia.

NainenKirjoittaa on kyllä järjestänyt värikkäät kisat. Pientä aivovoimistelua ja "avaimen" piilotusleikkiä meille jokaiselle. Vitsi kun on naurua piisannu. Hitsi kun ootte mainiota sakkia koko porukka.

Onkos kisan voittajat paikalla? Pääsis antamaan onnitteluhalaukset.

• merliNi

kaadetaan:)

Kävin tuossa äsken etsimässä lopullista tulosta mutta..*kuiskaa nolona* alan epäilemään näkökykyäni ihan tosissaan.
        En nimittäin löytänyt*ihmii silmät pyöreinä*

Kisa oli todella hauska ja sen kunniaksi taidankin pitää ihan avoimet ovet..jokainen saa käydä hakemassa einestä ja juotavaa mielensä mukaan:)

Siskonpetikin on petattuna tiskin taakse..ei tarvi kovalla lattialla nukkua:D

• tähtitoimittaja
        merliNi kirjoitti:

Kävin tuossa äsken etsimässä lopullista tulosta mutta..*kuiskaa nolona* alan epäilemään näkökykyäni ihan tosissaan.

Kisa oli todella hauska ja sen kunniaksi taidankin pitää ihan avoimet ovet..jokainen saa käydä hakemassa einestä ja juotavaa mielensä mukaan:)

voittajalista on varsinaisessa äänestysketjussa, sen lopussa. Kaikkien pisteet, siis koko halvatun lista, on puolestaan Puhurixin ketjussa. Ettei menisi liian helpoksi.

• merliNi kirjoitti:

Piilotusleikit on hauskoja. Saapi nauraa vieressä kavereille kun etsii ja etsii muttei löydä ;).

Voisin ottaa teidän kirjailijoiden, palkintosijoille tulleiden ja toimitsijoiden kunniaksi yhden siiderin.

Mitähän se tähtitoimittajan "kaivosmiehen kuolema" sisältääkään

• merliNi
        Mariet kirjoitti:

Piilotusleikit on hauskoja. Saapi nauraa vieressä kavereille kun etsii ja etsii muttei löydä ;).

Voisin ottaa teidän kirjailijoiden, palkintosijoille tulleiden ja toimitsijoiden kunniaksi yhden siiderin.

siiderin pöllästyneenä*

Kuule mä löysin sen ja *kuiskaa*..siis mun pakina tuli kolmanneksi.Ei se mun mielestä mitenkään erikoinen ollu, siitä aiheesta ois voinu saada ihan hauskankin jutun.Mun mielestä moni muu kirjotus ois ansainnu ennemmin kolmannen sijan.
        Musta tuntuu että mun pitää nyt mennä nukkuun, pitää tarkistaa yks juttu ..*hiippailee tiiviisti lattiaan tuijottaen tiskin taakse*

• tähtitoimittaja ejk
        Mariet kirjoitti:

vodkaa, apricotbrandya ja colaa.

Media joutuu tänään tekemään töitä livessä *järkyttyneenä* joten törkylehti tulee vasta illalla tai huomenna. Jos tulee tappelu niin jättäkää mehukkaat kommentit paikalleen, kiitos.

• Masse Setä
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

Media joutuu tänään tekemään töitä livessä *järkyttyneenä* joten törkylehti tulee vasta illalla tai huomenna. Jos tulee tappelu niin jättäkää mehukkaat kommentit paikalleen, kiitos.

ollutkaan kiviä jäillä? Elikkä rocks on the rocks...

Mistäs täällä nyt kukaan tappelisi?

• tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

Taitaa olla hyvänmakuinen paukku. Täytyy joskus maistella. Mutta en kyllä uskalla lähteä sitä baaritiskiltä tilaamaan, "kaivosmiehen kuolema", huh...Sekoittelen sen sitten joskus täällä kotona.

• Onnitteluhali merliNille hyvästä sijoituksesta *rutistaa*.

Tarinasi oli koskettava. Olen itsekin melkein asunut jäähallilla monta vuotta ja nähnyt kaikenlaista. Hyvin kuvailit tuota vanhempien älämölöä kentän laidalla.

• merliNi

ja kiitokset.

Eka kerta kun poikkesin kattomassa junnujen kiekkoilua.Hiihtokilpailuissa oon kyllä törmännyt aika usein aikuisten hmm.."kannustushuutoihin"..aika ikävä ilmiö.Onneksi tuon tyylinen valmentaminen, ei kuitenkaan ole tarttunut ihan kaikkiin aikuisiin:)

• pari kertaa
        merliNi kirjoitti:

ja kiitokset.

Eka kerta kun poikkesin kattomassa junnujen kiekkoilua.Hiihtokilpailuissa oon kyllä törmännyt aika usein aikuisten hmm.."kannustushuutoihin"..aika ikävä ilmiö.Onneksi tuon tyylinen valmentaminen, ei kuitenkaan ole tarttunut ihan kaikkiin aikuisiin:)

käynyt sekä lätkä- että futismatseissa missä yhdessäkin muistan erään keski-ikää lähestyvän rouvashenkilön joka huusi kaukalon laidan yli roikkuen lähes koko ajan pikku päivänsäteelleen pahempia ohjeita kuin MC Bandiittien presidentti omilleen jengisodassa.

• merliNi

termareihin keitin kahvit.Jääkaapista löytyy eilisiä leipiä ja liinan alla korissa on keitettyjä munia(6min.) sekä haudekattilassa neljänviljan puuroa:)

Mukavaa päivää kaikille ja pitäkää kiinni myssyistänne...tuuli on kovaa ja jään päälle satanut lumi tekee kelin luihakkaaksi:D

*lähtee uhmaamaan ulkoilman vaaroja*

• täällä meillä

paistaa aurinko! Kylmää on..hhrrrrr -20 astetta.
        Jopa on makoisa aamupala( heh taitaa olla minulle jo päiväpala). KIITOS!

• merliNi
        täällä meillä kirjoitti:

paistaa aurinko! Kylmää on..hhrrrrr -20 astetta.
        Jopa on makoisa aamupala( heh taitaa olla minulle jo päiväpala). KIITOS!

tuossa sääennustuksia ja huomiseksi näyttäisi tuo parinkymmenen asteen pakkanen meillepäin asettuvan:)Toivottavsti myräkkä tyyntyy siihen mennessä.

Ollos hyvä..kovin on hiljaista tänään...:D

• Puhurix

Saanko kuuman rommin? Ei sokeria kiitos.

• merliNi

itsekkin naukkasin sisälle tullessani:)
        Vaikka oli myssyt ja kaulaliinat niin ei ne paljon tuulelta suojaa:)

• Puhurix
        merliNi kirjoitti:

itsekkin naukkasin sisälle tullessani:)
        Vaikka oli myssyt ja kaulaliinat niin ei ne paljon tuulelta suojaa:)

otettais vaan sitä sisäistä villapaitaa. Se lämmittää niin kivasti.

• merliNi

nuhaneniäkö täällä ollaan..:)

Vasta keitetyn kahvin tuoksu leijuu palstan yllä ja pöydällä on tarjottimella juuri uunista putkahtaneita sokeripäällysteisiä pullia..nam:)

Kahvikupposen jälkeen kipin kapin Taikiksen avaukseen ilmoittamaan horroskooppimerkki..hopihopi:D

• merliNi

SumppiSanomia:)

Mä epäilen että joku gigolo on siepannu meidän toimittajan tai sitten toimittaja on ulkoilureissullaan siepannu jonkun viattoman gigolon..:D

• avovaimotar

kossukola. en yleensä juo, mutta nyt voisin vetää pään täyteen, että unohtuisi murheet.

• merliNi

ottaisit colan jäillä, kossulla ne murheet unohtuu hetkeksi mutta seuraavana päivänä tuntuvat kaksinkertaislta.

Musta tuntuu että sulle vois tehdä hyvää jokin rentouttava juttu...ootko koskaan käyny vaikkapa aromiterapia hoidossa.
        Jos ei oo mahollista, niin jalkakylpy kotona..merisuolaa ja appelsiinin tai sitruunanmehua jos sulla ei oo eteerisiä öljyjä, rauhallista musiikkia ja anna ajatusten kulkea omia polkujaan,Ikävät ajatukset siirrät päättäväisesti syrjään.
        Auttaa*hymy*

• merliNi

pakollisen poistumisen takia.

Itsepalvelu myöhäisiltaan asti:)

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      104
      1076
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      58
      1025
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      591
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe