Joo siirsin tämän keskustelun oikeaan osastoon.
Tere!
Joo tässä tarvitsisin vinkkejä että millainen olisi kunnon voileipägrilli? Siis sellainen joka kestää. Ja samaten jonkinlainen säätö voileipien vahvuudelle olisi toivottu. Ainoo vaan että en ole ikinä nähnyt sellaista missään.
Tässä taannoin hankin voileipägrillin, mutta se kesti vain yhden kesän. Tein sillä aina eväitä töihin. Mutta siitä hajosi lukitus. Eikä toi pinnoitekaan nyt niin kauheen pysyvää ole. Sain kyllä edukkaasti. Mutta ajattelin että se olisi hyvä, kun kerran merkki oli saksalainen. Muovi oli kovaa, joten aattelin sen kestävän. Mutta heikkous olikin se että se murenee!
Voileipägrillistä
4
2817
Vastaukset
- voileipägrillistä
Minulla ei ole kokemusta muista kuin yhdestä voileipägrillistä; Philipsin Cucina. Hyvin on kestänyt jo useamman vuoden meillä. Käytetään aina silloin tällöin, ei päivittäin sentään. Pinnoite on kestänyt, mutta pyyhinkin sen aina vain talouspaperilla puhtaaksi. Ainoa ongelma on hyvin paksujen leipien grillaus, mutta sekin onnistuu vähän "sulloen".
- Lahjaksi ostanut
Meillä on tosi hyvä Philipsin pöytägrilli. Ostin keväällä, oli tosi kovassa käytössä aluksi, nyttemin harvemmin. Se on tosi hyvä ja helppo puhdistaa ja maksaa kyllä itsensä takaisin. Sillä saa tehtyä mm. toasteja ja kannen saa jäämään tarvittaessa yläasentoon, jolloin voi esim. gratinoida. hintaa oli reilu 80€
- makkaraa
Mulla on Nordican voileipägrilli ja on tosi kätevä. Siinä valmistuu makkarat, kanankoivet, pakastepizzat, ranskalaiset, kassleripaistit ja tietysti voileivät. Mahtuu vaikka miten korkea leipä sisään ja siinä on sellainen ikkuna josta voi katsoa kun ruoka kypsyy.
- kotikulinaristi
Ollut sama laite ja varsin aktiivisessa käytössä. Sanotaan, että vähintään 3kertaa viikossa. Philips on merkiltään. Olen ajatellut hankkia toisen rinnalle. Joskus aina törmää tilanteeseen, että ei ole "paistopintaa" riittävästi. Tuota vanhaa mallia ei varmaan enää saa, niin pitää lähteä vertailemaan laitteita kauppoihin. Myyjiltä on turha kysyä mitään. Niille on ihan sama myyvätkö kengännauhoja, markkaa vai grillejä ja puhuvat mitä sylki suuhun tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361