ihanaa joo mutta pirun

blondi-72hki

rankkaa.. En jaksa nykyään syödä mitään kunhan vain nukun kaiken mahdollisen ajan minkä kotona olen... Eilen töissä palasen pullaa aamulla enkä koko päivänä mitään ja tännänkin vain kaksi leipä palasta;( Ei hyvä ei! Vaikka työstäni pidänkin niin saas nähä kauanko jaksan ...

19

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää duunia

      nytkö kävi jo mummot voimille

      • blondi-72hki

        ja kuten sanoin se on kivaa mutta myös rankkaa niin ja en hoida mummoja mutta onko muita arvailuja;) Joo ja ensi viikolla lisääntyy työt koska PYYSIN joten mikä ongelma? Ei ainakaan se että rakastan työtäni vai onko? Ja nautin kiireestä vaikka tahti onkin kovaa!!! Mitä muuta haluat tietää? Kysy niin vastaan kyllä;>


      • kuitenkin aiemmin tuolla ki...
        blondi-72hki kirjoitti:

        ja kuten sanoin se on kivaa mutta myös rankkaa niin ja en hoida mummoja mutta onko muita arvailuja;) Joo ja ensi viikolla lisääntyy työt koska PYYSIN joten mikä ongelma? Ei ainakaan se että rakastan työtäni vai onko? Ja nautin kiireestä vaikka tahti onkin kovaa!!! Mitä muuta haluat tietää? Kysy niin vastaan kyllä;>

        "sitten niin siis uuden kohteen pomo soitti ja pyysi hommiin ja heti seuraavanä päivänä halusi vakinaiseksi vaikka eka oli puhe keikasta;> Tosi ihanaa!!!"
        JA:
        "pomoni äiti pyysi minua myös sinne töihin,he ovat samassa paikassa;"
        Et enää muista itte mitä olet kirjoitellut...
        pyysit lisää töitä...hmmm


      • blondi
        kuitenkin aiemmin tuolla ki... kirjoitti:

        "sitten niin siis uuden kohteen pomo soitti ja pyysi hommiin ja heti seuraavanä päivänä halusi vakinaiseksi vaikka eka oli puhe keikasta;> Tosi ihanaa!!!"
        JA:
        "pomoni äiti pyysi minua myös sinne töihin,he ovat samassa paikassa;"
        Et enää muista itte mitä olet kirjoitellut...
        pyysit lisää töitä...hmmm

        ..jotain -72 olla vähän tyhmä??


      • blondi-72hki
        blondi kirjoitti:

        ..jotain -72 olla vähän tyhmä??

        tässä selvennys eli ensinnäkin olen ihan helvetin hullu vaan en tyhmä ja toiseksi lähimmältä esimieheltäni pyysin lisätöitä mutta koska kyseinen kohde on pomoni äidin joka on myös yksi pomoistani antoi minulle paikan johon menen maanantaina ja vaitiolo velvollisuuslapun sain allekirjoitettacaksi lähimmältä pomolta niin ja minulla on muitakin pomoja ja tämän pomoni pomo tarjosi minulle paikkaa mutta en ole vielä sitä vastaanottanut.. Eli menikö perille vai onko epäselvyyksiä? Kyselkää vain jos vielä joku kaihertaa;)) Iloista ja kylmää lauantain jatkoa!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        tässä selvennys eli ensinnäkin olen ihan helvetin hullu vaan en tyhmä ja toiseksi lähimmältä esimieheltäni pyysin lisätöitä mutta koska kyseinen kohde on pomoni äidin joka on myös yksi pomoistani antoi minulle paikan johon menen maanantaina ja vaitiolo velvollisuuslapun sain allekirjoitettacaksi lähimmältä pomolta niin ja minulla on muitakin pomoja ja tämän pomoni pomo tarjosi minulle paikkaa mutta en ole vielä sitä vastaanottanut.. Eli menikö perille vai onko epäselvyyksiä? Kyselkää vain jos vielä joku kaihertaa;)) Iloista ja kylmää lauantain jatkoa!

        jos nämä auttavat tajuamaan eli A on lähinesimies , B on An äiti ja myös minun pomo ja C on myös esimieheni sekä An pomo ja jos olette "NIIIIIN fiksuja",miksi kyselette je ihmettelette päivänselviä asioita? Tosin Suomi on vapaa maa ja vastaan mielelläni niille jotka eivät ymmärrä;)


      • balalaiska
        blondi kirjoitti:

        ..jotain -72 olla vähän tyhmä??

        miten niin "vähän"?


      • tiinaliina
        blondi-72hki kirjoitti:

        tässä selvennys eli ensinnäkin olen ihan helvetin hullu vaan en tyhmä ja toiseksi lähimmältä esimieheltäni pyysin lisätöitä mutta koska kyseinen kohde on pomoni äidin joka on myös yksi pomoistani antoi minulle paikan johon menen maanantaina ja vaitiolo velvollisuuslapun sain allekirjoitettacaksi lähimmältä pomolta niin ja minulla on muitakin pomoja ja tämän pomoni pomo tarjosi minulle paikkaa mutta en ole vielä sitä vastaanottanut.. Eli menikö perille vai onko epäselvyyksiä? Kyselkää vain jos vielä joku kaihertaa;)) Iloista ja kylmää lauantain jatkoa!

        lopettaa sit pomojen asioiden juttelut palstalla..! Sähän oot täällä niitä puhunut. Joten jos oot kerran vaitiolovellisuuden lapun lapun allekirjoittanut, niin oispa aika noloo jos joku työkavereista lukisi jutut mitä oot niistä kirjoittanut. Olisi kannattanut pitää pomon juomiset omana tietona.
        toivon todella et jäisit kii ja saisit potkut..se olisi sulle oikein.

        "äiti älä juo"
        Kirjoittanut: blondi-72hki 18.1.2006 klo 17.07

           Yksi esimiehistäni on täysin raitis mutta hän päätti uuden vuoden aattona ostaa puliksi itselleen ja miehelleen yhden siideri pullon jonka nähtyään sen poika 13v sanoi "äiti,sä käytät kaljaa!" ;) Heillä on vieläkin sama puteli kaapissa... Yksi työkamuistani oli jäänyt ylitöihin ja sen jälkeen kävi pankissa. 10v poika soitti ja kysyi "äiti et kai sä oo kapakassa?" ;> vaikka tämä työkaveri ei edes pahemmin juo ... ;)))))    

        Että näin meidän Blondi toimii, vaikka on allekirjoittanut vaitiolovelvollisuuden lapun.


      • blondi-72hki
        balalaiska kirjoitti:

        miten niin "vähän"?

        ymmärretty väärin eli se paikka johon menen ehkä ensi viikolla oman nykyisen työni lisäksi on vaitiolovelvollisuus juttu en ole pomoista enkä työpaikoista puhunut mitään sellasta mikä ois salaista vaikka nin halutaankin turhaan tajuta väärin!!!!!!!!! Oliko muita ongelmia? En missään vaiheessa kerro koskaan kellekään mistään ikinä asioita jotka ovat salaisia!!!!! Mullaa erinomainen työyhteisö vai sekö teitä vituttaakin??? No kuinka vaan;) Mitä vielä? Rauhallista lauantai-iltaa kaikille;>


      • Mariam
        tiinaliina kirjoitti:

        lopettaa sit pomojen asioiden juttelut palstalla..! Sähän oot täällä niitä puhunut. Joten jos oot kerran vaitiolovellisuuden lapun lapun allekirjoittanut, niin oispa aika noloo jos joku työkavereista lukisi jutut mitä oot niistä kirjoittanut. Olisi kannattanut pitää pomon juomiset omana tietona.
        toivon todella et jäisit kii ja saisit potkut..se olisi sulle oikein.

        "äiti älä juo"
        Kirjoittanut: blondi-72hki 18.1.2006 klo 17.07

           Yksi esimiehistäni on täysin raitis mutta hän päätti uuden vuoden aattona ostaa puliksi itselleen ja miehelleen yhden siideri pullon jonka nähtyään sen poika 13v sanoi "äiti,sä käytät kaljaa!" ;) Heillä on vieläkin sama puteli kaapissa... Yksi työkamuistani oli jäänyt ylitöihin ja sen jälkeen kävi pankissa. 10v poika soitti ja kysyi "äiti et kai sä oo kapakassa?" ;> vaikka tämä työkaveri ei edes pahemmin juo ... ;)))))    

        Että näin meidän Blondi toimii, vaikka on allekirjoittanut vaitiolovelvollisuuden lapun.

        tuskin tunnistaa hänen pomoaan täältä.
        Niin, eihän täällä millään nimillä ole puhuttu kuitenkaan, että tuskin tässä nyt mitään vaitiolovelvollisuutta on rikottu, vai?


      • tunnistaa
        Mariam kirjoitti:

        tuskin tunnistaa hänen pomoaan täältä.
        Niin, eihän täällä millään nimillä ole puhuttu kuitenkaan, että tuskin tässä nyt mitään vaitiolovelvollisuutta on rikottu, vai?

        jos joku tuttu sattuu tällä palstalla käväisemään. Vaitiolovelvollisuutta ei taida tuntea blondi sen paremmin kuin sinäkään.


      • Mariam
        tunnistaa kirjoitti:

        jos joku tuttu sattuu tällä palstalla käväisemään. Vaitiolovelvollisuutta ei taida tuntea blondi sen paremmin kuin sinäkään.

        tunnistan, työskentelen sairaalassa.
        Itse kyllä pidän suuni kiinni, myös pomostani.


      • juttu...
        Mariam kirjoitti:

        tunnistan, työskentelen sairaalassa.
        Itse kyllä pidän suuni kiinni, myös pomostani.

        Sain sitten väärän käsityksen, anteeksi pyydän. Toivottavasti blondi kumminkin ymmärtää sulkea suunsa; yksi pieni virhe (joku luulee tunnistavansa) saattaa kostautua vaikka duunin menetyksenä.


      • Mariam
        juttu... kirjoitti:

        Sain sitten väärän käsityksen, anteeksi pyydän. Toivottavasti blondi kumminkin ymmärtää sulkea suunsa; yksi pieni virhe (joku luulee tunnistavansa) saattaa kostautua vaikka duunin menetyksenä.

        totta on, että tosi tarkka saa olla, mitä puhuu.
        Joo, tiedän tapauksen henkilöstä joka menetti työnsä, kun puhui potilasasioita, aivan oikein.


      • vain
        blondi-72hki kirjoitti:

        ymmärretty väärin eli se paikka johon menen ehkä ensi viikolla oman nykyisen työni lisäksi on vaitiolovelvollisuus juttu en ole pomoista enkä työpaikoista puhunut mitään sellasta mikä ois salaista vaikka nin halutaankin turhaan tajuta väärin!!!!!!!!! Oliko muita ongelmia? En missään vaiheessa kerro koskaan kellekään mistään ikinä asioita jotka ovat salaisia!!!!! Mullaa erinomainen työyhteisö vai sekö teitä vituttaakin??? No kuinka vaan;) Mitä vielä? Rauhallista lauantai-iltaa kaikille;>

        kovasti, että kuinka aikuisella ihmisellä voi olla niin paljon kirjoitus virheitä? Luin blondin vanhoja ja uusia juttuja useasta paikasta, ja jokaisessa sama homma. Ja samoin tuo ajan käyttö. On niin moniin kellonaikoihin täällä, et ei töihin ehdi. Söi pullan, no muistaako blondi ruokkia nämä niin sanotut lapset, jos ei itsellekään jaksa, kuin pullapalan ottaa??


    • tiinaliina

      eli hommia lisää ja sit saat taas valittaa siitä ku et jaksa:) ku tarvii laspet hoitaa ja muut koittyöt. Muista et ahneella on paskanen loppu:) Mieti enneku teet mitään päätöksiä, tai no et sä taida osata vissiin järjellä. ihan sama mikä paikka on kyseessä...suunsa voi pitää kii toisten asioista.Vai tykkääks siitä jos sun alkoholijuttu kerrottas näillä sivuilla??? Jos siitä pidät niin osoitat kyllä tyhmyytes kuus nolla:)

      • xxxll

        ""äiti anna nimmari kun
        Kirjoittanut: blondi-72hki 22.1.2006 klo 08.00

           
           kerran olet kuuluisa" sanoi 6v tyttäreni kun minua ja muita työtovereitani lehteen kuvattiin;) "
        aina joku tuntee jonkun, joka tuntee jonkun ja ....
        pian oot työtön...


      • 33-vuotiaalta
        xxxll kirjoitti:

        ""äiti anna nimmari kun
        Kirjoittanut: blondi-72hki 22.1.2006 klo 08.00

           
           kerran olet kuuluisa" sanoi 6v tyttäreni kun minua ja muita työtovereitani lehteen kuvattiin;) "
        aina joku tuntee jonkun, joka tuntee jonkun ja ....
        pian oot työtön...

        4 lapsen äidiltä. Kyllä saa lapset hävetä äitiään monta kertaa ,kun oikein julkkiskin on. Taitaa olla miehelle helpotus ,kun eroon pääsee tuollaisesta. Juttujen perusteella voisit olla meidän firman konttoristi, jolla helvetisti ylipainoa ja ei minkään näkönen. Tää oli käyny itkee pomolle että työntekijä x kyttää hänen rintojaan ja persettään. Jostain kumman syystä tämä meni läpi TT x sai siirron toiselle osastolle. Ja kaveri ei todellakaan tykkää "ISOISTA TYTÖISTÄ". Nykyisin emme enää edes tervehdi emmekä katso häneen päin ettemme mekin saa siirtoa.


    • tää on taas näitä

      itsestään numerontekijöitä kun kukaan ei kehu. Kyllä ei ukkos käy kateeksi kun tommosia juttuja joutunu kuuntelemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe