luin jostain ohjeen pannareihin eli siinä oli 1,5 jauhoja
1.5 kevytmaitoa
1 kananmuna
ripaus suolaa
niin eihän tuo voi hirveän epäterveellistä olla? vai?
ja sitten vielä että voiko tuon maidon korvata vedellä?
pannari epäterveellistä?
18
5666
Vastaukset
- Kulinaari
jotain tietynlaista pannaria vai pannukakkuja yleensä? Reseptit kun nääs vaihtelevat melko usein mm. tarvikkeiden annostuksen kanssa ja lisukkeiden määrän mukana.
Tarkennappa siis vielä hieman väitettä!- alotus
ihan normaalia pannukakkua tarkoitan, siis semmoista: aineet sekasin ja pellille :D
- Kulinaari
alotus kirjoitti:
ihan normaalia pannukakkua tarkoitan, siis semmoista: aineet sekasin ja pellille :D
minusta ainakaan mitenkään epäterveellistä pitäisi olla, paitsi että jos sitten oikein muistan, niin siihen tulisi kaksi RUOKALUSIKALLISTA sokeria. Tuo ripaus kuulostaa pikemminkin laihduttajakerhon vankkumattomalta perusohjeelta......... =/
- Kulinaari
Kulinaari kirjoitti:
minusta ainakaan mitenkään epäterveellistä pitäisi olla, paitsi että jos sitten oikein muistan, niin siihen tulisi kaksi RUOKALUSIKALLISTA sokeria. Tuo ripaus kuulostaa pikemminkin laihduttajakerhon vankkumattomalta perusohjeelta......... =/
Olitkin laittanut ohjeeseen ripaus suolaa, eikä sokeria! No, virheitä sattuu.......
Mutta toisaalta tuosta listastahan puuttuu sokeri kokonaan!!!!!! =0 - alotus
Kulinaari kirjoitti:
Olitkin laittanut ohjeeseen ripaus suolaa, eikä sokeria! No, virheitä sattuu.......
Mutta toisaalta tuosta listastahan puuttuu sokeri kokonaan!!!!!! =0oho niinpä puuttuukin, mutta jos sen vielä korvaa hedelmäsokerilla niin eikö se aika kevyttä ole?
- Kulinaari
alotus kirjoitti:
oho niinpä puuttuukin, mutta jos sen vielä korvaa hedelmäsokerilla niin eikö se aika kevyttä ole?
Mutta jos puhutaan pannareista yleensä, niin silloin tämän epäterveyden aiheuttajan luulisi olevan ihka aito ja tavallinen hienosokeri. Tuota valkoista hilettä kun käytetään kovin usein erillaisissa makeissa leivonnaisissa ja leivoksissa/taikinapaistoksissa!
- Kiril
mitään terveellistä ja jos pannareiden kanssa syö sokeria tai hilloa jossa on sokeria niin pahemmaksi vaan muuttuu.
- :::::
Eihän se pannari mikään terveysruoka tosiaankaan ole. Herkkuihin sen lukisin ja siis vain silloin tällöin kohtuudella nautittavaksi.
Eihän sillä todellakaan ole juurikaan ravintoarvoja ja aika kaloripitoistakin on. Mitä tulee tuohon sokeriin, niin ei minun tekemään pannariin ainakaan tule lainkaan sokeria, ei se pannari sitä tarvitse. Varsinkin, jos sen sitten nauttiin esim. hillon kanssa, niin taikinaan laitettava sokeri on täysin turhaa.
Ja voihan sen kai veteenkin tehdä..tai veteen ja maitojauheeseen..en ole ihan varma, kun itse teen aina maitoon, paitsi joskus olen korvannut osan maidosta vedellä. - ohjetta
::::: kirjoitti:
Eihän se pannari mikään terveysruoka tosiaankaan ole. Herkkuihin sen lukisin ja siis vain silloin tällöin kohtuudella nautittavaksi.
Eihän sillä todellakaan ole juurikaan ravintoarvoja ja aika kaloripitoistakin on. Mitä tulee tuohon sokeriin, niin ei minun tekemään pannariin ainakaan tule lainkaan sokeria, ei se pannari sitä tarvitse. Varsinkin, jos sen sitten nauttiin esim. hillon kanssa, niin taikinaan laitettava sokeri on täysin turhaa.
Ja voihan sen kai veteenkin tehdä..tai veteen ja maitojauheeseen..en ole ihan varma, kun itse teen aina maitoon, paitsi joskus olen korvannut osan maidosta vedellä.Vaan kun voita länttäät sekaan reilusti, niin johan vehnän huonot puolet hoituu.
- Kiril
ohjetta kirjoitti:
Vaan kun voita länttäät sekaan reilusti, niin johan vehnän huonot puolet hoituu.
ne voit sellaisenaan ja jättää vehnäjauhot sioille. Jauhoilla saa sikoja lihotettua nopeasti.
- senkin,
Kiril kirjoitti:
ne voit sellaisenaan ja jättää vehnäjauhot sioille. Jauhoilla saa sikoja lihotettua nopeasti.
miksi sioista ei löydy enää läskiä eli ihraa?
::::: kirjoitti:
Ja voihan sen kai veteenkin tehdä..tai veteen ja maitojauheeseen..en ole ihan varma, kun itse teen aina maitoon, paitsi joskus olen korvannut osan maidosta vedellä.Jos halutaan syödä terveellisesti, niin silloin syödään. Kun halutaan syödä makeaa, niin silloin nautiskellaan. Ei elämä voi aina olla pelkkää kieltäytymistäkään. Yleensä jos nainen perheessä alkaa laihuttaa tai muuttaa ravinto tottumuksia, niin silloin se tietää sitä, että koko perhe osallistuu kokeiluun. Ajatelkaa. Syödään ensin viikko terveellisesti ja viikonloppuna otetaan kaljaa ja tullaan yöllä kotiin nakkarin kautta. Tälleen se monella menee. Aikoinaan tiputin armeijan jälkeen itseltä painoa jotain 18 kiloa. Se lähti liikunnalla ja laitoin margariiniin vihreetä, joka poistaa nestettä. Mitä taas tulee puheeseen vehnä leivästä, niin olen siinä samaa mieltä, kuin moni muu. Se on kansakunnan turhin leipä. Pulla syödään pullana ja leipä leipänä.
- Kiril
senkin, kirjoitti:
miksi sioista ei löydy enää läskiä eli ihraa?
anneta niin paljon jauhoja ja perunaa, jotka lisäävät läskin määrää. Ihmisille niitä kyllä suositellaan.
- ensin niille
Kiril kirjoitti:
anneta niin paljon jauhoja ja perunaa, jotka lisäävät läskin määrää. Ihmisille niitä kyllä suositellaan.
annetaan ja sitten ei annetakaan. Vitsi mikä logiikka.
Olepa kerrankin mies ja laita linkki tutkimukseen, jossa todetaan että perunasta ja jauhosta tulee paljon läskiä. Noin KTL-suositusten mukaisesti syötyinä. Äläkä sano että siellä niitä tuputetaan älyttömästi syömään tai ei kielletä.
- Pullea tyttö
1.5 jauhoja? Mä laitan litran maitoa ja n. 5 dl v.jauhoja, suolaa ja 4-6 kananmunaa sekä yleensä lisään vielä juoksevaa rasvaa ja hilloa päälle tietenkin.
- Kiril
viimeisen päälle kevyttä herkkua.
- tuli
Kiril kirjoitti:
viimeisen päälle kevyttä herkkua.
kuumat paikat toisessa ketjussa. Kyllä elämä on.
- Kiril
tuli kirjoitti:
kuumat paikat toisessa ketjussa. Kyllä elämä on.
jauhoitte pelkkää paskaa ja nyt hierarkia on niin syvä ettette enää voi kirjoittaa. Minulle ei niin kevyissä kirjoituksissa tule kuumat paikat. Ette te siihen pysty kun kynnet ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749