että huomenna menen toiseen paikkaan aina nykyisen työni jälkeen.Kiva koska sitä toivoin mutta hieman pelottaa sillä siinä on kova homma saada kaikki toimimaan kun nykyisillä työntekijöillä on tullut valituksia koko ajan;/
esimies just soitti
7
1910
Vastaukset
- relevantti tieto
Sinä varmaan saatkin kaiken toimimaan, kun olet niin kauhean fiksu.
- nnn-
tänne alvariinsa kirjoittelemaan kaiken maailman roskaa vähän joka palstalle.
- hohhohoi
"Ei hyvä ei! Vaikka työstäni pidänkin niin saas nähä kauanko jaksan ..."
Ahneella on paskanen loppu! Et kerkee enää mukuloittes toilasteluistakaan ennää kirjoittamaan kun et jaksa muuta kuin nukkua...hyvä niin. - Lindaliini
hohhohoi kirjoitti:
"Ei hyvä ei! Vaikka työstäni pidänkin niin saas nähä kauanko jaksan ..."
Ahneella on paskanen loppu! Et kerkee enää mukuloittes toilasteluistakaan ennää kirjoittamaan kun et jaksa muuta kuin nukkua...hyvä niin.Eikös toinen saisi kirjoittaa elämästään nettiin ja toivoa ehkä kommentteja ja tsemppauksia?Kivempaa tai vähemmän masentavaa nää on ku ne " olen kurkkua myöten täynnä mahdottomia kakaroitani joita tein ja nyt kadun, pettävään äijään ja oon niin saakelin rumaki, mitä teen???"
Ihmisillä on paha tapa lyödä jos huomaa että toisella on asiat mallikkaasti.
Tsemppiä sulle blondi
Terv.Toinen työssä ja perhe-elämässään viihtyvä - mikki
Lindaliini kirjoitti:
Eikös toinen saisi kirjoittaa elämästään nettiin ja toivoa ehkä kommentteja ja tsemppauksia?Kivempaa tai vähemmän masentavaa nää on ku ne " olen kurkkua myöten täynnä mahdottomia kakaroitani joita tein ja nyt kadun, pettävään äijään ja oon niin saakelin rumaki, mitä teen???"
Tsemppiä sulle blondi
Terv.Toinen työssä ja perhe-elämässään viihtyväMukava lukea sellaisia kirjoituksia välillä joissa ei haukuta jotain.
Puhut ihan asiaa. - ennen
mikki kirjoitti:
Mukava lukea sellaisia kirjoituksia välillä joissa ei haukuta jotain.
Puhut ihan asiaa.että...
- tämä tässä
Lindaliini kirjoitti:
Eikös toinen saisi kirjoittaa elämästään nettiin ja toivoa ehkä kommentteja ja tsemppauksia?Kivempaa tai vähemmän masentavaa nää on ku ne " olen kurkkua myöten täynnä mahdottomia kakaroitani joita tein ja nyt kadun, pettävään äijään ja oon niin saakelin rumaki, mitä teen???"
Tsemppiä sulle blondi
Terv.Toinen työssä ja perhe-elämässään viihtyväEi kai nyt tälle palstalle oikeesti tartte kirjoitella ihan mitä sattuu soopaa. Itse haluaisin ainaki asiallisia kirjoituksia lukea, kun kerran näin asiallinen palstaki on kyseessä, mutta ei! Tuo blondi koko ajan jauhaa jotain aivan hämärää, kukaan ei ymmärrä mitä se ajaa takaa...
Nuo vois poistaa täältä!!! Kirjoittas sinne lapsipalstalle lapsistaan ja väsymyksestään, ja johonki huu-haa-osastolle erinomaisuudestaan. evvk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070