Saulia minä äänestän, enkai nyt mikään hullu ole ja Halosta enää 6 vuotta jaksa kuunnella.
VALEHTELIN TEILLE PS.
6
377
Vastaukset
- kieroilua Nato asiassa
Vasureilla on hirmuinen hätä, kun niinistön kannatus on noussut ennätyksellisesti!
Inhottaa tuo punikkien likainen peli niinkuin tuosta Nato-jutusta, ihan tuulesta temmattua!
Nyt uskon että tuo kuuluisa "vappukirjekin" oli punikkien keksimä juttu, että voisivat syyttää Niinistöä lonheitosta!
En ikinä enää arvosta enkä äänestä kieroja valehtelevia vasemmistolaisia ehdokkaita, ketään!- MOTTO kuuluu
Halonen, jonka tärkein tehtävä on ruotia miehet perhe kuin lastensa elämästä.
sitähän te haluutte itsekkin, karvaiset ja haisevat iseänne naisiksi nimittävät turjakkeet.
Normaali nainen ymmärtää myös isän ja miehen tärkeyden lasten elämässä. Mutta te tunne vammaiset seksuaalisesti ahdistuneet turjakkeet.
Te ette nää kuin valheeseen verhotun suhteenne lapsiinne,
Peräkammarin naiset !
Täällä teille ruokaa kyykyttäjät: http://www.vanhemmat.com MOTTO kuuluu kirjoitti:
sitähän te haluutte itsekkin, karvaiset ja haisevat iseänne naisiksi nimittävät turjakkeet.
Normaali nainen ymmärtää myös isän ja miehen tärkeyden lasten elämässä. Mutta te tunne vammaiset seksuaalisesti ahdistuneet turjakkeet.
Peräkammarin naiset !
Täällä teille ruokaa kyykyttäjät: http://www.vanhemmat.comHädän määrän ja suunnan!
- on sulla
MOTTO kuuluu kirjoitti:
Peräkammarin naiset !
Täällä teille ruokaa kyykyttäjät: http://www.vanhemmat.comoikein ruikutussivut. Jos todella haluat Saulille ääniä, älä vaan mainosta tuollaista roskaa.
- Mikojan
meistä kukaan sinun ääntäsi haluaisikaan sillä pientä rajaa meidänkin on pidettävä siinä ketä joukkoomme haluamme.Ihmettelen vaan tuota sinun hätääsi noista punikeista kun ymmärtääkseni meistä kukaan ei niihin lukeudu.Ja sitten sinulla kuitenkin on kaiken tuon vainoharhaisuuden jälkeen vielä otsaa epäillä ettei Saulin tukijoukot ole kaikien noiden lokajuttujen takana.Voin valitettavasti vakuuttaa sinulle että Saulin lähipiiristä ja Saulin siunauksella kaikki nuo jutut ovat lähtöisin ja mikäli et usko niin koitas ottaa oikeasti selvää.Sieltä löytyy paljon pahempaa mihin uskot edes meidän kykenevän joten ole varuillasi ettet järkyty.
Mitä tulee tuohon Nato-juttuun niin et voi olla tosissasi noin naiivi että väittäisit senkin olevan palturia?Sauli on useaan otteeseen jopa televisiossa vakuuttanut Suomen tarvetta kuulua Natoon joten miksi kieltää sitä enää tässä vaiheessa?
Arvostustasi en minä eikä kukaan muukaan vasemmistolaisesti ajatteleva ehdokas missään vaiheessa tarvitse mutta ota edes tosiasioista selvää.Se ei liene liikaa vaadittu edes sinun kaltaiseltasi äärioikeistolaiselta öykkäriltä.
- piikkiq
ihmisten joukossa...
... itse en kyllästy tunteeseen ikinä.
piikkiq
ps. sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815