Kaikki 40 äänestivät Tarja Halosta.
Oli jo katsottu valmiiksi.
Oli hieno kahvietki
13
481
Vastaukset
- itärajaa
kahvittelitte? Naapurissa siis edelleen tehdään valinnat kansan puolesta?
- Ilman tupakkaa
nykyistä vai Suur-Suomen?
- tuota nykyistä.
Ilman tupakkaa kirjoitti:
nykyistä vai Suur-Suomen?
Teilläkin kun kaikki äänestivät samaa ehdokasta, joka oli jo valmiiksi katsottukin. Näin naapurissakin.
- Ilman tupakkaa
tuota nykyistä. kirjoitti:
Teilläkin kun kaikki äänestivät samaa ehdokasta, joka oli jo valmiiksi katsottukin. Näin naapurissakin.
KUN JOLLAIN ON HINKU TEHDÄ LIITTOJA.
NIIN KUIN AIKANAAN KUN "LAAJETTIIN"
TOSIN TAIDETTIIN KUTISTUA,MUTTA JOS
NYT ONNISTUISI.
EI OLE VARAA PALJON KUTISTUA.
PS.Kukin teki päätöksen itse.
- Yleinen tieto
Myös Tarja on tupakoitsija. Hän vain pyrkii salaamaan asian äänestäjiltä.
- Muumimamma polta
Superlonbodattu mekko syttyy! Falski imago.
- Ilman tupakkaa
JOKAINEN POLTTAA TAI EI.
TOSIN NIINISTÖN SEURAKUNTA PYRKII
DUUNARILTA SEN KIELTÄMÄÄN TYÖ
AIKANA. - Jurputtaja
Ilman tupakkaa kirjoitti:
JOKAINEN POLTTAA TAI EI.
AIKANA.Tuota...anteeksi jos ole ymmärtänyt väärin mutta sossujen ja vihreiden aikaansannostahan nämä tupakkilait ovat...ja mitä tulee duunarin poltteluun työaikana, olen itse duunari ja poltan kun sopivaksi ajan näen, en istu jauhamassa probagandaa ja surkuttelemassa työaaikana koska minulle maksetaan siitä että teen töitä...siellä päin rahaa tulee vain istumalla ja tupakkia polttelemalla?
Mitä siinä istuskellessa juttelette?
siitäkö kuinka työpaikat menävät kiinaan?
Outoa että sinne menevät, jos kerran niin ahkerasti asiaa työaikana käsitelette ja istukelette polettelemassa... Ilman tupakkaa kirjoitti:
JOKAINEN POLTTAA TAI EI.
AIKANA.Nääs kyllä röökin kemikallet vai mikkä ne on on rikos hehtaarien laajuiselle
limakalvoverkostoille.
Se sotkee tapeetit ja kaikki sano, polttaa huoneustoja, kesällä maastoa.
Olen aikani nääs polttanu. Keuhkoastma on palkkana.
Ei röökaaja ole tämän päivän nuoren idoli enää.
Kyllä jämpti on näin, ryyppi on joskus paikallaan, mutta tupanki on tervyysuhka.- Ilman tupakkaa
Jurputtaja kirjoitti:
Tuota...anteeksi jos ole ymmärtänyt väärin mutta sossujen ja vihreiden aikaansannostahan nämä tupakkilait ovat...ja mitä tulee duunarin poltteluun työaikana, olen itse duunari ja poltan kun sopivaksi ajan näen, en istu jauhamassa probagandaa ja surkuttelemassa työaaikana koska minulle maksetaan siitä että teen töitä...siellä päin rahaa tulee vain istumalla ja tupakkia polttelemalla?
Mitä siinä istuskellessa juttelette?
siitäkö kuinka työpaikat menävät kiinaan?
Outoa että sinne menevät, jos kerran niin ahkerasti asiaa työaikana käsitelette ja istukelette polettelemassa...käy tasan.
Jos polttasin,niin kun kerkiäisin
tai tahtosin.
Surkutella ei ole tarvinut.
Joskus kyssääjistä on harmia.
Koitan kuitenkin ymmärtää heidän
heikkouden.
- kanat tehneet
yhteispäätöksen?
Kanat äänestivät kanaa... - "katsoi valmiiksi"
ketä äänestätte? Ajatteletteko te itse siellä mitään?
Varmaankin saatte myös esitäytetyt äänestysliput työmaalta. Taisi lähettäjä olla SAK.Lause on lainattu joltain naiskirjailijalta.
Monelle nämä vaalit ovat viimeiset. Sama ittelläkin.
Ei kantsi niin kauheesti resuta. Näissä on niin arvaamaton voima takana.
Lähtö kotimaisemista muutti ajatusmaailman lähemmäks työväenhistoria juuria ja aatetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879