Olen nuori kilpaesteratsastaja ja haen uusia sponsoreita tuleville kausille. Kilpailen kansallisella ja kansainvälisellä tasolla. Ota yhteyttä ja kysy tarkemmin jos halut tukea minua ja näkyvyyttä ympäri suomea.
Haetaan SPONSORIA
12
3062
Vastaukset
- vaikeilija
Vaikea ottaa, koska yhteystiedot puuttuvat.
- kyvykkäät ratsastajat
liinu kirjoitti:
No tässä olisi ainakin sähköpostiosoite: [email protected] Siellä voin vastata tarkemmin.
hakevat sponsorit ihan muualta kuin täältä!
solong bany!
Elä unelmissasi ihan rauhassa ja pappa betalar:) - Liinu
kyvykkäät ratsastajat kirjoitti:
hakevat sponsorit ihan muualta kuin täältä!
solong bany!
Elä unelmissasi ihan rauhassa ja pappa betalar:)Juupa juu.. tämä nyt oli vaan tälläinen kokeilu mutta täytynee muistuttaa sua sitten kun olen sanut jonkun tarpeeksi näkyvän sponsorin. Siihen asti voit lukea lehtiä ja katkerana katsoa kun pärjään VAIKKA PAPPA EI MAKSAKKAAN.
- -88
Liinu kirjoitti:
Juupa juu.. tämä nyt oli vaan tälläinen kokeilu mutta täytynee muistuttaa sua sitten kun olen sanut jonkun tarpeeksi näkyvän sponsorin. Siihen asti voit lukea lehtiä ja katkerana katsoa kun pärjään VAIKKA PAPPA EI MAKSAKKAAN.
tälläinen keskustelu on asiatonta. toivottavasti tämä loppuu nyt sitten tähän. mielestäni on aivan sama mistä sitä sponsoria hakee ja se on jokaisen oma asia mutta tuo
"Siihen asti voit lukea lehtiä ja katkerana katsoa kun pärjään VAIKKA PAPPA EI MAKSAKKAAN. "
oli huonoa makua, fiksu hyppää tuollaisen yli, ei välitä, vaikka kuinka ottaisi päähän ja harmittaisi. ei tukita muuten hyvää keskustelua tuollaisella turhalla kinaamisella, kiitos! :D ja onnea sulle sponsorin etsintään! ja kisoihin kanssa tietty! (kunpä joskus itsekin pääsis kisaamaan :) ) - Liinu
-88 kirjoitti:
tälläinen keskustelu on asiatonta. toivottavasti tämä loppuu nyt sitten tähän. mielestäni on aivan sama mistä sitä sponsoria hakee ja se on jokaisen oma asia mutta tuo
"Siihen asti voit lukea lehtiä ja katkerana katsoa kun pärjään VAIKKA PAPPA EI MAKSAKKAAN. "
oli huonoa makua, fiksu hyppää tuollaisen yli, ei välitä, vaikka kuinka ottaisi päähän ja harmittaisi. ei tukita muuten hyvää keskustelua tuollaisella turhalla kinaamisella, kiitos! :D ja onnea sulle sponsorin etsintään! ja kisoihin kanssa tietty! (kunpä joskus itsekin pääsis kisaamaan :) )Niinhän se on.. mut inhottaa täälläkin kuulla tollaista turhaa. En minä ole pyytänyt tänne mitään haukkujia. No mut kateellisiahan tollaiset ovat...
- -88
Liinu kirjoitti:
Niinhän se on.. mut inhottaa täälläkin kuulla tollaista turhaa. En minä ole pyytänyt tänne mitään haukkujia. No mut kateellisiahan tollaiset ovat...
ei kannata vaan hikeentyä tollasista mielipiteistä. saanko pistää sulle s- postia? kertoisit sitte vaikka ittestäs jotain ja sillee... ni mä kerron ittestäni ja omast hepastani :D
- Liinu
-88 kirjoitti:
ei kannata vaan hikeentyä tollasista mielipiteistä. saanko pistää sulle s- postia? kertoisit sitte vaikka ittestäs jotain ja sillee... ni mä kerron ittestäni ja omast hepastani :D
Moi.. toki voit laittaa viestiä. =)
- tulevat
Liinu kirjoitti:
Moi.. toki voit laittaa viestiä. =)
ns. tavallislle urheilijoille (poislukien Ahonen, Palander, Räikkönen tmv) aina / yleensä lähisuhteiden kautta. Ratsastajia, hiihtäjiä, juoksijoita, autourheilijoita kansallinen / kansainvälinen taso on niin paljon, ettei käytännössä kukaan ole kiinnostunut SINUSTA, jollet omaa suhteita joidenkin ihmisten kautta päättäviin ihmisiin ja nekin ovat ns. tukijoita, evät oikeasti mitään sponsoreita. Rahaa ei useinkaan paljon noissa sopimuksissa liiku, vaan ne on sidottu yritysten tuotteiden käyttämiseen tms. asiaan: Nimimerkki 25 vuotta alalla ollut !!
- Liinu
tulevat kirjoitti:
ns. tavallislle urheilijoille (poislukien Ahonen, Palander, Räikkönen tmv) aina / yleensä lähisuhteiden kautta. Ratsastajia, hiihtäjiä, juoksijoita, autourheilijoita kansallinen / kansainvälinen taso on niin paljon, ettei käytännössä kukaan ole kiinnostunut SINUSTA, jollet omaa suhteita joidenkin ihmisten kautta päättäviin ihmisiin ja nekin ovat ns. tukijoita, evät oikeasti mitään sponsoreita. Rahaa ei useinkaan paljon noissa sopimuksissa liiku, vaan ne on sidottu yritysten tuotteiden käyttämiseen tms. asiaan: Nimimerkki 25 vuotta alalla ollut !!
Pitää paikkaansa mutta tulinpahan kokeilemaan täältäkin kun näin että täällä oli muitakin hakuja.. on minulla muutama iso sponsori mutta tarvitsen uusia jotta pääsen taas kansainväliselle tasolle. Lausuntoja olen saanut ns.ylemmältä taholta ja he ovat kehoittaneet hakemaan lisää sponsoreita sillä he uskovat minun olevan lahjakas ja tuloksiakin on niin paljon iästä huolimatta.
- Liinu
Liinu kirjoitti:
Pitää paikkaansa mutta tulinpahan kokeilemaan täältäkin kun näin että täällä oli muitakin hakuja.. on minulla muutama iso sponsori mutta tarvitsen uusia jotta pääsen taas kansainväliselle tasolle. Lausuntoja olen saanut ns.ylemmältä taholta ja he ovat kehoittaneet hakemaan lisää sponsoreita sillä he uskovat minun olevan lahjakas ja tuloksiakin on niin paljon iästä huolimatta.
täältä et varmaan löydä "sponsoria". Keskity nyt vaan hakemaan niitä ihan muualta. Lahjakkaita ainakin omasta mielestään on Suomi täynnä mitä erilaisimmissa lajeissa. Hyvää onnea yrityksille !!!
- Satulasaippua
Liinu kirjoitti:
Tuskimpa kansainväliselle tasolle pääsee "suurella sponsorilla", kyllä siihen varmaan tarvitaan ihan ratsastajaa ja ratsua sekä kovaa työtä. En tiedä onko tämä oikea paikka hakea sponsoria, sillä täälläpä ei varmaan suurten bisnesten ihmiset pyöri. ^^, Tästäkään ei kyllä varmaan riitaa tarvitse tehdä, joten jos kaikki nyt vain hillitsee itsensä ja kirjoittelee tänne asiallisesti sekä ystävllisesti. (Äläkä ota tuota alku viestiä pahalla)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223