Onko sinulla mitään tiettyjä lauluja joista tykkäät ja joita kuuntelet/kuuntelisit mielelläsi, mutta joista tykkääminen on niin noloa ettet halua kenenkään tietävän asiasta ? :) Saatat siis kuunnella jotain musiikkia, mutta julkisesti et sitä kehtaa tunnustaa.
Itselläni tällaisia nolouksia ovat esim:
Aikakone: Anna mun bailaa
Backstreet boys: If you want it to be good girl (get yourself a bad boy)
Kari Tapio: Haavetango
Jope Ruonansuu: Aulis Gerlander
monet muut
noloa musiikkia
5
448
Vastaukset
G-unit *I smell pussy*
Ei siis ole enää, mutta nuoruudessa en kehdannut sanoa että pidin enemmän Hullujussista kuin Hurriganesista, Glitteristä enemmän kuin Bowiesta, Sweetistä enemmän kuin Sladesta. Sen jälkeen olen kuunnellut sitä mistä pidän ja kertonut sen muillekin.
- Confessions...
Lapsena / nuorena ilmoitin pitäväni rock-musiikista kun kaverit sitä kuunteli, oikeasti inhosin meluisaa räminärokkia.
Itsekseni kuuntelin ja katselin esim. Hittimittarista Madonnaa, Samantha Foxia, Bananaramaa, Laura Branigania jne. :)
Ja olen muuten miespuolinen, kertomistani artisteista voinee päätellä ikääni...
Ja nykyään, tunnustan suoraan mistä musiikista tykkään... tunnustan vaikka sitten tanssilattialla ;) - Nimetön
Confessions... kirjoitti:
Lapsena / nuorena ilmoitin pitäväni rock-musiikista kun kaverit sitä kuunteli, oikeasti inhosin meluisaa räminärokkia.
Itsekseni kuuntelin ja katselin esim. Hittimittarista Madonnaa, Samantha Foxia, Bananaramaa, Laura Branigania jne. :)
Ja olen muuten miespuolinen, kertomistani artisteista voinee päätellä ikääni...
Ja nykyään, tunnustan suoraan mistä musiikista tykkään... tunnustan vaikka sitten tanssilattialla ;)omituista jos 18-vuotias poika kuuntelee Celine Dionia - ja vielä pitää siitä. Alicia Keys on myös mahtava.
Minäkään en pidä räminärockista.
- C0r3n
Kuuntelen pää pystyssä vaikka mitä balladeja, jos siltä tuntuu. Minä en häpeä jotakin, mistä pidän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116