Onko sinulla mitään tiettyjä lauluja joista tykkäät ja joita kuuntelet/kuuntelisit mielelläsi, mutta joista tykkääminen on niin noloa ettet halua kenenkään tietävän asiasta ? :) Saatat siis kuunnella jotain musiikkia, mutta julkisesti et sitä kehtaa tunnustaa.
Itselläni tällaisia nolouksia ovat esim:
Aikakone: Anna mun bailaa
Backstreet boys: If you want it to be good girl (get yourself a bad boy)
Kari Tapio: Haavetango
Jope Ruonansuu: Aulis Gerlander
monet muut
noloa musiikkia
5
484
Vastaukset
G-unit *I smell pussy*
Ei siis ole enää, mutta nuoruudessa en kehdannut sanoa että pidin enemmän Hullujussista kuin Hurriganesista, Glitteristä enemmän kuin Bowiesta, Sweetistä enemmän kuin Sladesta. Sen jälkeen olen kuunnellut sitä mistä pidän ja kertonut sen muillekin.
- Confessions...
Lapsena / nuorena ilmoitin pitäväni rock-musiikista kun kaverit sitä kuunteli, oikeasti inhosin meluisaa räminärokkia.
Itsekseni kuuntelin ja katselin esim. Hittimittarista Madonnaa, Samantha Foxia, Bananaramaa, Laura Branigania jne. :)
Ja olen muuten miespuolinen, kertomistani artisteista voinee päätellä ikääni...
Ja nykyään, tunnustan suoraan mistä musiikista tykkään... tunnustan vaikka sitten tanssilattialla ;) - Nimetön
Confessions... kirjoitti:
Lapsena / nuorena ilmoitin pitäväni rock-musiikista kun kaverit sitä kuunteli, oikeasti inhosin meluisaa räminärokkia.
Itsekseni kuuntelin ja katselin esim. Hittimittarista Madonnaa, Samantha Foxia, Bananaramaa, Laura Branigania jne. :)
Ja olen muuten miespuolinen, kertomistani artisteista voinee päätellä ikääni...
Ja nykyään, tunnustan suoraan mistä musiikista tykkään... tunnustan vaikka sitten tanssilattialla ;)omituista jos 18-vuotias poika kuuntelee Celine Dionia - ja vielä pitää siitä. Alicia Keys on myös mahtava.
Minäkään en pidä räminärockista.
- C0r3n
Kuuntelen pää pystyssä vaikka mitä balladeja, jos siltä tuntuu. Minä en häpeä jotakin, mistä pidän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483