Viikottainen vatsalihastreeni

Pilvi

Tiedän että tämänkaltaisia topicceja on ollut paljon ennenkin ja olenkin niitä lueskellut mutta haluaisin mielipiteitä miten kannattaisi lähteä treenaamaan nimenomaan vatsalihaksia ja tavoitteena olisi jos ei nyt ihan sixpack niin ainakin saada vatsalihaksia näkyviin ja läskit pois vatsasta..

Omistan vatsapenkin,voimapyörän ja ab king pro vatsalihaslaitteen.. Kaipailisin vinkkejä että miten lähtisin treenaamaan vatsoja ja millaisia toistoja ja liilleitä yms.. ihan valmiit suunnitelmatkin olisi tervetulleita eri päiville ja kuinka monta välipäivää tulisi pitää..
Kiitän kaikkia jotka vaivautuvat vastaamaan. Olisi kiva kesään mennessä saada jotaintuloksia aikaan..

12

11512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesukarhu

samasta aiheesta on jauhettu vaikka millä mitalla. lue ensin edelliset ja jos edelleen kysyttävää on niin kysy vasta sitten.

• Fregga

Ei kannata luulla, että pelkkä vatsatreeni riittää. Terveyden ja hyvinvoinnin kannalta olis parasta alkaa vaikkapa juoksemaan ja harrastaan aerobisiakin lajeja sen lihasrääkin lisäksi. Lihasten näkyvyys naisilla vaatii todella pientä rasvaprosenttia ja se jo sinällään on epänormaalia naisen vartalolle.
      Lisäksi moni nainen luulee, että miehet on jotekin ihastuksissaan kun naisella on kovat ja näkyvät lihakset. Kandee tehdä galluppia livenäkin, saattaa tulos yllättää pahimman kerran...

• pump it up

itse tavoitteena 6pack kesäksi.
      treenaan joka päivä 15 -alaspäin vatsaa.
      eli yhteensä 120 toistoa /päivä normaalin kuntoilun lisäksi. nyt 3vk mennyt moista treeniä ja suurimmat 2 ylävatsalihasta alkavat jo näkymään, noppuvatsassa vielä senverran pienet lihakset, että ei näy vielä, mutta hyvään suuntaan menossa. Tosin tuossa kun sanottiin, että naisilla vatsalihasten näkymiseen vaaditaan tosi pientä rasvaprosenttia, joten ei helpolla näy :)

• Urheilijavm80

Ei ne vastalihakset tule sen paremmin esiin vaikka tekisit vatsiksia joka päivä. Kerta viikkoon KUNNOLLA riittää, syviä vatsalihaksia voi treenata vähän useammin.

Palikoiden näkyminen riippuu 99% rasvaprosentista. Toki jos palikoilla on kokoa helvetisti niin suuremmallakin rasvaprosentilla ne erottuu mutta harva semmosia möhkäleitä vatsaansa saa.

• terapeutti

Joo, sikspäkki tavoitteena..hmm. taidat unohtaa nyt syvät vatsalihakset.. Sikspäkkihän muodostuu pinnallisista vatsalihaksista, jotka ovat pienimmät ihmisen vatsalihkasista. Näin ollen voima ei oleellisesti paranet, ja jos et treenaa syviäkin vatsalihaksia, tulet pian huomaamaan, että vatsasi saattaa pömpöttää, kun syvemmät vatsalihakset ovat löysät.

• pump it up
        terapeutti kirjoitti:

Joo, sikspäkki tavoitteena..hmm. taidat unohtaa nyt syvät vatsalihakset.. Sikspäkkihän muodostuu pinnallisista vatsalihaksista, jotka ovat pienimmät ihmisen vatsalihkasista. Näin ollen voima ei oleellisesti paranet, ja jos et treenaa syviäkin vatsalihaksia, tulet pian huomaamaan, että vatsasi saattaa pömpöttää, kun syvemmät vatsalihakset ovat löysät.

vatta ei pömpötä, tai pikemminkin treenauksesta olen huomannut, että vatsa ei ole suora. ylävatsalihakset kasvoivat hurjaa vauhtia. mutta olen huomannut, että keskityin liikaan normaalien vattojen tekoon, tosin syvävatsalihaksia vedein puolet vähemmän. rasvaa ei ole paljolti, mutta ylimääräistä nahkaa tuntuu olevan jonka johdosta kun sivulta katsoo niin heti vyötärölinjan yläpuolella on vattanahkaa "pömppö" sitten vatta menee sisäänpäin, kunnes ylävatsalihasten kohdalla tulee toinen "pömppö" :D noh, tämä on jo alkanut tasapainottua alavatsa ja vinojen vatsalihasten treenin lisääntyessä. sikspäkki kesärantaan on enemmän kuin lähellä

• Juki_90
        pump it up kirjoitti:

vatta ei pömpötä, tai pikemminkin treenauksesta olen huomannut, että vatsa ei ole suora. ylävatsalihakset kasvoivat hurjaa vauhtia. mutta olen huomannut, että keskityin liikaan normaalien vattojen tekoon, tosin syvävatsalihaksia vedein puolet vähemmän. rasvaa ei ole paljolti, mutta ylimääräistä nahkaa tuntuu olevan jonka johdosta kun sivulta katsoo niin heti vyötärölinjan yläpuolella on vattanahkaa "pömppö" sitten vatta menee sisäänpäin, kunnes ylävatsalihasten kohdalla tulee toinen "pömppö" :D noh, tämä on jo alkanut tasapainottua alavatsa ja vinojen vatsalihasten treenin lisääntyessä. sikspäkki kesärantaan on enemmän kuin lähellä

mikähän liike vaikuttaisi alavatsa lihaksiin sillä vatsalihas penkillä en ole saanut näkymään kuin ylävatsa lihakset ???

• R-H-P
        Juki_90 kirjoitti:

mikähän liike vaikuttaisi alavatsa lihaksiin sillä vatsalihas penkillä en ole saanut näkymään kuin ylävatsa lihakset ???

Tekemällä liikettä missä nostaa jalkojaan ylös samaan aikaan pystyy treenaamaan vähän alavatsoja sekä salilla on laitteita jossa nojataan selkä selkänojaa vasten ja kädet siinä vieressä pitää ilmassa, sitten nostetaan jalkoja taas ylöspäin, kaikki varmaa tietävät kuvauksesta laitteen.

• vatsalihaksiii

En tajuu mitä tarkotat tolla alaspäin vatsa lihas jutuil ja kuinka monta kertaa ne tarttis tehä ???

• jazkiz
        vatsalihaksiii kirjoitti:

En tajuu mitä tarkotat tolla alaspäin vatsa lihas jutuil ja kuinka monta kertaa ne tarttis tehä ???

http://www.bluefit.com/page2082.html

tuolta löytyy hyvät ohjeet.. :

• wer4

Olen jo pari vuotta reenannut vatsoja ja 4 pack näkyy jo hyvin mutta kaksi ylintä ei juuri näy. Olen siis 14 vuotias

• avaruuskerho

Ah pidämme ystävieni kanssa kuntoilublogia johon lisäämme treenivideoita, ystäväni jolla on upea vatsa, tekee ylihuomenna vatsavideon: http://avaruuuskerho.blogspot.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe