Tastula ei oikeastaan kysynyt mitään presidenttiyteen liittyvää, vaan johdatteli ikään kuin yleistä keskustelua leimatakseen Niinistön niiden aiheiden edustajaksi jotka Tastula itse otti esiin: esim. mitä mieltä olet kapitalismista, optioista, siitä että firma siirtyy Aasiaan etc. pälä pälä. Ihan niin kuin reaalimaailman ongelmat olisivat Niinistön vika. Heikko esitys taas kerran Tastulasta, kuten Halosenkin kohdalla. Kannattaisi pysyä hänellä luonteenomaisissa ihmiskuvissa. Siitä puolesta ei taaskaan ollut mitään.
tastula taas aivan pihalla
5
140
Vastaukset
Toimittaja Tastula, 2 lapsen äiti on kirkasälyinen nainen.
Olen seurannut hänen ohjelmiaan vuosia.
Älykkäänä ihmisenä hän antaa pitää toisen mielipiteet ominaan.
Silti hän näkee olennaisen haastateltavista.
On kai hän haastatellut sen 100 henkilöä.
Nyt S.N:n haastattelusta tehdään iso haloo!- yhden...
tyypin joka on janut yli 100 000 kilometriä autolla, mutta ei osaa vieläkään ajaa kovin hyvin.
- Tastula Suuri I
Miten voit sanoa noin vikaan? Tastulan haastattelut ovat aina haastattelutyön oppitunteja (antaa haastatellun puhua ja vastata rauhassa, kysymykset ovat aina loistavia). Tastula on erittäin arvostettu alan opettajien keskuudessa. Mielestäni kysymykset olivat erinomaisia sekä Haloselle että Niinistölle. Eikä ole haastattelijan vika, jos haastatellut eivät pärjänneet. Tämähän on päivänselvää.
Ei kyseessä ollut vaalitentti varsinaisesti. Nehän tunnetusti loppuivat eilen illalla. Tastula haki myös ehdokkaiden henkilökuvaa. - vaan oli
johdateltu tuo haastattelun kulku ja kyllä Tastula totisesti haastatella osaa ja kyllä Niinistökin vastaili osaltaan asiallisesti ja rehellisenrehdisti.Sillä miten ja missä järjestyksessä ja mitä kyseltin luotiin Niinistöstä se kuva mikä haluttiin.
- tosin oli
johdateltu tuo haastattelun kulku ja kyllä Tastula totisesti haastatella osaa ja kyllä Niinistökin vastaili osaltaan asiallisesti ja rehellisenrehdisti.Sillä miten ja missä järjestyksessä ja mitä kyseltin luotiin Niinistöstä se kuva mikä haluttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645080Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309- 2472270
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662257Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191434Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181423Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49988- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12899