En voi ollenkaan käyttää huulirasvoja, huulipunia tai huulikiiltoja, koska huuleni rohtuvat jos käytän jotakin kyseisistä. Minun täytyy pyyhkiä hyvin meikkivoiteet ja puuteritkin huulilta muuten ne rohtuvat.. Onko minulla mitään toivoa, että voisin käyttää huulikiiltoja tai huulipunia, onko niitä tehty "herkkähuulisille"? Tai onko kenelläkään samaa ongelmaa ja onko siihen löytynyt mitään ratkaisua..
Huulet rohtuu huulipunasta.. Neuvoja!
8
1113
Vastaukset
- kokeiles...
Kokeile kunnon vitamiini kuuria sisäisesti! Sinulla saattaa olla vitamiinin puute (B-ryhmän). Eli nyt popsimaan kasviksia ym! Muuta en osaa sanoa... :) kokeile!! minulla ainakin auttoi - vuosikaudet kärsinyt rohtuneista huulista kesät talvet, ei enää! :)
- kiimikki
Ei minulla ole rohtuneet huulet koskaan (no joskus kova pakkanen saattaa vähän rohduttaa, erittäin harvoin), ellen käytä juuri huulipunaa tai kiiltoja...
- laatua vaihtanut
Toivottavasti et käytä noita huulipunia joissa käytetään teurasjätteitä ja muita lisäaineita.
Osta kunnon huulipunia.- kiimikki
Ihan sama mitä käytän, (olen kokeillut monia tuotteita) aina sama lopputulos.. Huulet rohtuvat.. :/
- kiimikki
kiimikki kirjoitti:
Ihan sama mitä käytän, (olen kokeillut monia tuotteita) aina sama lopputulos.. Huulet rohtuvat.. :/
Siis aivan kaikkea mitä maailmasta löytyy en ole kokeillut mutta halvoista kalliimpiinkin kokeilleena sama lopputulos.. Että jos joku tietää varmasti jonkun merkin mikä on herkemmillekkin niin olisin kiitollinen :)
- huulipunia
kiimikki kirjoitti:
Siis aivan kaikkea mitä maailmasta löytyy en ole kokeillut mutta halvoista kalliimpiinkin kokeilleena sama lopputulos.. Että jos joku tietää varmasti jonkun merkin mikä on herkemmillekkin niin olisin kiitollinen :)
Itse olen löytänyt kosteuttavan huulipunan ja sen todennut ettei huulet rohdu ihan yhtä helposti kun muuten rohtuisi. todella hyvä tuote ja suht edullinen postimyyntiyrityksestä.
- Color huulipunaa
Itse olen huomannut, että käyttäessäni Avonin Beyond color huulipunaa, huuleni eivät todellakaan rohdu edes talvella. Vaikka ravitsevana huulipunana myydään, pysyykin yllättävän hyvin. Kun pari päivää käyttelin "tavallista" huulipunaa, niin eiköhän alkanut ruhtuilemaan..
Jos tunnet jonkun Avon konsultin, niin pyydä haluamastasi sävystä näyte, eivät paljon maksa..
Itse huulipuna noin 17 - 20 euroa tarjouksista riippuen..:)- huulipunanhan olisi
tarkoitus suojata huulia esim. pakkaselta. Mulla rohtuu näin talvisin huulten raja js silti pystyn (onneks) käyttään huulikiiltoja ilman et näyttäis rumalta niinkuin huulipuna ja onhan niitä tavarataloissakin kosteuttavia huulipunia esim. rouge pure shine ysl:ltä. Se on mielestäni hyvä, mutta täytyy lisäillä usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202243Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3031216- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53905- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642