Ihmettelen vaan tapausta. Vierekkäin kunnon kauppa ja R-kioski. Silti ihmiset käyvät R-kioskilla, jonottavat siellä jopa kauemmin, eivät veikkaa tai lottoa, ostavat karkkeja, sipsejä, juomia - paljon kalliimmalla.
Mikä siinä R-kioskissa viehättää? En ymärä. Kai 0n liikaa rahaa joillakin.
Miksi ostat R-kioskista?
11
2825
Vastaukset
- kotikokki
itse en osta R-kioskilta yleensä mitään, joskus jos sattuu kova jano tulemaan kesken matkaa, ja kauppaa ei lähellä tai ei ole aikaa sinne mennä, saatan pullon limukkaa tms ostaa.. joskus tarjouksesta suklaata.
- olen miettinyt
ihan samaa, exäni kävi aina jostain ihmeen syystä R-kioskilla ostamassa jäätelöä, vaikka huomattavasti halvempi ja runsaimmin valikoimin varustettu kauppa sijaitsi aivan cieressä. Ehkä kioskilla käynti on miehekkäämpää kuin kaupassa asiointi. Itseäni rasitaa nämä jäätelön ja karkkien ostajat, koska niiden vuoksi muodostuu jonoa ja matkakortin lataus viivästyy. Matkakorttia kun ei saa lähikaupassa ainakaan tietääkseni ladata..
- asiakas
No onhan palvelu R-kioskilla huomattavasti henkilökohtaisempaa ja ystävällisempää kuin siinä lähikaupassa :)
Ja onhan ärrällä usein myös tuotteita, joita et sieltä lähikaupasta saa. Monet uutuudet tulevat vain R-kioskeille ja joskus kuukausien päästä vasta siihen lähikauppaan. Tupakan ostajat ovatkin sitten omaa luokkaansa, sillä kokemuksesta voin sanoa, että R-kioskien savuke ja sikarivalikoimat omat aivan omaa luokkaansa verrattuna lähikauppoihin (ja joskus jopa suuriin marketteihin!)
- tytttö
itse ostin R-kioskilta yksiä irtokarkkeja kun niitä ei saanu lähikaupasta. Muuten käyn ärrällä vaan esim sunnuntaisin jos tarvii vaikka maitoa eikä kaupat ole auki.
- vierestä seurannut
ärrällä kun tupakkaostoksilla. Siinä laiskuus voittaa kun ei tarvitse koko ruokakauppaa kiertää yhden askin takia. Muuten mitä olen ärrän hintoja seurannut ovat karkit ja muut kyllä tosi kalliita! Eivätkö ihmiset yhtään vertaa hintoja vaan maksavat mitä vaan? Palvelu ei kyllä ole mitenkään erikoista vaikka joku niin väitti. Mitä itse olen kokenut on se tosi väritöntä eikä mitenkään palvelualtista. Tietysti tämäkin riippuu kioskista. Eikös osa ole ärrän itse omistamia (hyvillä liikepaikoilla) ja osa yksityisten vetämiä?
- saa myös
vuokrattua leffoja. Samalla tulee sitten ostettua jotain muutakin. Toinen on aukioloaika, ovat sen kriittisen tunnin pidempään.
- ostoksilla
siellä, mitä nyt postia joskus sinne on tullut. eikä se palvelu tosiaankaan ole niin ystävällistä, edelliseen yhdyn että aika väritöntä. ja vieressä on tosiaan se kauppa joka on myös sunnuntaisin auki.. mutta luulisin tosiaan että valtaosa asiakkaista on miehiä, sekä tietysti lotto ja peliautomaattihullut. niin ja..miksi se kauppa pitäisi kiertää kokonaan, tässä ko. kaupassa tupakinostajat kyllä suuntaa suoraan kassalle(samoin kun ne kaljan ostajatkin). ei ne mitään kauppaa kierrä elleivät muuta osta.
- tepi88
on asioiti... ku menet sellaseen pikku ärrään saat kaikki tarvitsemat tuotteet melkein pyörähtämällä itsesi ympäri... mutta kaupassa saat ravata koko liikkeen ympäri...
- ihmettelijä
...ne valikoimat. Kun tuntuu muissa topikeissa Lidlin suurin vika olevan valikoimissa niin eikö ne valikoimien suppeus ollenkaan Rllä haittaa?
- Anonyymi
Ihme niitä on vielä tänäkin päivänä olemassa. Todella tiukilla ovat ja helvetin kalliita puljuja. R-kioskit vois kadota jo suomesta. Menee johonkin Norjaan rahavirta. Turhia ja ylihinnoiteltua kakkaa täynnä. Päivän pyörittävät horizo makkaraa ja samat vanhat jäärät jumittaa niissä. Onneksi ne ei enää 10v tuskin hengissä. Ärrät eikä jäärät
- Anonyymi
Ärrällä mun muassa ladataan kuukausilippuun kuukausi lisää matkustusaikaa tai laitetaan rahaa lippuun kertalippua varten. Näin ainkakin täällä stadissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768