Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi ostat R-kioskista?

Xynroc

Ihmettelen vaan tapausta. Vierekkäin kunnon kauppa ja R-kioski. Silti ihmiset käyvät R-kioskilla, jonottavat siellä jopa kauemmin, eivät veikkaa tai lottoa, ostavat karkkeja, sipsejä, juomia - paljon kalliimmalla.

Mikä siinä R-kioskissa viehättää? En ymärä. Kai 0n liikaa rahaa joillakin.

11

2710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikokki

      itse en osta R-kioskilta yleensä mitään, joskus jos sattuu kova jano tulemaan kesken matkaa, ja kauppaa ei lähellä tai ei ole aikaa sinne mennä, saatan pullon limukkaa tms ostaa.. joskus tarjouksesta suklaata.

    • olen miettinyt

      ihan samaa, exäni kävi aina jostain ihmeen syystä R-kioskilla ostamassa jäätelöä, vaikka huomattavasti halvempi ja runsaimmin valikoimin varustettu kauppa sijaitsi aivan cieressä. Ehkä kioskilla käynti on miehekkäämpää kuin kaupassa asiointi. Itseäni rasitaa nämä jäätelön ja karkkien ostajat, koska niiden vuoksi muodostuu jonoa ja matkakortin lataus viivästyy. Matkakorttia kun ei saa lähikaupassa ainakaan tietääkseni ladata..

      • asiakas

        No onhan palvelu R-kioskilla huomattavasti henkilökohtaisempaa ja ystävällisempää kuin siinä lähikaupassa :)

        Ja onhan ärrällä usein myös tuotteita, joita et sieltä lähikaupasta saa. Monet uutuudet tulevat vain R-kioskeille ja joskus kuukausien päästä vasta siihen lähikauppaan. Tupakan ostajat ovatkin sitten omaa luokkaansa, sillä kokemuksesta voin sanoa, että R-kioskien savuke ja sikarivalikoimat omat aivan omaa luokkaansa verrattuna lähikauppoihin (ja joskus jopa suuriin marketteihin!)


    • tytttö

      itse ostin R-kioskilta yksiä irtokarkkeja kun niitä ei saanu lähikaupasta. Muuten käyn ärrällä vaan esim sunnuntaisin jos tarvii vaikka maitoa eikä kaupat ole auki.

    • vierestä seurannut

      ärrällä kun tupakkaostoksilla. Siinä laiskuus voittaa kun ei tarvitse koko ruokakauppaa kiertää yhden askin takia. Muuten mitä olen ärrän hintoja seurannut ovat karkit ja muut kyllä tosi kalliita! Eivätkö ihmiset yhtään vertaa hintoja vaan maksavat mitä vaan? Palvelu ei kyllä ole mitenkään erikoista vaikka joku niin väitti. Mitä itse olen kokenut on se tosi väritöntä eikä mitenkään palvelualtista. Tietysti tämäkin riippuu kioskista. Eikös osa ole ärrän itse omistamia (hyvillä liikepaikoilla) ja osa yksityisten vetämiä?

      • saa myös

        vuokrattua leffoja. Samalla tulee sitten ostettua jotain muutakin. Toinen on aukioloaika, ovat sen kriittisen tunnin pidempään.


      • ostoksilla

        siellä, mitä nyt postia joskus sinne on tullut. eikä se palvelu tosiaankaan ole niin ystävällistä, edelliseen yhdyn että aika väritöntä. ja vieressä on tosiaan se kauppa joka on myös sunnuntaisin auki.. mutta luulisin tosiaan että valtaosa asiakkaista on miehiä, sekä tietysti lotto ja peliautomaattihullut. niin ja..miksi se kauppa pitäisi kiertää kokonaan, tässä ko. kaupassa tupakinostajat kyllä suuntaa suoraan kassalle(samoin kun ne kaljan ostajatkin). ei ne mitään kauppaa kierrä elleivät muuta osta.


    • tepi88

      on asioiti... ku menet sellaseen pikku ärrään saat kaikki tarvitsemat tuotteet melkein pyörähtämällä itsesi ympäri... mutta kaupassa saat ravata koko liikkeen ympäri...

      • ihmettelijä

        ...ne valikoimat. Kun tuntuu muissa topikeissa Lidlin suurin vika olevan valikoimissa niin eikö ne valikoimien suppeus ollenkaan Rllä haittaa?


    • Anonyymi

      Ihme niitä on vielä tänäkin päivänä olemassa. Todella tiukilla ovat ja helvetin kalliita puljuja. R-kioskit vois kadota jo suomesta. Menee johonkin Norjaan rahavirta. Turhia ja ylihinnoiteltua kakkaa täynnä. Päivän pyörittävät horizo makkaraa ja samat vanhat jäärät jumittaa niissä. Onneksi ne ei enää 10v tuskin hengissä. Ärrät eikä jäärät

      • Anonyymi

        Ärrällä mun muassa ladataan kuukausilippuun kuukausi lisää matkustusaikaa tai laitetaan rahaa lippuun kertalippua varten. Näin ainkakin täällä stadissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe