Moi! Olen aikonut tarjota blinejä, mutta nehän ovat aika tuhtia tavaraa.. Pitäiskö siis alkuun ensin tarjota vaikka keitto ja pääruoaksi blinit vai toisinpäin vai...Onko kommentteja?
Blinit
7
1068
Vastaukset
- Kiril
http://www.datsha.com/ruokanurkka/index.shtml#3
Tuosta selviää, että niitä voi tarjota teen kanssa tai alkuruokana tai... jos on riittävästi tykötarpeita niin eihän sitä jaksa syödä muuta kuin blinejä.- Hahhah!
Hiilihydraatteja! Hyi!
- Teppo.moi (ei kirj.)
Tepon suosikkiruokaa hei! Viime viikolla Teppo söi muikunmätiä blinien kera et sillei hei!
- keitolla aloitus
raskasta ruokaa, alkuun keitto ja lopuksi jotain marjaisaa jälkiruokaa
- Stadin kundi
Vanha kokki on hyvä ja jättää edes joulun ajaksi ne "keitot" rauhaan. Ajattele asiaa edes lastenlastesi kannalta; miltä heistä tuntuu nähdä vaari tuhannen päissään ja aggressiivisena (VK on aina väkivaltainen humalassa) jouluna.
Teppo toivottaa hyvää joulua koko palstan väelle!
- oivaa ohjetta
suolakurkku, smean ja hunaja alkuun ja sit herkun kimppuun
http://boccabuona.blogspot.fi/2014/01/se-aika-vuodesta.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813105Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591283Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991232Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur831231- 841210