Hei suunnistajat. Asun Itä-Suomessa jossa järjestetään ensi kesänä Finn5 rastiviikko, siis Joensuun seudulla. Onko se oikeasti sellainen tapahtuma, johon voipi tavallinen harrastaja, siis kuntosuunnistajakin osallistua, vai pitääkö olla kilpakokemusta?
FinnViisi - on se myös harrastajille
4
1366
Vastaukset
- ja kenelle vain!
Juu, Fini sopii todellakin minkälaiselle suunnistajalle (tai kuntoilijalle) tahansa! Siellä on niin paljon eritasoisia sarjoja joka ikäluokassa, että varmasti löytyy sopiva. Lisäksi joka päivä on (viime vuonna ainakin oli) myös ns. kuntosuunnistusratoja, joihin ei tarvita etukäteisilmoittautumista, vaan saa lähteä mihin aikaan haluaa metsään. Eli sinne vaan, todella hieno ja iso tapahtuma :)
- Mukana ollut
Rastiviikoilla näkee kaikentasoisia suunnistajia, huippu-urheilijoista tavallisiin kuntoilijoihin. Itse en osallistu iltarastien ja rastiviikon lisäksi "oikeisiin" kilpailuihin, mutta rastit löytyvät aina - ennemmin tai myöhemmin. Sekaan vaan!
- :-)
Tottakai menet! Suunnistusviikoilla on sarjoja ja ratoja, jotka on suunnattu nimenomaan harrastelijoille. B-sarjoissa radat ovat sellaisia, että kuntorastitaustalla selviää oikein hyvin. Ja Fin5 on kokemuksena todella hieno, kannattaa ehdottomasti käydä.
- kokenut suunnistaja
Mäkin oli n kerran FIN5 kunto sarjassa vaikka ei ollut kokemusta mut hauskaa oli :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418