Sain juuri lahjaksi mp3 soittimen. Ei mikään huippulaite mutta luulisi että siihen silti saa musiikkia.
Ongelmana on se, että en saa siirrettyä musiikkia itse laitteeseen.
Usb-yhteys pitäisi olla ok. Olen sitä paljon käyttänyt kuvien siirtämiseen kamerasta koneelle.
"omassa tietokoneessa" on kuvake nimeltään siirrettävä levy. Sen kauttako sen musiikin pitäisi siihen laitteeseen siirtyä?
En vain käsitä miten se toimii.
Ostettu musiikkikappale on "oma musiikki" -kansiossa. Miten saan sen siirtymään laitteeseen?
Kertokaa rautalangalla vääntämällä että tajuaisin tuon jutun. Laitteen mukana tulevat ohjeet olivat todella huonot.. Alkaa kärsivällisyys jo loppua..
Apua kaivattaisiin pikaisesti!
11
1068
Vastaukset
- Muistitko kysyä siltä?
http://www.jammaa.com/miten_soitin_toimii.php
http://www.ostovinkit.net/mp3.html
Google löytää...
T: Jussi- ei osaa
noilta sivuilta ei vaan löydy vastausta ongelmaani. En vain hallitse sitä siirrettävä levy- tekniikkaa..
Olisiko jollain kokemusperäistä tietoa tähän liittyen? - metiapleieri
ei osaa kirjoitti:
noilta sivuilta ei vaan löydy vastausta ongelmaani. En vain hallitse sitä siirrettävä levy- tekniikkaa..
Olisiko jollain kokemusperäistä tietoa tähän liittyen?Mediaplayer auki ja valitset ylhäältä synkronointi, muokkaa tallennusluetteloa (haet kappaleet), aloita synkronointi (biisit siirtyvät soittimeesi), helppoa eikö ?
Niin joo biisit pitää olla lisättynä mediaplayerin kirjastoon. Lisäys tapahtuu kirjastotilassa alareunasta >lisää kirjastoon ja esim. >lisää kansio.
- arvaileva
en omista mp3 soitinta joten en ole täysin varma että tiedostojen siirto toimii olettamallani tavalla mutta voithan kokeilla tätäkin. Jos se mp3 soitin "siirrettävä levy" näkyy omassa tietokoneessa, se lienee siis toimintakuntoinen ja valmis ottamaan vastaan ämppäreitä. Onko tiedostojen siirto tuttua resurssienhallinnalla? Drag & drop?
Avaat resurssienhallinnalla hakemistopuun niin että sulla on auki lähde (tiedosto jonka siirrät mp3-soittimeen) oikeassa ikkunassa ja löydät kohteen (MP3-soittimesi "siirrettävä levy" USB-liittimessä) vasemmasta kapeammasta ikkunasta.- ...
Ei ole entuudestaa tuttu tuo drag & drop -menetelmä. Mutta miten siitä eteenpäin kun on siinä resurssien hallinnassa ja kappale esillä minkä haluaa siirtää? Sitä siirrettävä levy -tiedostoa ei näkynyt siinä vasemmalla puolella..
- ...
... kirjoitti:
Ei ole entuudestaa tuttu tuo drag & drop -menetelmä. Mutta miten siitä eteenpäin kun on siinä resurssien hallinnassa ja kappale esillä minkä haluaa siirtää? Sitä siirrettävä levy -tiedostoa ei näkynyt siinä vasemmalla puolella..
Sitä media playeria olen kokeillut ja muuten toimii hyvin, mutten löydä sieltä mistään sitä synkronointia. Kai sen pitäisi siellä jossain olla, eikös? Mistä sen pitäisi tarkalleen löytyä?
- ylhäällä
... kirjoitti:
Sitä media playeria olen kokeillut ja muuten toimii hyvin, mutten löydä sieltä mistään sitä synkronointia. Kai sen pitäisi siellä jossain olla, eikös? Mistä sen pitäisi tarkalleen löytyä?
lukee selvästi...
- ...
ylhäällä kirjoitti:
lukee selvästi...
Olen sitten varmaan tullut sokeaksi kun en missään näe sitä synkronointia, vaikka olen käynyt läpi moneen kertaan. Onkohan tämä minun meidia player sitten vanhempaa mallia tai jotain...
- windows media 10
... kirjoitti:
Olen sitten varmaan tullut sokeaksi kun en missään näe sitä synkronointia, vaikka olen käynyt läpi moneen kertaan. Onkohan tämä minun meidia player sitten vanhempaa mallia tai jotain...
microsoftin sivuilta.. tai käytä musiikki tiedosto kansiota apuba käyttäen:
Valitse se kansio/biisi(t,niin että tausta muutuu sinisiksi,niiden biisien kohtaa,joita haluat siirtyvän,yleensä E// asemaan.Paina kopioi(kansioon jää biisi,E//:hen siirtyy kopio,tai siirrä sen,musakansioon ei jää tiedostoa.Odota kunnes siirto on valmis.Poista soitin käyttämällä kellon vieressä olevaa kuvaketta painaen "poista laite turvallisesti",windows ilmoittaa kun laitetta voi poistaa turvallisesti... Että näin..
- onnistu..
Kaikkea olen kokeillut eikä vieläkään onnistu tuo musiikin siirto.
Uusinta versiota media playerista, missä olisi ollut se synkronointi-toiminto, ei saa tähän koneeseen kun tämä on windows 2000 me. Että näin.
En nyt sitten tiedä onko vika koneessa, mp3 soittimessa vai minussa..- Juha
Täällä annetaan ohjeita Windows Media Player
käytöstä, mutta ne eivät täsmää esim: WIN98.
Mainittuja toimintoja ja nappuloita ei löydy.
Synkronointeja ei tarvita silloin, kun soittimeksi
valitaan laite, joka näkyy tavallisena lisäasemana
USB-väylässä.
Itse toimin seuraavasti (win98):
MP3 muotoon ripattu musa on kansiossa C:\Musa.
Kytken kapulan USB-väylään.
Avaan vasemmalta alanurkasta START, hiiren
OIKEALLA nappulalla.
Avaan: EXPLORE.
Ruudun vasempaan reunaan avautuu levyasemat,
joista yksi on MP3 -soitin.
Tarttumalla hiiren vasemmalla nappulalla vien
kansion C:\Musa soittimen kansioksi Musa.
Soitin näkyy esim: lisäasemana R, asemien
määrästä riippuen, kirjain vaihtelee.
Soittokansiota ja kappaleita muokataan
kovalevyllä kansiossa Musa (esimerkki).
Jos näet soittimessa kansiot: Voice ja Record,
niin älä poista niitä. Soitin käyttä
näitä mikistä ja radiosta äänitykseen.
Muitakin kansioita saattaa olla.
En voi kirjoittaa kaikkia yksityskohtia,
tekstiä tulisi paljon.
Näet soittimen täyttöasteen, eli käytetyn
muistin määrän.
Voit siirtää kappaleen tai kansion soittimesta
takaisin C-levylle.
Jos musan siirto tehdään SAMASSA levyasemassa,
esim. C:\, niin oletuksena ei synny kopiota,
vain siirto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233