Onko paha tapa ja lihottava, joka ilta napostella n. 20g sinistä suklaata tai jotain vastaava. Lisäksi syön joka päivä jonkun pullan tai herkun. Enkä liiku kun n. 30 min.
Onko peli jo menetetty? En vain pääse eroon herkuistani. Enkä olen vielä edes lihava.
Kuinka usein sallisitte ulkona syönnin? Jos käy kerran viikossa, niin onko haitallista.
Joskus käyn kaksikin, mutta kebab ei vissiin ole kauhea rasvapommi...vai? Ai niin kuinka usein sallitte itsellene sipsit ja karkkipussin?
suklaa
8
1532
Vastaukset
- ihmettäää?
Mitä ihmeen sinistä suklaata? Onko sitä sinistäkin? Luulin, että suklaa on tummanruskeaa, mutta näköjään kait olen väärässä.
- ertert
Olisko Fazerin sinistä. :)
- raparperi
ei kuulosta kovin pahalta...määrätkään ei oo mitää hirmu isoja.
kerran viikossa on ihan ok syödä ulkona,
jos et kerta laihduta niin mikäs siinä...tuskin kovin isoksi noilla herkuilla vastaisuudessakaan tuut =) - menetetty
peli ei todellakaan ole menetetty.
voisit vaihtaa fazun sinisen tummaan suklaaseen (kaakao % yli 70) koska sitä et pysty syömään niin paljon, eli saat saman tyydytyksen vähemmällä määrällä. ja sen pitäis kuulemma myös alentaa verenpainetta... :)
ja jos syöt jonkun pienen herkun joka päivä, katso että se olisi joku hieman kevyempi vaihtoehto. esim pulla eikä juustokakku.
jos et halua luopua herkuista, katso että muu ruokavaliosi olisi suhteellisen kevyt.
ja niinä päivinä kun käyt ulkona syömässä, yritä vaikka tehdä joku extra lenkki, niin ehkä se vähän kompensoi sitä!
on hyvä ettet kiellä itseltäsi kaikkea, vaikka laihdutatkin ja että liikut edes sen puolituntia päivässä!
nauti elämästä!- on parasta
Minä kyllä pystyn syömään 200gr tummaakin suklaata,jos sinistä ei ole saatavilla....
- nam
on parasta kirjoitti:
Minä kyllä pystyn syömään 200gr tummaakin suklaata,jos sinistä ei ole saatavilla....
...tarkoitat? sitä taloussuklaata vai jotain muuta.
Maistoin sitä uutta Fazerin 70% tummaa suklaata, ei ollut minun makuuni..jotenkin kitkerää. Tykkään eniten maitosuklaasta. - Lidl
nam kirjoitti:
...tarkoitat? sitä taloussuklaata vai jotain muuta.
Maistoin sitä uutta Fazerin 70% tummaa suklaata, ei ollut minun makuuni..jotenkin kitkerää. Tykkään eniten maitosuklaasta.Lidl myy 70% tummaa suklaata Ecuador edelcacao.
Kestää muutaman levyn verran ennenkuin makuun tottuu.. Mutta kuulin 85% suklaasta, mistähän sitä saa? - ****
Lidl kirjoitti:
Lidl myy 70% tummaa suklaata Ecuador edelcacao.
Kestää muutaman levyn verran ennenkuin makuun tottuu.. Mutta kuulin 85% suklaasta, mistähän sitä saa?Stockalta esimerkiksi saa Lindtin suklaata, sitä muistaakseni on myös 85%. 99%kin löytyy mutta on melko tuhtia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623